Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки, багатофункціональні пристрої, замки типу Kensington з тросом
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-10-07-000803-b ● 0bcc2cfb389e4699878a55c7695b5924
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" |
Код ЄДРПОУ: | 23970286 |
Місцезнаходження: | 79049, Україна , Львівська обл., Львів, пр. Червоної калини, 68 |
Контактна особа: |
Дунаєвська Лариса Василівна +380322230356 4kmp_uoz_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2019 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 12:27 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Джерело фінансування - кошти Національної служби здоров’я України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
45 шт
Замки типу Kensington з тросом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - кошти Національної служби здоров’я України. Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня отримання товару Замовником. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 23:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2019 23:45 |
2-ТД -Компютерне обладнання.doc | |
09 жовтня 2019 23:45 |
2-ДОДАТКИ ДО ТД -Компютерне обладнання.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 08 жовтня 2019 10:27
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 23:46
Шановий Замовнику! Викладіть будь-ласка тендеру документацію.
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерна документація опублікована
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 жовтня 2019 12:26
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 23:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. З приводу ваших запитань. 1. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації передбачено, що "всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»". А також зазначено, що запропоновані учасниками характеристики товарів повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці.Тобто учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, але при цьому характеристики мають відповідати або бути краще заявлених замовником. 2. Така вимога наявна у нашій тендерній документації. Дана інформація буде зазначатися у Додатку 4 Тендерної документації. 3.Участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускається. Ціна пропозиції кожного учасника буде розглядатися як остаточна. Окрім того у Розділі 5 тендерної документації детально про це описано
росимо викласти тендерну документацію
Дата подання: 09 жовтня 2019 12:19
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 23:49
Шановний Замовнику! Просимо викласти тендерну документацію. Час уточнень впливає та потенційні Учасники втрачають можливість задати питання, якщо вони виникнуть. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерна документація опублікована. Відповідно до ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі", тендерна документація публікується не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Отже, Замовником вчасно опублікована тендерна документація з дотриманням строків, які передбачені вище вказаною нормою закону.
Документація
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:07
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 16:40
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний учаснику. В межах даної закупівлі Постачальник зобов'язаний нам здійснити поставку, підключення, введення в експлуатацію. Окрім того на кожне найменування товару мають бути надані акти введення в експлуатацію та гарантійні талони
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР" |
967 800,00
UAH з ПДВ
|
967 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" |
1 080 330,00
UAH з ПДВ
|
1 080 330,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР" #37584881 |
Відхилено |
967 800,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 18:25
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" #37500822 |
Переможець |
1 080 330,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 20:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 16:17
|
Договір | укладений |
26 листопада 2019 16:13
|