Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автодороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 341+766 - км 342+798, Чернівецька область (код за ДК 021:2015 (45000000-7 Будівельні роботи))
Major overhaul of the N-03 Zhytomyr - Chernivtsi highway on the section km 341 + 766 - km 342 + 798, Chernivtsi region (code according to DK 021: 2015 (45000000-7 Construction works))
Major overhaul of the N-03 Zhytomyr - Chernivtsi highway on the section km 341 + 766 - km 342 + 798, Chernivtsi region (code according to DK 021: 2015 (45000000-7 Construction works))
Очікувана вартість
138 789 901,20 UAH
UA-2019-12-18-001400-a ● 0b4daa5457424aae85701de8b0fadef4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Вебсайт: | http://cv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Контактна особа: |
Мельничук Андрій Васильович 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Chernivtsi region |
National ID: | 22843868 |
Contact point: |
Melnichuk Andriy Vasilovich 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2019 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2020 11:38 |
Очікувана вартість: | 138 789 901,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 693 949,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 693949.51 UAH |
Publication date: | 18 грудня 2019 13:45 |
Enquiries until: | 10 січня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 16 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 січня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 138 789 901 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 693 950 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1.032 кілометри
Капітальний ремонт автодороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 341+766 - км 342+798, Чернівецька область (код за ДК 021:2015 (45000000-7 Будівельні роботи))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Major overhaul of the N-03 Zhytomyr - Chernivtsi highway on the section km 341 + 766 - km 342 + 798, Chernivtsi region (code according to DK 021: 2015 (45000000-7 Construction works))
CPV: 45000000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014р. № 117 та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику авансу в сумі, що не перевищує 30 відсотків від суми бюджетних зобов’язань поточного року на строк не більше одного місяця По закінченню трьохмісячного терміну невикористана сума авансу повертається Замовнику з урахуванням індексу інфляції. З наступного дня після закінчення трьохмісячного строку та неповернення авансу, Підряднику нараховуються проценти за користування чужими грошовими коштами в розмірі 5 % (відсотків) у місяць від суми неповернутого авансу. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за фактично виконані обсяги робіт, в межах наявних коштів на рахунку шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно діючого порядку. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2020 16:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2020 16:02 |
7.pdf | |
13 січня 2020 16:02 |
Т.Д. на КР Н-03 зі змінами.docx | |
18 грудня 2019 13:47 |
Креслення.rar |
13 січня 2020 16:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 січня 2020 16:02 |
7.pdf
|
|||
13 січня 2020 16:02 |
Т.Д. на КР Н-03 зі змінами.docx
|
|||
18 грудня 2019 13:47 |
Креслення.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікація працівників
Дата подання: 23 грудня 2019 12:33
Дата відповіді: 27 грудня 2019 08:48
Відповідно до Додатку 2 ТД, таблиці «2.Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації», учасник повинен зазначити працівників на посадах: майстер, виконроб та геодезист та підтвердите їх стаж роботи за спеціальністю:
Для Виконроба - не менше 5 років
Для Майстра - не менше 3 років
Для Геодезиста - не менше 3 років
Вважаємо, що вимоги щодо конкретних років досвіду дискримінаційними та нічим необґрунтованими. Чому 5 років для Виконроба ? Чому не 10 ? На нашому підприємстві працюють висококваліфіковані працівники, які мають вищу освіту, яка підтверджується ДИПЛОМОМ вищого учбового закладу – а саме диплом про освіту, підтверджує кваліфікацію працівника – а не кількість років, які пропрацював працівник. Якщо працівник на посаді Виконроба має досвід – 4 роки, а не 5 як просить Замовник, то він менш кваліфікований і не зможе виконати ту саму роботу яку виконає Виконроб з досвідом в 5 років ? Теж саме відноситься і до майстра та геодезиста. Вважаємо, що дані вимоги штучно звужують коло учасників, які зможуть прийняти участь у закупівлі, що прямо порушує принцип недискримінації, яким ЗАМОВНИК ми впевнені керувався, при складанні тендерної документації.
Наше підприємство має всі технічні та виробничі потужності для виконання зазначених робіт у технічному завданні, а також має необхідний аналогічний досвід з виконання капітального ремонту, але всупереч цьому, вимога щодо досвіду працівників не дає можливості нашому підприємству прийняти участь в даній закупівлі. Просимо ЗАМОВНИКА внести зміни до ТД , та виключити дискримінаційні умови, а саме – конкретна кількість років щодо досвіду працівників по спеціальності .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В Додатку 2 частини 2 «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» дійсно міститься інформація, де вказано кваліфікацію «Будівельник» та спеціальність «Автомобільні дороги та аеродроми».
Відповідно до цих вимог, які обмежують конкуренцію та дискримінують учасників, тендерний комітет САД у Чернівецькій області внесе відповідні зміни.
Згідно умов тендерної документації працівники з посадою «Виконроб» та «Майстер» повинні мати загальний досвід роботи на займаній посаді, а не досвід роботи за спеціальністю «Автомобільні дороги та аеродроми» («Виконроб» не менше - 5 років та «Майстер» не менше – 3 років), тоді вони будуть відповідати вимогам тендерної документації.
Також, слід зазначити, що Замовник згідно з ст. 22 ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі» має право установлювати іншу інформацію до тендерної документації відповідно до чинного законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до цих вимог, які обмежують конкуренцію та дискримінують учасників, тендерний комітет САД у Чернівецькій області внесе відповідні зміни.
Згідно умов тендерної документації працівники з посадою «Виконроб» та «Майстер» повинні мати загальний досвід роботи на займаній посаді, а не досвід роботи за спеціальністю «Автомобільні дороги та аеродроми» («Виконроб» не менше - 5 років та «Майстер» не менше – 3 років), тоді вони будуть відповідати вимогам тендерної документації.
Також, слід зазначити, що Замовник згідно з ст. 22 ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі» має право установлювати іншу інформацію до тендерної документації відповідно до чинного законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Щодо розміщення АБЗ
Дата подання: 26 грудня 2019 10:48
Дата відповіді: 28 грудня 2019 14:40
Відповідно до п.1.2. Додатку №2 до тендерної документації ТД (стор. 16) Замовником встановлені вимоги:
У разі наміру встановлення Учасником мобільних асфальтобетонних заводів(установок), Учасник надає копію договору оренди земельної ділянки на розташування асфальтобетонного заводу(установки) або копію договору про наміри укладення договору оренди земельної ділянки на розташування асфальтобетонного заводу(установки), або гарантійного листа власника земельної ділянки про укладення з переможцем торгів договору оренди земельної ділянки на розташування асфальтобетонного заводу(установки).
З цього приводу слід зазначити, що право володіння користування і розпорядження земельними ділянками може виникати не тільки на підставі договорів оренди землі але і на інших правових підставах, зокрема особа може володіти земельною ділянкою на праві постійного користування, на підставі укладених договорів про сервітути тощо. Також чинне законодавство дозволяє використання земельної ділянки на якій розміщені відповідне нерухоме майно (будівлі споруди тощо) у набуття права власності на нього. Цивільним кодексом України встановлена також принцип свободи договору у зв’язку з чим сторони мають право надавати один одному послуги щодо розміщення того чи іншого майна в тому числі асфальто-бетонних заводів на підставі відповідних цивільно-правових договорів.
У зв’язку з цим просимо Вас роз’яснити чи можна на виконання п.1.2. Додатку №2 до Тендерної документації надати документи які підтверджують можливість розміщення АБЗ на інших правових підставах аніж договір оренди землі (договір про наміри укладення договору оренди земельної ділянки, гарантійного листа власника земельної ділянки про укладення з переможцем торгів договору оренди земельної ділянки) а також чи буде відхилена тендерна пропозиція учасника у випадку надання таких інших документів (а не документів щодо оренди земельних ділянок)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не буде заперечувати інший вид Цивільно-правових договорів щодо розміщення мобільних АБЗ у разі потреби, якщо це не буде суперечити чинному законодавству.
Підтвердження інформації про наявність працівників
Дата подання: 28 грудня 2019 12:22
Дата відповіді: 28 грудня 2019 14:38
В п. 2 Додатку №2 до тендерної Документації, зазначені вимоги для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації. Просимо повідомити працівники, що зазначаються учасником у Довідці повинні бути в штаті учасника чи достатньо Цивільно-правового договору, що буде укладений на строк виконання робіт, відповідно до вимог закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, достатньо надати Цивільно-правовий договір.
Довідка, яка містить відомості про підприємство
Дата подання: 28 грудня 2019 12:23
Дата відповіді: 28 грудня 2019 14:37
В пп. 11 п. 4 Додатку №2 до тендерної Документації (Довідка, яка містить відомості про підприємство) наявний текст наступного змісту: “Особи, яких уповноважено: (на підпис Пропозиції конкурсних торгів, на підпис Договору про закупівлю, бути присутніми на процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів та на підпис протоколу розкриття)”.
Зазначимо, що Тендерна документація не містить інформації щодо необхідності бути присутнім на процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів та на підпис протоколу розкриття.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та/або розтлумачити зміст описаного вище пункту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть вноситись зміни до тендерної документації.
ISO 9001
Дата подання: 28 грудня 2019 12:24
Дата відповіді: 28 грудня 2019 14:37
В п. 5 Додатку №2 до тендерної Документації, вимагається надати: Копія сертифікату системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001 (копія завірена підписом керівника та печаткою Учасника) (при наявності).
Даний пункт містить застереження - (при наявності).
Просимо повідомити, чи достатньо буде надати довідку про відсутність в учасника сертифікату системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001? Чи даний сертифікат обов'язково необхідно надати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, достатньо надати довідку про відсутність.
Зауваження до технічного завдання
Дата подання: 09 січня 2020 14:13
Дата відповіді: 10 січня 2020 10:22
В п. 219, п.244, п.268 Технічного завдання неправильно застосовано розцінки а саме розцінку ДН 2-4-23 варто б замінити на розцінку ДН 2-4-20 з К=-2
Відповідь: Щодо суті запитання визнаємо Неправомірність застосування розцінки ДН 2-24-23. Зважаючи на те, що ПКДокументація пройшла Експертизу та брак часу на процедуру для виправлення даної помилки, Вважаємо, що учаснику все-таки слід дотримуватися умов Технічного Завдання. Надалі, при визначенні переможця та при наданні Договірної ціни дана розцінка може бути скореговона та Замінена на ДН 2-4-20 (к= -2 прохода катка)
Визначення аналогічного договору
Дата подання: 09 січня 2020 15:06
Дата відповіді: 11 січня 2020 07:56
Згідно вимог тендерної документації Аналогічними вважаються договори на виконання будівництва, реконструкції , капітального ремонту автомобільних доріг (вулиць) за класом наслідків не нижче СС2 чи категорії складності об’єкту не нижче III. Складовими частинами доріг загального користування є також шляхопроводи які розташовані на них. Наше підприємство має досвід капітального ремонту моста (шляхопроводу) на дорогі державного значення у звязку з чим просимо підтвердити чи буде вважаатися аналогічним договір з капітального ремонту шляхопроводу який розміщений на відповідній ділянці дороги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ні не може, так як проектом Капітального ремонту у даному випатку відображено капітальний ремонт ділянки дороги, а не окремо виділеної штучної споруди (шляхопроводу) де види робіт, технологія виконання абсолютно різні.
щодо підтверджубчих документів для визначення аналогічного договору
Дата подання: 09 січня 2020 15:29
Дата відповіді: 11 січня 2020 07:40
Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з будівництва, реконструкції або капітального ремонту автомобільних доріг (вулиць) за класом наслідків не нижче СС2 чи категорії складності об’єкту не нижче III. На підтвердження. Для Підтвердження вимагається надання:
- Договір (копія)
- Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (КБ-3) копія
- Акти приймання виконання будівельних робіт (КБ-2в) копія
- Відгук
- Акт взаємозвірок розрахунків за бухгалтерським обліком, які підписані всіма сторонами.
- Копія розрахунку класу наслідків чи категорії складності з проекту будівництва, реконструкції чи капітального ремонту об’єкту, по якому підтверджується досвід.
Наше підприємство має досвід з капітального ремонту автомобільної дороги за класом наслідків не нижче СС2 чи категорії складності об’єкту не нижче III, та може підтвердити факт виконання цього договору усіма передбаченими в документації документами крім - Копії розрахунку класу наслідків чи категорії складності з проекту будівництва, реконструкції чи капітального ремонту об’єкту, по якому підтверджується досвід. Даний документ виготовляється проектною організацією яка має відповідні договірні відносини із замовником, а не з виконавцем і не зобовязана надавати його виконавцю робіт. Нам як виконавцю робіт був наданий експертний звіт від експертної організації в якому підтверджується категорія складності обєкту, однак в ньому не міститься безпосередньо самого розрахунку класу наслідків чи категорії складності. При зверненні до замовника щодо надання нам як виконавцю окремо Копії розрахунку класу наслідків чи категорії складності з проекту будівництва, реконструкції чи капітального ремонту об’єкту, Замовник такої копії не надав. У звязку з цим оскільки звіт щодо розгляду проектувальної документації по будівництву ВЕЛИКОГО МОСТА, підтверджує, що відповідний об’єкт відноситься до певного об’єктів класу наслідків (відповідальності) просимо надати відповідь чи можна на підтвердження класу наслідків не нижче СС2 чи категорії складності об’єкту надати експертний звіт щодо розгляду проектувальної документації по будівництву а не - Копію розрахунків класу наслідків чи категорії складності з проекту будівництва, реконструкції чи капітального ремонту об’єкту, по якому підтверджується досвід? У випадку якщо надання експертного звіту на Вашу точку зору не є достатньо для підтвердження класу наслідків просимо скасувати вимогу щодо надання Копії розрахунку класу наслідків чи категорії складності з проекту будівництва, реконструкції чи капітального ремонту об’єкту, по якому підтверджується досвід, оскільки відомості про категорію складності і клас наслідків можуть підтверджуватися різними документами, а вказаний копію розрахунків надати не можливо з причин що не залежать від учасника, і наявність такої вимоги дискримінує нас як потенційного учасника оскільки не дає можливість взяти участь у даній закупівлі не зважаючи на фактичну наявність відповідного досвіду роботи (наявність досвіду виконання аналогічного договору).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Служба автомобільних доріг (Замавник торгів) не буде заперечувати, якщо учасник торгів надасть копію експертного звіту до аналогічного обєкту, який буде підтвердженням відповідності класу наслідків чи категорії складності обєкту.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-18-001400-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ШБУ-77", Код ЄДРПОУ:41412376
Дата подання: 09 лютого 2020 22:00
Дата подання: 09 лютого 2020 22:00
Порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі"
Дискримінаційний підход до розгляду тендерних пропозицій учасників Закупівлі, щодо визначення тендерних пропозицій учасників ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ», ТОВ «ПБС» та ТОВ «ГРАНІТ-001» такими, що відповідають вимогам тендерної документації, в той час як останні не відповідають кваліфікаційним вимогам тендерної документації Закупівлі, що призвело до спотворення результатів тендерних торгів і дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 лютого 2020 19:18
Рішення від 12.02.2020 № 2663 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 12 лютого 2020 19:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2020 № 3304.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2020 14:14
рішення від 20.02.2020 № 3304.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2020 20:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Пропозицію ТОВ "ПБС" відхилено
Дата виконання рішення замовником: 26 лютого 2020 09:15
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 лютого 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Компанія "Євродор" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ ГРАНІТ-001 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГРАНІТ-001 #42751872 |
Очікує рішення |
100 740 000,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 11:59
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 05 березня 2020 13:29 |
Коментар щодо відміни: | Згідно ч.1 п.2. ст 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Документи:
05 березня 2020 13:29
|
Протокол відміни.pdf |