ДК 021:2015: (CPV) Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (15610000-7) (Гречана крупа, геркулес (пластівці вівсяні), перлова крупа, пшенична крупа, крупа пшоняна, рис оброблений, ячмінна крупа, кукурудзяна крупа, булгур, борошно пшеничне в/г)
Сума
112 890 UAH
UA-P-2025-03-27-003401-a f7c8714b87824d228182d820b20ac98f
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 березня 2025 10:38
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про замовника

1. Найменування: ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №168 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40777459
3. Місцезнаходження: Україна, Львівська область, місто ЛЬВІВ, 79021, вулиця КУЛЬПАРКІВСЬКА, будинок 182
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: (CPV) Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (15610000-7) (Гречана крупа, геркулес (пластівці вівсяні), перлова крупа, пшенична крупа, крупа пшоняна, рис оброблений, ячмінна крупа, кукурудзяна крупа, булгур, борошно пшеничне в/г), Гречана крупа - 550 кілограм, Геркулес (пластівці вівсяні) - 300 кілограм, Перлова крупа - 80 кілограм, Пшенична крупа - 550 кілограм, Крупа пшоняна - 300 кілограм, Рис оброблений - 500 кілограм, Ячмінна крупа - 380 кілограм, Кукурудзяна крупа - 380 кілограм, Булгур - 80 кілограм, Борошно пшеничне вищого ґатунку - 380 кілограм

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
ДК021-2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
ДК021-2015: 15614000-5 — Рис оброблений
ДК021-2015: 15612100-2 — Борошно пшеничне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2230 — Продукти харчування

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 112 890 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Закупівля фінансується спільно із загального фонду місцевого бюджету та спеціального фонду бюджету (батьківської плати) 112890 UAH

9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2025

11. Примітки: Закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників/ Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (пункт 11-2)

Документи замовника

27 березня 2025 10:38
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF

Обґрунтування закупівлі

27 березня 2025 10:38
Необхідність здійснення закупівлі зумовлена потребою у забезпечені ЗДО Nº168 продуктами харчування для приготування їжі дітям з дотриманням Норм харчування у закладах освіти, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021р. Nº 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами).
Розгорнути Згорнути