Канцелярське приладдя (за кодом ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Сума
426 100 UAH
UA-P-2025-01-27-003439-a f62316a355b74d688fe532b90af721e9
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 січня 2025 10:13
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2025 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44042825
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, село Вороньків, 08352, вулиця Паркова 2
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярське приладдя (за кодом ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), Акрилові фарби - 21 пачка, Антистеплер - 15 штука, Блокнот на пружині перекидний А5 кортонна - 68 штука, Бокс для архівації документів Buromax 100мм крафт - 14 штука, Бокс для архівації документів Buromax 150мм крафт - 14 штука, Ватман - 78 штука, Глітерний фоаміран - 20 штука, Грамоти - 603 паковання, Гумка-стирачка комбінована - 88 штука, Діркопробивач з лінійкою - 12 штука, Діркопробивач - 9 штука, Журнал відвідування - 15 штука, Зошит А4 клітинка в твердій палітурці - 38 штука, Зошит офісний 192 аркуші, формат А4, клітинка - 15 штука, Зошит офісний 48 аркушів, формат А4, клітинка - 33 штука, Зошит шкільний в клітинку на 24 аркуші - 40 штука, Калькулятор EATES DS-1988 великий - 11 штука, Картон - 39 аркуш, Картон кольоровий А4 12 кольорів - 10 штука, Клей канцелярський з пензлем 35 мл - 29 штука, Клей ПВА 50 гр - 54 штука, Клей-олівець 15гр. - 139 штука, Кнопки-цвяшки різнокольорові ECONOmix - 147 штука, Кольоровий папір А4 - 77 штука, Кольоровий папір А4 двосторонній - 35 паковання, Конверт поштовий А4 - 96 штука, Конверт поштовий С5 - 1202 штука, Коректор –пензель - 27 штука, Коректор-ручка - 96 штука, Коректор-стрічка - 42 штука, Короб для архівних боксів - 25 штука, Крейда кольорова - 29 штука, Лінійка дерев’яна 30 см - 17 штука, Лінійка деревяна 50 см - 6 штука, Лоток для бумаги вертикальний на 3 відділення - 19 штука, Маркер перманентний спиртовий Marker товстий чорний - 16 штука, Маркер чорний - 40 штука, Набір кольорового паперу матовий А4 - 6 паковання, Набір маркерів текстових, кольорових, в блістері, 4 шт - 68 штука, Нитка прошивальна бавовняна Buromax 520 м (BM.5556) - 4 штука, Нитка шовкова для зшивання документації (бабіни) 850 МЕТРІВ (BM.5555) - 13 штука, Ніж канцелярський - 15 штука, Ножниці канцелярські - 61 штука, Нотний зошит - 12 штука, Обкладинка А4 для журналів - 25 штука, Олівець - 234 штука, Олівці кольорові 12 кольорів - 26 штука, Папір А3 - 12 пачка, Папір для заміток квадратний під бокси - 82 штука, Папір формату А4 500 аркушів в упаковці, А4 80г/м2, колір білий (по 5 пачок в пакованні) - 180 паковання, Папка з файлами пластикова 20 файлів - 13 штука, Папка з файлами пластикова 30 файлів - 27 штука, Папка картонна «справа» без завязок і без швидкозшивача - 180 штука, Папка картонна на зав'язках - 90 штука, Папка-куток А4 - 60 штука, Папка пластикова з кільцями для зшивання - 82 штука, Папка швидкозшивач для файлів пластикова - 342 штука, Папка-бокс для документів на липучці (Buromax арт. BM.3201) - 14 штука, Папка-Планшетка ПВХ з металевим кліпом - 26 штука, Папка-реєстратор А4 Buromax LUX 5 см - 12 штука, Папка-реєстратор А4 7 см - 110 штука, Папка-швидкозшивач Economix з вусами Clip A Light - 45 штука, Пензлі для малювання (набір від 10 шт) - 37 штука, Плівка для ламінування - 26 паковання, Подяки - 304 паковання, Прозорі файли А4 - 97 штука, Рамки для грамот - 915 штука, Ручка кулькова - 670 штука, Скоби для степлера - 15 паковання, Скоби для степлера - 48 паковання, Скотч двосторонній - 67 штука, Скотч тонкий ширина 18 х 10 мм - 106 штука, Скотч широкий 48мм* 45м*45мм 200 м - 84 штука, Скрепка Біндера 15 мм - 4 паковання, Скрепка Біндера 32мм - 33 паковання, Скрепка Біндера 41 мм - 31 паковання, Скріпка 33 мм - 74 штука, Степлер № 10 - 1 штука, Степлер №24/6 - 35 штука, Стержні для термопістолета (7 мм) (набір 50 шт) - 30 штука, Стікери закладки паперові клейкі - 62 штука, Стікери закладки пластикові клейкі неонові - 60 штука, Точилки пластмасові Axent з ємністю - 55 штука, Фарба гуаш 9 кольорів - 21 штука, Фарба для принтера CANON (червона, чорна, синя жовта) по одній кожної (набір) - 5 штука, Фарба для принтера Epson (червона чорна жовта синя) по одній кожної (набір) - 1 штука, Фетр жорсткий та м'який (набір 100 шт) - 27 штука, Фломастери 10 кольрів - 21 штука, Чекова стрічка 57 мм*30 метрів - 10 штука, Швидкозшивач кортонний - 235 штука, Шило 10 см - 5 штука, Шило 7.5 см - 5 штука, Штамп "Згідно з оригіналом" - 1 штука, Штемпельна фарба 30 мл синя - 15 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 426 100 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 426100 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2025

11. Примітки: Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Відповідно до пункту 10 Осоливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.