Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Кримчак Павло +380636937329 tender_uzkh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2025 15:18 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2025 15:18 |
Очікувана вартість: | 27 462 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 137 312,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія з накладеним електронно-цифровим підписом /кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 820000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2025 12:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2025 12:05 |
ТД Іларіонове.doc | |
25 березня 2025 12:05 |
Договір.docx | |
25 березня 2025 12:05 |
Кваліфікаційні критерії та вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до абзацу четвертого підпункту 1 пункту 44 Постанови з Особливостями замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Тож тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена замовником відповідно до п.43 та п.44 Постанови з Особливостями.
1.Відповідно до абзацу другого пункту 43 Постанови з Особливостями під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
2.Відповідно до абзацу четвертого підпункту 1 пункту 44 Постанови з Особливостями замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Тож тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена замовником відповідно до п.43 та п.44 Постанови з Особливостями.
Тож ще раз зауважимо, що згідно чинного законодавства:
1.Відповідно до абзацу другого пункту 43 Постанови з Особливостями під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
2.Відповідно до абзацу четвертого підпункту 1 пункту 44 Постанови з Особливостями замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Тож тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена замовником відповідно до п.43 та п.44 Постанови з Особливостями.
Скарги до процедури
Дата подання: 13 квітня 2025 21:24
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-07-000014 ● 54513f895cb040babd25cffb7a4d2366
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2025 13:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.05.2025 № 134
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2025-03-25-005880-a 25.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-08 15:27:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041603 Іларіонове – Знаменівське (окремими ділянками), за кодом (ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-005880-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-09 14:46:20
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу на закупівлю з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041603 Іларіонове – Знаменівське (окремими ділянками) (ДК 021:2015:45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») повідомляємо:
1. Стосовно питання про надання інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовником було здійснено на підставі розробленої кошторисної документації на «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041603 Іларіонове – Знаменівське (окремими ділянками)» на 2025 рік, щодо якої була отримана експертна оцінка № 184-Е-25/ЕО від 24.02.2025.
2. Стосовно питання про надання інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду?
Інформація щодо закупівель оприлюднюється на офіційному вебсайті за посиланням https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/zakupivli/tenderi/depzhkhtabul
До пояснення окремим файлом додається сканована копія експертної оцінки № 184-Е-25/ЕО від 24.02.2025.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-13 09:10:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041603 Іларіонове – Знаменівське (окремими ділянками), за кодом (ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-005880-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання, чому Замовником під час виявлення невідповідностей в документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «КОМ+ТРАНС», а саме
в «Інформації про досвід виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів)» вих. №1 від 31.03.2025 не виставлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, позаяк вимога щодо надання такої інформації Замовником віднесена до вимог які згідно з Додатком 1 до тендерної документації, підтверджують кваліфікаційні критерії учасника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-14 10:46:54
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу на закупівлю з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041603 Іларіонове – Знаменівське (окремими ділянками) (ДК 021:2015:45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») повідомляємо:
Учаснику закупівлі 29.04.2025 була виставлена вимога про усунення невідповідностей щодо підтвердження кваліфікаційних критерій, які були зазначені в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України № 6501-р/пк-пз від 23.04.2025 що було результатом розгляду скарги за ідентифікатором UA-2025-03-25-005880-a.b2 від ТОВ “ЄВРОБУД ПЛЮС”. Після надання відповідних документів по вимозі, перед оголошенням результату кваліфікації уповноваженою особою з метою уникнення оскарження прийнятого рішення було ще раз детально розглянуто пропозицію ТОВ “КОМ+ТРАНС” де і виявлені розбіжності, які згідно з Додатком 1 до тендерної документації, підтверджують кваліфікаційні критерії учасника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку ДАСУ від 23.05.2025 було прийняте відповідне рішення, а саме: 1. Прийняти рішення про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором №9 від 12.05.2025 на надання послуг по об’єкту: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041603 Іларіонове – Знаменівське (окремими ділянками)» з ТОВ “ЄВРОБУД ПЛЮС” на закупівлю: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041603 Іларіонове – Знаменівське (окремими ділянками)», за кодом ДК 021:2015 (45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-25-005880-a).
2025-05-29 10:19:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2025 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМ+ТРАНС" |
25 123 947,43
UAH з ПДВ
|
22 630 498,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
25 604 567,11
UAH з ПДВ
|
22 767 979,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВАЙТ" |
25 445 944,70
UAH з ПДВ
|
25 445 944,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
26 088 942,92
UAH з ПДВ
|
26 088 942,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМ+ТРАНС" #39583282 |
Рішення скасоване |
22 630 498,15
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2025 12:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2025 12:35
|
ТОВ "КОМ+ТРАНС" #39583282 |
Відхилено |
22 630 498,15
UAH з ПДВ
|
01 травня 2025 11:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2025 15:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" #34898640 |
Переможець |
22 767 979,13
UAH з ПДВ
|
05 травня 2025 08:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2025 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2025 10:43
|
ДУ №1.pdf | укладений |
29 травня 2025 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2025 15:26
|
Договір №9.pdf | укладений |
12 травня 2025 15:25
|