Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
29 300 UAH
UA-P-2025-03-27-005903-a c3e6b039d5a34028b236a1278c38a209
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 березня 2025 11:56
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про замовника

1. Найменування: ДУ "Інститут ендокринології та обміну речовин ім. В.П. Комісаренка НАМН України"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02012013
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, м. Київ, 04114, вул. Вишгородська, 69
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Клей-олівець - 108 штука, Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий - 105 пачка, Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий - 15 штука, Скоби для степлера №24/6, 1000 шт. - 12 пачка, Коректор рідкий, 20 мл, з пензлем - 30 штука, Маркер перманентний для письма на будь-яких поверхнях, конусоподібний, 2-4 мм, чорний - 36 штука, Книга записна, А4, тверда обкладинка, 96 арк, клітинка - 30 штука, Блокноти - 30 штука, Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм - 150 штука, Скріпки канцелярські - 15 пачка, Скріпки канцелярські - 15 пачка, Клей-олівець, PVP, 25-35г - 108 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 29 300 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 29300 UAH

9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2025

Документи замовника

27 березня 2025 11:57
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF