Папір офісний,фотопапір,плівка для ламінування
Сума
345 460 UAH
UA-P-2025-03-31-004602-a dad9b02c23f14abb8233f7e180b1eb55
Оголошено тендер
Опубліковано: 31 березня 2025 11:47
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2025 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Виконавчий комітет Чернівецької міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04062216
3. Місцезнаходження: Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, 58000, ПЛОЩА ЦЕНТРАЛЬНА, 1
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Папір офісний,фотопапір,плівка для ламінування, Папір офісний формату А4, 80 г/м2 - 2060 пачка, Папір офісний формату А5, 80 г/м2 - 30 пачка, Папір офісний формату A4, 80 г/м2 (кольоровий) - 2 пачка, Фотопапір для струйного друку, А4, 130г/м2 - 1 пачка, Фотопапір A4, 230 г/м2 - 2 пачка, Плівка для ламінування А4 - 1 пачка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30197600-2 — Оброблені папір і картон
ДК021-2015: 30197643-5 — Папір для фотокопіювання
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 345 460 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет бюджет Чернівецької міської територіальної громади 2025р КПКВК 0210160,0210180 345460 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2025

Документи замовника

31 березня 2025 11:48
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF