Prozorro Market

Ефективні допорогові закупівлі


Замовникам          Постачальникам


Економія ресурсів
Не потрібно витрачати час на підготовку документів, кваліфікацію, аукціон на кожен новий тендер.

Просто та зручно
Достатньо лише один раз пройти кваліфікацію, а далі лише чекати на замовлення й відправляти їх за вказаною адресою



Ринок в мільярди гривень
Державні замовники все більше використовують Prozorro Market через його зручність. Наразі попит суттєво перевищує пропозицію.





Що можна замовити

У Prozorro Market представлені найпопулярніші серед державних замовників товари


Офісне устаткування та приладдя різне
30190000-7

Конверти поштові, коректори, затискачі для паперів, маркери, папки реєстратори, папір офісний, форматний, файли для документів, клейка стрічка канцелярська.

Комп’ютерне обладнання
30230000-0

Монітори, принтери, джерела безперебійного живлення, принтери матричні, принтери багатофункціональні, миші.

Машини для обробки даних (апаратна частина)
30210000-4

Комп'ютери настільні, ноутбуки, моноблоки, сканери документів


Фармацевтична продукція
33600000-6

Антисептичні засоби для дезінфекції, психолептичні засоби, антикоагулянти, кровозамінники та перфузійні розчини, антибактеріальні засоби для системного застосування.

Медичні матеріали
33140000-3

Перев'язувальні матеріали, шприци, катетери, рукавички медичні, вата медична, пінцет медичний

Нафта і дистиляти 
09130000-9

Дизельне паливо, бензин, газ скраплений
Частини до світильників та освітлювального обладнання
31530000-0

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання 
32320000-2.

Мережеве обладнання
32420000-3

Паперові чи картонні реєстраційні журнали
22810000-1.

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні 
33190000-8

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
30120000-6

Засоби для догляду за руками та нігтями
33740000-9

Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
33790000-4

Електричні акумулятори
31430000-9

Гальванічні елементи
31410000-3

Поліетиленові мішки та пакети для сміття
19640000-4

Поступово перелік продукції розширюватиметься.

Як продавати на Prozorro Market


1. Отримайте повідомлення про замовлення
Коли замовник замовить товар, ви автоматично отримаєте звістку у кабінеті

2. Впродовж двох робочих днів зв’яжіться із замовником
Погодьте деталі та проект договору постачання

3. Укладіть договір із замовником
Ви зможете використати один з шаблонів: свій, замовника або рекомендований Prozorro



4. Надішліть товар замовнику
Це треба зробити протягом 7робочих днів після укладання договору.


5. Отримайте оплату
Замовник має сплатити замовлення не пізніше 15 днів після отримання

Як приєднатися до Prozorro Market постачальникам

Як стати постачальником товарів широкого вжитку

Електронний каталог  Prozorro Market в частині товарів широкого вжитку адмініструє Державна установа «Професійні закупівлі». Інформація щодо умов участі та проведення кваліфікації  Постачальників розміщені на офіційному веб-сайті ДУ «Професійні закупівлі» http://catalogue.cpb.org.ua/. Для того щоб взяти участь у проекті:







Розміщуйте пропозиції на товари через кабінет на майданчику.

Як стати постачальником медичної та фармацевтичної продукції

Електронний каталог  Prozorro Market в частині медичних товарів та фармацевтичної продукції адмініструє Державне підприємство «Медичні закупівлі України». 

Для того щоб почати продавати свої товари через каталог:

❶ Визначте клас товарів, на які  бажаєте надати пропозиції через електронний каталог за 4 знаком ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Опис відкритих категорій та профілів на медичні матеріали.

Опис відкритих категорій та профілів на фармацевтичну продукцію.


❷ Ознайомтесь з умовами договору-приєднання та заповніть електронну форму заяви-приєднання


❸ Надішліть на електронну адресу medprozorromarket@gmail.com наступні документи, необхідні для проходження кваліфікації:

В темі листа обов’язково має бути зазначено назву компанії, код ЄДРПОУ та код категорії в яку кваліфікуєтесь. Наприклад: ТОВ «Супермедпостач»; код 33223322; 33140000-3 Медичні матеріали. 

Установчі документи юридичної особи та документи, які підтверджують повноваження службової (посадової) особи


копія Статуту або посилання на відкритий реєстр, де опубліковано Статут;

копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (якщо є платником податку на додану вартість), або копію Свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо є платником єдиного податку), або відповідні Витяги з Реєстрів;

витяг з протоколу засновників (протокол засновників), наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи Учасника на підписання відповідних документів; повноваження Учасника фізичної особи-підприємця підтверджуються паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів);

до документів поданих фізичною особою-підприємцем також додається лист-згода на обробку персональних даних.

Довідку про наявність досвіду постачання аналогічного товару з обов'язковим зазначенням класу товарів, які плануються до постачання через електронні каталоги, номерів видаткових накладних та дат постачання товарів. Шаблон довідки.

Досвід постачання аналогічного товару можно підтвердити трьома способами на вибір:

Варіант 1: Копії видаткових накладних, з підписами або печатками сторін, які підтверджують факт постачання товарів у період протягом поточного року та/або попереднього звітного року та на які є посилання у довідці. Кількість накладних за вказаний період по кожній категорії має становити не менше ніж 20. Копії накладних додаються до листа.

Варіант 2: Копії податкових накладних, які підтверджують факт постачання товарів у період протягом поточного року та/або попереднього звітного року та на які є посилання у довідці. Кількість накладних за вказаний період по кожній категорії має становити не менше ніж 20. Копії накладних додаються до листа.

Варіант 3: В довідці про наявність досвіду постачання аналогічного товару надати посилання на 5 процедур закупівель в системі Prozorro за період поточного та/або попереднього року, по яким були успішно виконані договори що підтверджується звітами в електронній системі.

Копію ліцензії на право здійснення оптової торгівлі лікарськими засобами (лише у разі подання документів в категорію “фармацевтична продукція”).

Увага! 

Документи приймаються тільки повним пакетом за один раз!

Пакет документів на кожну нову категорію подається окремим листом з зазначенням коду категорії в темі листа!

Для прискорення обробки ваших даних просимо надсилати пакет документів на кваліфікацію в той самий день, коли заповнюєте заяву-приєднання.

(!) Дізнайтесь про статус вашої заявки на кваліфікацію перевіривши наявність даних у реєстрі кваліфікованих постачальників.


❹ Зареєструйтеся на одному із майданчиків








❺ Розміщуйте пропозиції на товари через кабінет на майданчику.

Якщо у вас виникли запитання, звертайтеся до фахівців ДП «Медичні закупівлі України»:

Єлизавета Мешкова (yelyzaveta.mieshkova@gmail.com, +38 (050) 468-61-82, +38(096) 676-29-50)

Віталій Овсянніков (medprozorromarket@gmail.com, +38 (066) 696-49-90) 

Наталія Кумачова (NPKumachova.76@gmail.com, +38 (050) 335 96 05)