ДК 021:2015–39130000-2 Офісні меблі.
Сума
131 166 UAH
UA-P-2023-12-01-002086-b c601c00cc98a4657a6f2f2316f109a96
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 грудня 2023 10:54
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42559396
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, Київ, 02155, Харківське шосе, 18
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015–39130000-2 Офісні меблі.

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39130000-2 — Офісні меблі

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 131 166 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 131166 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

Документи замовника

Обґрунтування закупівлі

01 грудня 2023 11:03
згідно пункту 8, частини 7, статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922 VIII в редакції від 19.04.2020 яким передбачено здійснення закупівель на суму до 200 тисяч гривень по кожному коду згідно ДК 021:2015 (CPV), шляхом підписання прямих договорів у підприємств громадських організацій інвалідів.