Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 01981738 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шоссе 121 |
Контактна особа: |
Хмельницька Наталя Сергіївна 380445633879 tender_kmkl1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2025 13:50 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2025 13:50 |
Очікувана вартість: | 86 882 220,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 434 411,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закінчення строку дії цього забезпечення має бути зафіксовано у документі, що підтверджує його надання, у вигляді конкретної дати. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено про безвідкличність та безумовність банківської гарантії, а також: зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 434411 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 400 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2025 17:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2025 17:28 |
Зміни до ТД.pdf | |
04 квітня 2025 17:28 |
додаток7-нр.docx | |
04 квітня 2025 17:28 |
додаток4-нр.docx | |
04 квітня 2025 17:27 |
додаток3-нр.docx | |
04 квітня 2025 17:27 |
тд-каперм-нр.docx | |
21 березня 2025 16:39 |
додаток8.docx | |
21 березня 2025 16:39 |
додаток5.RTF | |
21 березня 2025 16:39 |
додаток2.doc | |
21 березня 2025 16:39 |
додаток1.docx | |
21 березня 2025 16:39 |
додаток6.rtf |
04 квітня 2025 17:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 квітня 2025 17:28 |
Зміни до ТД.pdf
|
|||
04 квітня 2025 17:28 |
додаток7-нр.docx
|
|||
04 квітня 2025 17:28 |
додаток4-нр.docx
|
|||
04 квітня 2025 17:27 |
додаток3-нр.docx
|
|||
04 квітня 2025 17:27 |
тд-каперм-нр.docx
|
|||
21 березня 2025 16:39 |
додаток8.docx
|
|||
21 березня 2025 16:39 |
додаток5.RTF
|
|||
21 березня 2025 16:39 |
додаток2.doc
|
|||
21 березня 2025 16:39 |
додаток1.docx
|
|||
21 березня 2025 16:39 |
додаток6.rtf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-07-000026 ● 9b21892e134a40a48eddb65c5ace426d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2025 12:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.05.2025 № 134
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2025-03-21-012017-a 21.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-08 16:32:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-03-21-012017-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету).
3. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-13 09:15:16
Пояснення
З огляду на порушенні питання, які цікавлять орган державного фінансового контролю у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-03-21-012017-a), замовник надає наступну інформацію та пояснення.
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
Умови проведення тендеру (відкритих торгів) зазначаються в тендерній документації, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31 частини 1 статті 31 Закону).
Згідно пункту 33 частини 1 статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Замовник визначив технічні та якісні характеристики предмета закупівлі згідно кошторисної частини проектної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт № 27-К/25-РБК/ЕЗ від 10.03.2025 р.).
Згідно експертного звіту загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 10 березня 2025 року склала 88532.784 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 49697.779 тис. грн.; устаткування, меблі, інвентар – 23576.6 тис. грн.; інші витрати – 15258.405 тис. грн.
Замовник визначив очікувану вартість предмета закупівлі на підставі кошторисної частини проектної документації, що пройшла експертизу, в розмірі 86882,220 тис. грн. з ПДВ.
Разом з тим, варто зауважити, що Закон не містить визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а також опису чи посилань на підстави, методики, критерії, тощо, для її визначення.
Щодо фінансування закупівлі
Джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету.
Фінансування закупівлі за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам не передбачено.
Фінансування закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility, не передбачено та не здійснювалося.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-19 17:13:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-03-21-012017-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Інформації чи укладався договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІНЖ-СТРОЙ КОМПАНІ»?
У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель.
У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
2. Яким чином під час розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ІНЖ-СТРОЙ КОМПАНІ» підтверджено відсутність підстави щодо відхилення цієї пропозиції відповідно до підпункту 10 пункту 47 Особливостей (юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-21 12:31:21
Пояснення
З огляду на порушенні питання, які цікавлять орган державного фінансового контролю у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-03-21-012017-a), замовник надає наступну інформацію та пояснення.
Щодо укладання договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІНЖ-СТРОЙ КОМПАНІ»
Договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІНЖ-СТРОЙ КОМПАНІ» не укладався.
Керуючись ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 4 пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178, пунктом 2 розділу VІ тендерної документації, враховуючи підстави, що стали приводом для проведенням Держаудитслужбою моніторингу процедури закупівлі, а саме виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, замовник прийняв рішення (протокол №153 від 15.05.2025 р.) про продовження строку для укладання договору про закупівлю з товариством з обмеженою відповідальністю "ІНЖ-СТРОЙ КОМПАНІ" до 60 днів.
Щодо розгляду замовником тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ІНЖ-СТРОЙ КОМПАНІ» на відсутність підстави щодо її відхилення відповідно до підпункту 10 пункту 47 Особливостей
Згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхиляє тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;
12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
На підтвердження відсутності підстав зазначених в пункті 47 Особливостей ТОВ «ІНЖ-СТРОЙ КОМПАНІ» надано у складі документів тендерної пропозиції лист від 27.03.2025 року вих. № 01/26/23 (файл «47.docx.asice.zip»), в якому повідомило про відсутність підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених пунктами 45 та 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Також, замовник вважає за необхідне додатково пояснити, що під час розміщення уповноваженою особою інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, нею помилково не було обрано електронний критерій для підтвердження учасниками в електронній системі закупівель наявності або відсутності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Водночас, зазначений недолік не вплинув на результати розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖ-СТРОЙ КОМПАНІ» з вищезазначених підстав.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ" |
81 432 963,60
UAH з ПДВ
|
74 995 585,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" |
83 840 637,85
UAH з ПДВ
|
74 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖ-СТРОЙ КОМПАНІ" |
81 096 160,59
UAH з ПДВ
|
79 994 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ" #40852022 |
Відхилено |
74 995 585,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2025 16:37
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" #30518990 |
Відхилено |
74 999 999,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2025 16:44
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖ-СТРОЙ КОМПАНІ" #45166828 |
Переможець |
79 994 000,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2025 09:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2025 16:47
|