Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт харчоблоку КЗ "Ліцей "Перспектива" Світловодської міської ради, який розташований за адресою: Кіровоградська обл., Олександрійський район, м. Світловодськ, вул. Приморська, 70-А (коригування)
Очікувана вартість
15 816 497,64 UAH
UA-2024-10-01-012134-a 0e4e86a324604dc88cc739637e283b97
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Чумак

+380983967134 svetseven@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Ліцей "Перспектива" Світловодської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 31678832
Вебсайт: https://www.liceum.kr.ua/
Місцезнаходження: 27502, Україна , Кіровоградська обл., Олександрійський р-н, місто Світловодськ , вул.Приморська, будинок 70-А
Контактна особа: Володимир Чумак
+380983967134
svetseven@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт харчоблоку КЗ "Ліцей "Перспектива" Світловодської міської ради, який розташований за адресою: Кіровоградська обл., Олександрійський район, м. Світловодськ, вул. Приморська, 70-А (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27502, Україна, Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. Приморська, б. 70-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

01 жовтня 2024 18:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2024 18:10
UA-2024-09-11-012384-a-report.pdf
01 жовтня 2024 18:10
Обгрунтування п.13.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-25-000004 ● 9fa62e21cb9849d086f0263296ffb8ba
  • Статус: завершено ● Дата: 16 грудня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2024 12:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.11.2024 № 317

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2024-10-01-012134-a 01.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-26 15:40:01

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт харчоблоку КЗ «Ліцей «Перспектива» Світловодської міської ради, який розташований за адресою: Кіровоградська обл., Олександрійський район, м. Світловодськ, вул. Приморська, 70-А (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-01-012134-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (кошторисні розрахунки, технічне завдання, дефектні акти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПП «АКВА-УКРАЇНА-СЕРВІС».
3.Надати інформацію та відповідні документи, щодо виконання ПП «АКВА-УКРАЇНА-СЕРВІС» умов пункту 6.4.15 Договору підряду від 30.09.2024 №38, в частині реєстрації в Реєстрі будівельної діяльності e-construction.ua/reestri відповідно до ст. 221, 222, 223, 224 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 № 681
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-29 10:23:05

На виконання Запиту Державної аудиторської служби України від 26.11.2024 року надання пояснень (інформації, документів)

На запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку КЗ «Ліцей «Перспектива» Світловодської міської ради, який розташований за адресою: Кіровоградська обл., Олександрійський район, м. Світловодськ, вул. Приморська, 70-А» (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-01-012134-a) повідомляємо:

1. Запитання: Надати інформацію та відповідні документи (кошторисні розрахунки, технічне завдання, дефектні акти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Відповідь:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку КЗ «Ліцей «Перспектива» Світловодської міської ради, який розташований за адресою: Кіровоградська обл., Олександрійський район, м. Світловодськ, вул. Приморська, 70-А» (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) та визначення його очікуваної вартості здійснювалося на підставі проектної документації на будівництво, реєстраційний номер PD01:3982-4884-7546-9042, розробленої ФОП Деморацький Григорій Кирилович (25009, м. Кропивницький, вул. Вокзальна, 16 корп.1, кв.16) з проходженням її експертизи.
Експертний звіт (Позитивний) №776-ЕК-24 від 10.09.2024 року, реєстраційний номер EX01:4111-5328-1469-8135, проведений ТОВ «Екпертна компанія «Основа» (79028, м. Львів, вул. Навроцького В., буд.31).
Для обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості бралися до уваги наступні документи:
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- відомість обсягів робіт;
- підсумкова відомість ресурсів загальна та підсумкова відомість ресурсів до локальних кошторисів;
- об’єктний кошторис;
- локальні кошториси на будівельні роботи;
- дефектні акти на капітальний ремонт.
Додається: файл 1.1. – експертний звіт з доданими документами, файл 1.2. – кошторисна документація.


2. Запитання: Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПП «АКВА-УКРАЇНА-СЕРВІС».

Відповідь:
Відповідно до підпункту 3 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено:
Критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
Нами був обраний критерій оцінки «Ціна». Питома вага – 100%.
Нам було запропоновано 3 комерційні пропозиції:
1. ТОВ «Дей Груп» на суму 15 819 480,00 грн;
2. ПП «Аква-Україна-Сервіс» на суму 15 816 497,64 грн;
3. ТОВ «Науково-виробнича фірма «Теплоенергосервіс» на суму 15 825 846,10 грн.
На підставі отриманих 3 комерційних пропозицій нами була обрана та, що була запропонована за найнижчою ціною. А саме - ПП «Аква-Україна-Сервіс» на суму 15 816 497,64 грн.
Додається: файл 2.1. – комерційна пропозиція ТОВ «Дей Груп», файл 2.2. – комерційна пропозиція ПП «Аква-Україна-Сервіс», файл 2.3. – комерційна пропозиція ТОВ «Науково-виробнича фірма «Теплоенергосервіс».


3. Запитання: Надати інформацію та відповідні документи, щодо виконання ПП «АКВА-УКРАЇНА-СЕРВІС» умов пункту 6.4.15 Договору підряду від 30.09.2024 №38, в частині реєстрації в Реєстрі будівельної діяльності e-construction.ua/reestri відповідно до ст. 221, 222, 223, 224 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 № 681.

Відповідь:
В частині реєстрації ПП «Аква-Україна-Сервіс» в Реєстрі будівельної діяльності e-construction.ua/reestri відповідно до ст. 221, 222, 223, 224 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 № 681 повідомляємо наступну інформацію: ПП «Аква-Україна-Сервіс» дійсно зареєстрована в системі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Крім того, додатково надаємо Витяг з реєстру будівельної діяльності щодо інформації про договір з генеральним підрядчиком Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва щодо договору підряду №38 від 30.09.2024 року.
Додається: файл 3.1. – Витяг про реєстрацію ПП «Аква-Україна-Сервіс» в системі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, файл 3.2. – Витяг з реєстру будівельної діяльності щодо інформації про договір з генеральним підрядчиком Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 грудня 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 грудня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВА-УКРАЇНА-СЕРВІС"
#30225468
Переможець 15 816 497,64
UAH з ПДВ
01 жовтня 2024 18:11

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2024 15:52
дод угода 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2024 15:50
договір 38.PDF укладений
01 жовтня 2024 18:11
додатки договір 38.PDF укладений
01 жовтня 2024 18:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підпункт 4 пункту 19 Особливостей
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML