Серветки спиртові в асортименті
Сума
72 000 UAH
UA-P-2025-04-01-016058-a b497777bb06645608bb8c8116c82e42c
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 квітня 2025 18:53
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної-медико санітарної допомоги №4 м.Вінниці
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #26244596
3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, Вінниця, 21009, вулиця Замостянська, будинок 18
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Серветки спиртові в асортименті, 1. Серветка спиртова «ВОЛЕС» просочена ізопропіловим спиртом (розмір 30 х 65 мм), № 100. Інформація про характеристики товару: 1.1. Вміст спирту - 70; 1.2. Розмір - 30 х 65 мм; 1.3. Форма випуску - серветки; 1.4. Кількість штук в упаковці - 100; 1.5. Основна речовина - ізопропіловий спирт; 1.6. Форма упаковки - індивідуальна упаковка. - 150000 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
НК 024:2023: Антисептична серветка
НК 024:2023: Антисептична серветка
ДК021-2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями
ДК021-2015: 33741300-9 — Антисептичні засоби для рук

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 72 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Фінансування закупівлі здійснюється за кошти, що надходять від НСЗ України, та/або за власні кошти, та/або за бюджетні кошти (плата за товари/роботи/послуги) 72000 UAH

9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2025

11. Примітки: * Примітки та обгрунтування: 1. Уточнювальний код за класифікатором ДК 021:2015 (CPV): 33741300-9 Антисептичні засоби для рук. Класифікатор медичних виробів НК 024:2023: 17988 Антисептична серветка ===================================================== Одиниці виміру кількості товарів - дивись план закупівлі!!! ===================================================== 2. Враховуючи потребу лабораторій Замовника саме у такому асортименті та попередній кількості медичних фармацевтичних препаратів, лікарських, технічних засобів, іншого, та те, що згідно з п. 10 Особливостей Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Враховуючи вищевикладене, процедурою закупівлі в річному плані на закупівлю вказаного товару на 2025 рік зазначити - «Використання електронного каталогу – шляхом запиту пропозиції постачальників». ===================================================== 3. Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу. ===================================================== 4. Відповідно до абзацу 3 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. ===================================================== 5. Відповідно до пункту 2 частини 2 «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого Наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі – у випадку закупівлі лікарських засобів, предмет закупівлі визначається замовником згідно з за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. ===================================================== 6. Відповідно до Наказу № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі товарів і послуг предмет закупівлі визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. ===================================================== 7. Забороняється змінювати умови договору, при його укладанні. ===================================================== 8. При визначенні системою переможця, він зобов'язаний негайно, у день такого визначення надіслати на електронну пошту замовника lawyer.phcc4.vin@gmail.com заповнений з його боку договір. ===================================================== 9. Одночасно із підписанням договору учасник безкоштовно надає разом із підписаними примірниками Договору зразки товарів (по 1 штуці) у споживчому пакуванні (тари/упаковки) цього товару заводу/фабрики/підприємства-виробника, зазначеного в специфікації. =====================================================

Документи замовника

01 квітня 2025 18:59
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF