Prozorro Market

Ефективні допорогові закупівлі


Замовникам          Постачальникам


Економія ресурсів
Не потрібно витрачати час на підготовку документів, кваліфікацію, аукціон на кожен новий тендер.

Просто та зручно
Достатньо лише один раз пройти кваліфікацію, а далі лише чекати на замовлення й відправляти їх за вказаною адресою



Ринок в мільярди гривень
Державні замовники все більше використовують Prozorro Market через його зручність. Наразі попит суттєво перевищує пропозицію.





Що можна замовити

У Prozorro Market представлені найпопулярніші серед державних замовників товари


Офісне устаткування та приладдя різне
30190000-7

Конверти поштові, коректори, затискачі для паперів, маркери, папки реєстратори, папір офісний, форматний, файли для документів, клейка стрічка канцелярська.

Комп’ютерне обладнання
30230000-0

Монітори, принтери, джерела безперебійного живлення, принтери матричні, принтери багатофункціональні, миші.

Машини для обробки даних (апаратна частина)
30210000-4

Комп'ютери настільні, ноутбуки, моноблоки, сканери документів


Фармацевтична продукція
33600000-6

Антисептичні засоби для дезінфекції, психолептичні засоби, антикоагулянти, кровозамінники та перфузійні розчини, антибактеріальні засоби для системного застосування.

Медичні матеріали
33140000-3

Перев'язувальні матеріали, шприци, катетери, рукавички медичні, вата медична, пінцет медичний

Нафта і дистиляти 
09130000-9

Дизельне паливо, бензин, газ скраплений
Частини до світильників та освітлювального обладнання
31530000-0

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання 
32320000-2.

Мережеве обладнання
32420000-3

Паперові чи картонні реєстраційні журнали
22810000-1.

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні 
33190000-8

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
30120000-6

Засоби для догляду за руками та нігтями
33740000-9

Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
33790000-4

Електричні акумулятори
31430000-9

Гальванічні елементи
31410000-3

Поліетиленові мішки та пакети для сміття
19640000-4

Поступово перелік продукції розширюватиметься.

Як продавати на Prozorro Market


1. Отримайте повідомлення про замовлення
Коли замовник замовить товар, ви автоматично отримаєте звістку у кабінеті

2. Впродовж двох робочих днів зв’яжіться із замовником
Погодьте деталі та проект договору постачання

3. Укладіть договір із замовником
Ви зможете використати один з шаблонів: свій, замовника або рекомендований Prozorro



4. Надішліть товар замовнику
Це треба зробити протягом 7робочих днів після укладання договору.


5. Отримайте оплату
Замовник має сплатити замовлення не пізніше 15 днів після отримання

Як приєднатися до Prozorro Market постачальникам

Як стати постачальником товарів широкого вжитку

Електронний каталог  Prozorro Market в частині товарів широкого вжитку адмініструє Державна установа «Професійні закупівлі». Інформація щодо умов участі та проведення кваліфікації  Постачальників розміщені на офіційному веб-сайті ДУ «Професійні закупівлі» http://catalogue.cpb.org.ua/. Для того щоб взяти участь у проекті:

І. Пройдіть кваліфікацію відповідно до вимог:

❶ Заповніть електронну форму заяви-приєднання до участі в проекті

❷ Визначте клас товарів, на які учасник бажає надати пропозиції через електронний каталог за 4 знаком ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».  Перелік вже відкритих класів товарів за відповідними знаками можна переглянути тут

❸ Надішліть на електронну адресу catalog@cpb.org.ua установчі документи юридичної особи та документи, які підтверджують повноваження службової (посадової) особи:

Копію Статуту;

Копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (якщо є платником податку на додану вартість), або копію Свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо є платником єдиного податку), або відповідні Витяги з Реєстрів. 

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з даними, актуальними на день подачі документів до Адміністратора Prozorro Market;

Витяг з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи Учасника на підписання відповідних документів;

Повноваження Учасника – фізичної особи-підприємця підтверджуються паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів). До документів поданих фізичною особою-підприємцем також додається лист-згода на обробку персональних даних.

❹ Надішліть на електронну адресу catalog@cpb.org.ua документи, що підтверджують наявність досвіду постачання аналогічних товарів


Довідка про наявність досвіду постачання аналогічного товару*;

20 видаткових накладних, підписаних сторонами, які підтверджують факт постачання товарів у період протягом поточного року та/або попереднього звітного року та на які є посилання у довідці. 

* Під «аналогічним» товаром слід вважати товар, який зведено в один клас Національного класифікатору «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015, тобто – всі категорії товарів, що вміщує 4 знак CPV.

ІІ. Дізнайтесь про результат Вашої кваліфікації перевіривши наявність даних у Реєстрі кваліфікованих постачальників


ІІІ. Зареєструйтеся на одному із майданчиків







ІV. Розміщуйте пропозиції на товари через кабінет на майданчику

Як стати постачальником медичної та фармацевтичної продукції

❶ Надайте документи, необхідні для проходження кваліфікації


Довідка (в довільній формі) про наявність досвіду постачання товару, який відповідає класу Національного класифікатору «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція; 33140000-3 Медичні матеріали. У довідці обов‘язково треба зазначити номери видаткових накладних та дати постачання товарів

Копії видаткових накладних, з підписами або печатками сторін, які підтверджують факт постачання товарів у період протягом поточного року та/або попереднього звітного року та на які є посилання у довідці. Кількість накладних за вказаний період по кожній категорії має становити не менше ніж 20.

Копія ліцензії на право здійснення оптової торгівлі лікарськими засобами лише у разі подання документів в категорію “фармацевтична продукція”.

❷ Отримайте підтвердження відповідності товару вимогам


❸ Надайте установчі документи юридичної особи та документи, які підтверджують повноваження службової (посадової) особи


Копія Статуту або посилання на відкритий реєстр, де опубліковано Статут

Копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (якщо є платником податку на додану вартість), або копію Свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо є платником єдиного податку), або відповідні Витяги з Реєстрів.

Витяг з протоколу засновників (протокол засновників), наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи Учасника на підписання відповідних документів; Повноваження Учасника–фізичної особи-підприємця підтверджуються паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів)

До документів поданих фізичною особою-підприємцем також додається лист-згода на обробку персональних даних.

❹ Зареєструйтеся на одному із майданчиків






❺ Розміщуйте пропозиції на товари через кабінет на майданчику.