Комплект акумуляторів DJI Mavik 3 Enterprise Battery Kit (P05) (CP.EN.00000421.01) та інтелектуальний швидкий зарядний пристрій DJI Mavik 3 140 Вт, 6в1, цифровий дисплей, потужна зарядка на 4 виходи та 2 USB за ДК 021:2015 – 34740000-6 – Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
Сума
565 996 UAH
UA-P-2024-02-16-004553-a acde43a1de084ae2a43006df931ca903
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 лютого 2024 19:06
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне підприємство "Калинівська варта" Калинівської селищної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43673832
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, селище міського типу Калинівка, 08623, вулиця Садова, будинок 44
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Комплект акумуляторів DJI Mavik 3 Enterprise Battery Kit (P05) (CP.EN.00000421.01) та інтелектуальний швидкий зарядний пристрій DJI Mavik 3 140 Вт, 6в1, цифровий дисплей, потужна зарядка на 4 виходи та 2 USB за ДК 021:2015 – 34740000-6 – Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 34740000-6 — Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 565 996 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 565996 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2024

Документи замовника

16 лютого 2024 22:07
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF

Обґрунтування закупівлі

16 лютого 2024 19:15
Пунктом 6 частини 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб'єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути