Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Івано-Франківська обласна державна лікарня ветеринарної медицини |
Код ЄДРПОУ: | 00718521 |
Місцезнаходження: | 77442, Україна , Івано-Франківська обл., с.Підлужжя, вул.Шевченка,1 |
Контактна особа: |
Наталія Іванюк +380501005759 pronuk663@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2025 12:55 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2025 12:55 |
Очікувана вартість: | 557 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 789,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Бензин А-95, дизельне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2025 14:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2025 14:06 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
25 березня 2025 14:06 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
25 березня 2025 14:06 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx | |
25 березня 2025 14:06 |
Додаток 4 до тендерної документації (тендерна пропозиція).docx | |
25 березня 2025 14:06 |
Тендерна документація.pdf |
25 березня 2025 14:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 березня 2025 14:06 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx
|
|||
25 березня 2025 14:06 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
|||
25 березня 2025 14:06 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx
|
|||
25 березня 2025 14:06 |
Додаток 4 до тендерної документації (тендерна пропозиція).docx
|
|||
25 березня 2025 14:06 |
Тендерна документація.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-15-000018 ● c0465e4ba7bb404697d12e1437e80772
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2025 11:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2025 №33-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.04.2025 № 33-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-03-25-008272-a 25.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-16 12:06:23
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Бензин А-95, дизельне паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-25-008272-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-25 10:11:06
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Бензин А-95, дизельне паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-25-008272-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. У пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації (далі – ТД) Замовник зазначив: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації».
У пункті 2 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Паливо (Бензин А- 95, дизельне паливо)» до ТД Замовник встановив вимогу до постачальника щодо наявності власних талонів єдиного зразка (єдиного бренду) номіналом 5, 10 л. та 20 л., які діють в межах України та для підтвердження відповідності навести їх опис.
Також, у Додатку 2 до ТД Замовник зазначив, що: «Копії (зразки) наданих талонів на пальне номіналом 5, 10 (або 15), 20 літрів повинні бути завірені підписом посадової особи (із зазначенням посади та ПІБ) власника (емітента) талонів на пальне та завірені його печаткою (у разі використання).»
Однак, учасником ТОВ «Укрнафта-Постач» в складі своєї тендерної пропозиції надано погоджений Додаток 2 (файл «8. Погоджений Додаток 2 технічні вимоги.pdf»), в пункті 2 якого зазначено про наявність талонів номіналом 10, 15, 20, 40 л. Також, надано гарантійний лист про талони від 27.03.2025 б/н, в якому учасник ТОВ «Укрнафта-Постач» зазначив про наявність талонів номіналом 10, 15, 20, 40 л та який містить зразок талонів на дизпаливо на 10, 15, 20, 40 л та на бензин А-95 на 10, 15, 20 л.
Яким чином учасником ТОВ «Укрнафта-Постач» підтверджено вимоги щодо наявності власних талонів єдиного зразка (єдиного бренду) номіналом 5 л ?
Слід зазначити, що у Додатку 2 до ТД Замовник зазначив, що: «Якщо пропозиція Учасника не відповідає Технічним вимогам, то вона буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації». Згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог висновку Державної аудиторської служби України про результати проведення моніторингу процедури закупівлі: Паливо (Бензин А-95, дизельне паливо) №UA-2025-03-25-008272-a, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу з публічних закупівель від 02.05.2025 року сторони по Договору прийшли до взаємної згоди припинити дію Договору про закупівлю палива за державні кошти №130 від 11.04.2025 року укладеного між Івано-Франківською обласною державною лікарнею ветеринарної медицини та Товариством з обмеженою відповідальністю «Укрнафта-Постач». Договір про закупівлю палива за державні кошти №130 від 11.04.2025 розірвано за взаємною згодою сторін на підставі додаткової угоди №1 від 05.05.2025 року, яку оприлюднено через електронну систему «Прозоро» 07.05.2025 року.
2025-05-07 11:39:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (.) • усунуто
Усунуто шляхом розірвання договору.
2025-05-07 14:39:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2025 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" |
481 080,00
UAH з ПДВ
|
472 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
475 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
493 920,00
UAH з ПДВ
|
480 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" #43012009 |
Переможець |
472 080,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 10:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2025 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2025 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2025 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2025 09:17
|
Дод_угода.PDF | зміни до договору |
07 травня 2025 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2025 13:52
|
Дог_бензин.PDF | укладений |
11 квітня 2025 13:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода про розірвання Договору про закупівлю палива за державні кошти |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-95 | 8000 | літр |
47,40
UAH
|
Дизельне паливо | 2000 | літр |
46,44
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 квітня 2025 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
472 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 78 680,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Виконання вимог висновку Державної аудиторської служби України про результати проведення моніторингу процедури закупівлі: Паливо (Бензин А-95, дизельне паливо) №UA-2025-03-25-008272-a |