Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
29 300 UAH
UA-P-2025-03-27-005903-a ● c3e6b039d5a34028b236a1278c38a209
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 березня 2025 11:56
Електронний підпис накладено. Перевірити
ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
Інформація про замовника
1. Найменування: ДУ "Інститут ендокринології та обміну речовин ім. В.П. Комісаренка НАМН України"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02012013
3. Місцезнаходження:
Україна,
Київська область,
м. Київ,
04114,
вул. Вишгородська, 69
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне, Клей-олівець - 108 штука, Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий - 105 пачка, Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий - 15 штука, Скоби для степлера №24/6, 1000 шт. - 12 пачка, Коректор рідкий, 20 мл, з пензлем - 30 штука, Маркер перманентний для письма на будь-яких поверхнях, конусоподібний, 2-4 мм, чорний - 36 штука, Книга записна, А4, тверда обкладинка, 96 арк, клітинка - 30 штука, Блокноти - 30 штука, Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм - 150 штука, Скріпки канцелярські - 15 пачка, Скріпки канцелярські - 15 пачка, Клей-олівець, PVP, 25-35г - 108 штука
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 29 300 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | 29300 UAH |
9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2025
Документи замовника
27 березня 2025 11:57
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |