Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
48820000-2 Сервери (сервери Supermicro SYS-1029U-TN10RT або аналог на виконання заходів згідно з пунктом 4.1.2.1 розділу 4 інвестиційної програми ПрАТ «Волиньобленерго» на 2024 рік)
Очікувана вартість
9 100 560,00 UAH
UA-2024-01-01-000557-a ● 066a27ff3e2f438f8e2696ccca9a0d99
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131512 |
Вебсайт: | http://energy.volyn.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Ірина Мондровська +380332780506 mondrovska.io@energy.volyn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 січня 2024 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 100 560,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 502,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається в порядку та на умовах, визначених у Додатку 7 до тендерної документації у розмірі 3 (три) відсотка від очікуваної вартості закупівлі, що складає – 273 016,80 (двісті сімдесят три тисячі шістнадцять гривень вісімдесят копійок) гривень. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 273016.8 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпеченням Постачальника виконання зобов’язань за цим Договором є застава грошових коштів. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
сервери Supermicro SYS-1029U-TN10RT або аналог на виконання заходів згідно з пунктом 4.1.2.1 розділу 4 інвестиційної програми ПрАТ «Волиньобленерго» на 2024 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 150 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Відстрочка платежу (з моменту отримання Покупцем рахунку-фактури): | 10% |
до 150 календарних днів: | 10% |
до 90 календарних днів: | 3% |
до 30 календарних днів: | 0% |
Термін постачання: | 10% |
до 5 робочих днів: | 10% |
до 30 робочих днів: | 3% |
до 60 робочих днів: | 0% |
Гарантійний термін: | 10% |
36 місяців: | 10% |
24 місяців: | 3% |
12 місяців: | 0% |
01 січня 2024 11:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 січня 2024 11:07 |
Додаток 1.1_Опитувальник (юридичної особи).pdf | |
01 січня 2024 11:07 |
Додаток 6_Форма Гарантійний лист_санкції.pdf | |
01 січня 2024 11:07 |
Додаток 7_Вимоги до банківської гарантії тендерного забезпечення.pdf | |
01 січня 2024 11:07 |
Додаток 1.2_Опитувальник (фізичної особи).pdf | |
01 січня 2024 11:07 |
Додаток 4_Форма Цінова пропозиція.pdf | |
01 січня 2024 11:07 |
ТД ВОЕ під Особливості.pdf | |
01 січня 2024 11:07 |
Додаток 2_Проєкт договору.pdf | |
01 січня 2024 11:07 |
Додаток 5_Кваліфікаційні критерії.pdf | |
01 січня 2024 11:07 |
Додаток 7_Вимоги до банківської гарантії тендерного забезпечення.pdf | |
01 січня 2024 11:07 |
Додаток 3_Технічне завдання.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 03 січня 2024 12:32
Дата відповіді: 04 січня 2024 12:20
Вітаю, шановний замовник.
Підкажіть будь ласка, чи правильно ми розуміємо, що критичних задач данне обладнання не виконуватиме?
Так як жодних пунктів стосовно гарячоїзаміни чи критичної відмовостійкості не побачили.
Ми правильно мислемо?
Відповідь: Доброго дня! З приводу вашого запитання надаємо наступне роз'яснення. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIІІ. Перелік вимог до предмета закупівлі, його якісні характеристики та технічні вимоги, визначено Додатком 3 документації.
Враховуючи, що вичерпний опис характеристик скласти неможливо, в місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент».
Технічна специфікація містить опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Враховуючи, що вичерпний опис характеристик скласти неможливо, в місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент».
Технічна специфікація містить опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
відсутність предмету закупівлі у переліку товарів до яких застосовується ступінь локалізації
Дата подання: 04 січня 2024 11:56
Дата відповіді: 04 січня 2024 12:25
Шановний Замовнику, просимо надати роз'яснення щодо наступного питання.
Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій до учасника встановлені наступні вимоги
Пункт 1 . інформацією щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва товару/товарів (застосовується у разі, якщо вартість предмету закупівлі, оголошеного замовником, дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, та предмет закупівлі є в переліку відповідно до підпункту 2 пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922-VIII з врахуванням абзаців третього та четвертого пункту 3 Особливостей № 1178);
Пункт 8. У разі якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, і при цьому Замовник здійснює закупівлю товару та/або послуги/робіт до складу яких входить супутнє постачання товару визначеногого підпунктом 2 пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922-VIII, для врахування положень Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, учасником процедури закупівлі, у складі пропозиції, надається:
гарантійний лист, яким останній гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922-VIII, що є предметом закупівлі, не є меншим ніж 15 (п'ятнадцять) відсотків, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку та відповідний пункт Переліку, за яким відображається інформація про товар:
Як раз в п.2 пункту 6-1 Перехідних положень Закону України "Про публічні закупівлі" затверджено перелік товару до якого застосовуються особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень щодо дотримання % ступеня локалізації виробництва, проте предмет закупівлі в даному переліку відсутній, тому цілком логічно, що гарантійний лист, що передбачений умовами Розділ ІІІ ТД учасником не подається. Проте, від учасника в такому випадку вимагається надання листа-пояснення на виконання вимог ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі". Яку інформацію має містити такий лист-пояснення якщо учасник є резидентом України та планує подати тендерну пропозицію як з товарами власного виробництва, так і з товарами імпортного походження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу вашого запитання надаємо наступне роз'яснення.
У разі якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, і при цьому Замовник здійснює закупівлю товару до складу яких входить супутнє постачання товару визначеногого підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922-VIII, для врахування положень Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, учасником процедури закупівлі, у складі пропозиції налає документи, що визначені у відповідному пункті тендерної документації.
Відповідно до частини одинидцятої статті 26 Закону № 922-VIII та пункту 1 розділу ІІІ документації документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерних пропозицій. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі, якщо учасник або переможець процедури закупівлі не повинен складати або не зобов’язаний складати відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) певний документ згідно з вимогами тендерної документації, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію відповідних роз’яснень державних органів. При цьому, Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
У разі якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, і при цьому Замовник здійснює закупівлю товару до складу яких входить супутнє постачання товару визначеногого підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922-VIII, для врахування положень Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, учасником процедури закупівлі, у складі пропозиції налає документи, що визначені у відповідному пункті тендерної документації.
Відповідно до частини одинидцятої статті 26 Закону № 922-VIII та пункту 1 розділу ІІІ документації документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерних пропозицій. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі, якщо учасник або переможець процедури закупівлі не повинен складати або не зобов’язаний складати відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) певний документ згідно з вимогами тендерної документації, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію відповідних роз’яснень державних органів. При цьому, Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
підтвердження стандарту ISO / IEC 27701 та/або 27002
Дата подання: 04 січня 2024 12:53
Дата відповіді: 04 січня 2024 14:11
1) прохання надати відповідь чи не описка і ви вимагаєте саме сертифікат 27701 ?
У виробника , що вами зазначено як для прикладу є лише сертифікат відповідності стандарту ISO / IEC 27001 (посилання https://www.supermicro.com/a_images/about/Certificate_ISO27001.pdf ) .
2)Чи примете для підтвердження вимоги зазначеної вами сертифікат ISO / IEC 27001 , адже він також підтверджує відповідність стандартам на систему інформаційною безпекою .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваше звернення надаємо наступне роз’яснення тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації: «… з метою підтвердження інформаційної безпеки в сфері захисту персональних даних учасника та дотримання ним недоторканності інформації приватного життя, учасники, в складі пропозиції, мають надати документальне підтвердження їх відповідності стандарту ISO / IEC 27701 та/або 27002, у вигляді відповідного сертифікату на систему інформаційною безпекою, виданого відповідним органом з сертифікації систем управління …».
Таким чином, згідно з умовами Документації розуміється, що вищевказаний критерій підтверджується сертифікатом, виданим акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, про відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDT), у т.ч. ISO/IEC 27701:2019, який є доповненням до ISO/IEC 27001 та ISO/IEC 27002 для управління інформацією про конфіденційність.
Звертаємо вашу увагу, що стандарт ISO/IEC 27701:2019 «Методи забезпечення безпеки — Додаток до ISO/IEC 27001 та ISO/IEC 27002 із захисту конфіденційної інформації. Вимоги та настанови» (ISO/IEC 27701:2019 «Security techniques. Extension to ISO/IEC 27001 and ISO/IEC 27002 for privacy information management. Requirements and guidelines»).
Як випливає з назви, ISO/IEC 27701:2019 є розширенням визнаних стандартів у сфері інформаційної безпеки ISO/IEC 27001 та ISO/IEC27002. У ISO/IEC 27701:2019 доповнено та розширено відповідні розділи, що стосуються управління інформацією про конфіденційність.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації: «… з метою підтвердження інформаційної безпеки в сфері захисту персональних даних учасника та дотримання ним недоторканності інформації приватного життя, учасники, в складі пропозиції, мають надати документальне підтвердження їх відповідності стандарту ISO / IEC 27701 та/або 27002, у вигляді відповідного сертифікату на систему інформаційною безпекою, виданого відповідним органом з сертифікації систем управління …».
Таким чином, згідно з умовами Документації розуміється, що вищевказаний критерій підтверджується сертифікатом, виданим акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, про відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDT), у т.ч. ISO/IEC 27701:2019, який є доповненням до ISO/IEC 27001 та ISO/IEC 27002 для управління інформацією про конфіденційність.
Звертаємо вашу увагу, що стандарт ISO/IEC 27701:2019 «Методи забезпечення безпеки — Додаток до ISO/IEC 27001 та ISO/IEC 27002 із захисту конфіденційної інформації. Вимоги та настанови» (ISO/IEC 27701:2019 «Security techniques. Extension to ISO/IEC 27001 and ISO/IEC 27002 for privacy information management. Requirements and guidelines»).
Як випливає з назви, ISO/IEC 27701:2019 є розширенням визнаних стандартів у сфері інформаційної безпеки ISO/IEC 27001 та ISO/IEC27002. У ISO/IEC 27701:2019 доповнено та розширено відповідні розділи, що стосуються управління інформацією про конфіденційність.
Кваліфікаційні вимоги / технічні висоги
Дата подання: 04 січня 2024 17:12
Дата відповіді: 05 січня 2024 08:29
Шановний замовник.
У своїй відповіді ви посилаєтесь на : "Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIІІ. Перелік вимог до предмета закупівлі, його якісні характеристики та технічні вимоги, визначено Додатком 3 документації. ".
Але це не є відповідь стосовно поставленного запитання про критичність інформації на серверах, які ви хочете придбати.
Ви не рахуєте вагомим, прописати заміну обладнання на наступний робочий день, чи вимоги до "гарячої заміни складових обладнання", Але вимагаєте наявність у постачальника мікроавтобусу, та можливості виїзду спеціаліста "за вимогою", Вам не здається, що це безглузда вимога, яка жодним чином не гарантує вам виправлення будь-яких нюансів стосовно обладнання?
Так як всі виробники серверного обладнання А-бренду повністю або частково замінюють вам обладнання наступного дня після звернення. Але замість цього, ви вимагаєте просто виїзд спеціаліста (без гарантії виправлення ситуацій з відмовленням обладнання), але спеціаліст на фургончику.
Виходячи з чого, можна зробити висновок, що в данній процедурі закупівлі, віддані привілеї одному прописаному виробнику. І всі стандарти в данному технологічному напрямку не були враховані.
Це ще не кажучи, про неймовірно високу ціну обладнання, як для второсортного виробника. без гарантії заміни обладнання, без відмовостійкості.
Обладнання виробника Делл чи Леново, повністю покрило б Ваші вимоги, та надало б гарантію повної заміни обладнання на наступний день, це було б ще й дешевше в половину вартості.
Дана процедура просто пропитана корупцією, Вам не соромно, таке робити в державі яка веде бойові дії?
На нашу думку, було б логічно відмінити дану процедуру закупівлі, в іншому випадку, ми будемо вимушені донести інформацію про дану процедуру закупівлі до уповноважених органів державної влади, таких як ДАС, НАБУ, ДБР та інші.
Будь яка експертиза покаже завишені ціни, пропоную подумати про це.
Це принциповий момент для нас, як для громадян нашої держави, в такий складній ситуації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику!
З приводу вашого звернення надаємо наступне роз’яснення.
Ви посилаєтеся на те, що Замовником не враховано можливості «заміни обладнання» чи «гарячої заміни складових обладнання», тобто на «без гарантії виправлення ситуацій з відмовленням обладнання».
Дані доводи не відповідають дійсності, оскільки вами при наданні вказаних суджень не було враховано наступне.
Окрім Технічного завдання згідно з Додатком 3 до Документації питання щодо гарантійних зобов’язань, у т.ч. заміни продукції, розкрито у Додатку 2 до Документації (проєкті договору про закупівлю).
Відповідно до пункту 6.9 проєкту Договору установлено, що прийняття Покупцем неякісної продукції не звільняє Постачальника від зобов’язань поставити якісну продукцію, термін поставки при цьому визначається датою поставки якісної продукції.
Відповідно до пункту 7.1 проєкту Договору Постачальник надає гарантії (гарантійні строки) щодо забезпечення належної роботи (застосування, використання) продукції, що є предметом поставки за цим Договором, в тому числі всіх її складових вузлів, частини та комплектуючих виробів (за наявності), протягом гарантійного строку, за умови дотримання Покупцем правил її використання (застосування, зберігання).
Відповідно до пункту 7.4 проєкту Договору у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, дефектів, неукомплектованості продукції, підтверджених висновком експертизи (за необхідності), Покупець має право вимагати безоплатного усунення недоліків продукції: ремонту, доукомплектування, заміни некомплектної продукції на комплектну, заміни продукції на таку ж (або еквівалентну) або відшкодування витрат на усунення недоліків продукції.
Відповідно до пункту 7.9 проєкту Договору під час заміни продукції з недоліками на продукцію аналогічної чи іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на яку змінилася або інша, перерахунок вартості не проводиться.
Таким чином, вами не обґрунтовано вимоги у цій частині.
Щодо очікуваної вартості закупівлі та/або аналогічного обладнання.
Механізм внесення закупівель до річного плану закупівель та змін до нього, ініціювання заявок на закупівлі та взаємодії між зацікавленими й задіяними при проведенні процедур закупівель структурними підрозділами ПрАТ «Волиньобленерго» регулюється, крім ключових Закону № 922-VIII та Особливостей № 1178, Порядком взаємодії між структурними підрозділами ПрАТ «Волиньобленерго» під час планування, організації та здійснення публічних закупівель, затвердженим наказом Товариства від 03.03.2023 № 73 (далі – Порядок № 73).
Відповідно до пункту 3.14 Порядку № 73 відповідальні особи Ініціатора або інший структурний підрозділ Замовника, що відповідає за супровід або виконання договору закупівлі, несуть відповідальність за повноту та достовірність інформації, наданої уповноваженій особі з питань закупівель згідно з цим Порядком.
Так, ініціюючим структурним підрозділом Замовника подано до включення до річного плану закупівель, технічні вимоги, які відповідають вимогам Замовника та зумовлені на виконання заходів визначених пунктом 4.1.2.1 розділу 4 Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньоблерго» на 2024 рік.
Інвестиційну програму ПрАТ «Волиньоблерго» на 2024 рік, у т.ч. захід «Сервери Supermicro SYS-1029U-TN10RT або аналог», схвалено Постановою НКРЕКП від 19.12.2023 № 2440.
Згідно з пунктом 4.1.2.1 розділу 4 Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньоблерго» на 2024 рік вартість заходу «Сервери Supermicro SYS-1029U-TN10RT або аналог» установлено в межах 9100,56 тис. грн без ПДВ.
Товариство не відступило від межі визначеної Інвестиційною програмою та оголосило процедуру закупівлі з очікуваною вартістю, яка схвалена НКРЕКП.
Відтак очікувана вартість – є обґрунтованою та базується на установленому акті законодавства.
Крім того, основним показником процедури закупівлі (питомою вагою) є – ціна 100%. Відтак Замовник не виключає можливості зниження вартості предмета закупівлі за рахунок електронного аукціону чи інших пропозицій, які будуть більш економічно вигідними.
Нагадуємо, що хоч і умовами закупівлі установлено закупівлю обладнання «Supermicro SYS-1029U-TN10RT», проте ви у відповідності до вимог Закону № 922-VIII та Документації вправі надавати пропозиції, яка є «еквівалентом», у т.ч. продукцію марки «Делл чи Леново».
З приводу вашого звернення надаємо наступне роз’яснення.
Ви посилаєтеся на те, що Замовником не враховано можливості «заміни обладнання» чи «гарячої заміни складових обладнання», тобто на «без гарантії виправлення ситуацій з відмовленням обладнання».
Дані доводи не відповідають дійсності, оскільки вами при наданні вказаних суджень не було враховано наступне.
Окрім Технічного завдання згідно з Додатком 3 до Документації питання щодо гарантійних зобов’язань, у т.ч. заміни продукції, розкрито у Додатку 2 до Документації (проєкті договору про закупівлю).
Відповідно до пункту 6.9 проєкту Договору установлено, що прийняття Покупцем неякісної продукції не звільняє Постачальника від зобов’язань поставити якісну продукцію, термін поставки при цьому визначається датою поставки якісної продукції.
Відповідно до пункту 7.1 проєкту Договору Постачальник надає гарантії (гарантійні строки) щодо забезпечення належної роботи (застосування, використання) продукції, що є предметом поставки за цим Договором, в тому числі всіх її складових вузлів, частини та комплектуючих виробів (за наявності), протягом гарантійного строку, за умови дотримання Покупцем правил її використання (застосування, зберігання).
Відповідно до пункту 7.4 проєкту Договору у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, дефектів, неукомплектованості продукції, підтверджених висновком експертизи (за необхідності), Покупець має право вимагати безоплатного усунення недоліків продукції: ремонту, доукомплектування, заміни некомплектної продукції на комплектну, заміни продукції на таку ж (або еквівалентну) або відшкодування витрат на усунення недоліків продукції.
Відповідно до пункту 7.9 проєкту Договору під час заміни продукції з недоліками на продукцію аналогічної чи іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на яку змінилася або інша, перерахунок вартості не проводиться.
Таким чином, вами не обґрунтовано вимоги у цій частині.
Щодо очікуваної вартості закупівлі та/або аналогічного обладнання.
Механізм внесення закупівель до річного плану закупівель та змін до нього, ініціювання заявок на закупівлі та взаємодії між зацікавленими й задіяними при проведенні процедур закупівель структурними підрозділами ПрАТ «Волиньобленерго» регулюється, крім ключових Закону № 922-VIII та Особливостей № 1178, Порядком взаємодії між структурними підрозділами ПрАТ «Волиньобленерго» під час планування, організації та здійснення публічних закупівель, затвердженим наказом Товариства від 03.03.2023 № 73 (далі – Порядок № 73).
Відповідно до пункту 3.14 Порядку № 73 відповідальні особи Ініціатора або інший структурний підрозділ Замовника, що відповідає за супровід або виконання договору закупівлі, несуть відповідальність за повноту та достовірність інформації, наданої уповноваженій особі з питань закупівель згідно з цим Порядком.
Так, ініціюючим структурним підрозділом Замовника подано до включення до річного плану закупівель, технічні вимоги, які відповідають вимогам Замовника та зумовлені на виконання заходів визначених пунктом 4.1.2.1 розділу 4 Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньоблерго» на 2024 рік.
Інвестиційну програму ПрАТ «Волиньоблерго» на 2024 рік, у т.ч. захід «Сервери Supermicro SYS-1029U-TN10RT або аналог», схвалено Постановою НКРЕКП від 19.12.2023 № 2440.
Згідно з пунктом 4.1.2.1 розділу 4 Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньоблерго» на 2024 рік вартість заходу «Сервери Supermicro SYS-1029U-TN10RT або аналог» установлено в межах 9100,56 тис. грн без ПДВ.
Товариство не відступило від межі визначеної Інвестиційною програмою та оголосило процедуру закупівлі з очікуваною вартістю, яка схвалена НКРЕКП.
Відтак очікувана вартість – є обґрунтованою та базується на установленому акті законодавства.
Крім того, основним показником процедури закупівлі (питомою вагою) є – ціна 100%. Відтак Замовник не виключає можливості зниження вартості предмета закупівлі за рахунок електронного аукціону чи інших пропозицій, які будуть більш економічно вигідними.
Нагадуємо, що хоч і умовами закупівлі установлено закупівлю обладнання «Supermicro SYS-1029U-TN10RT», проте ви у відповідності до вимог Закону № 922-VIII та Документації вправі надавати пропозиції, яка є «еквівалентом», у т.ч. продукцію марки «Делл чи Леново».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ" |
9 071 670,00
UAH
|
9 071 670,00
UAH
|
1.4285714286 | 6 350 169 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ" #37610680 |
Переможець |
9 071 670,00
UAH
|
11 січня 2024 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 08:47
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 15:46
|
19-24-91 ІП.pdf | укладений |
18 січня 2024 15:45
|