ДК 021:2015 (CPV) : 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (квадрокоптери для військових потреб) закупівля в період воєнного стану
Сума
1 650 000 UAH
UA-P-2024-04-23-010512-a ● 8a824e8f9a6240aa87f8381d90f28bf7
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 квітня 2024 14:22
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04054346
3. Місцезнаходження:
Україна,
Івано-Франківська область,
Івано-Франківськ,
76004,
Грушевського, 21
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015 (CPV) : 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (квадрокоптери для військових потреб) закупівля в період воєнного стану
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 650 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 1650000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
квітень, 2024
11. Примітки: Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Постанови КМ України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Відповідно до п. 37 Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та дововненнями).
З огляду на це наразі замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей (далі - Особливостей).
Відповідно до п. 10 Особливостей Замовники у тому числі централізовані закупівельні організації здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до п. 3 Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі Наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708 (далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Пункт 13 Особливостей передбачає можливість для замовників придбати товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень та є меншою, ніж 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках.
Підпункт 4 пункту 13 Особливостей одним із таких випадків визначає випадок, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Замовник – Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради (04054346).
Враховуючи (нагальну потребу у закупівлі) Лист - звернення від в/ч, вх. №600/01-10/11 від 05.02.2024р., №861/01-10/11 від 20.02.2024р., №882/01-10/11 від 20.02.2024р., №1136/01-09/12 від 07.03.2024р., №1111/01-10/11 від 06.03.2024р., №1258/01-10/11 від 14.03.2024р., №1670/01-10/11 від 08.04.2024р. та інші звернення, рішення Івано-Франківської міської ради від 15.12.2023р. № 220-39 “Про довгострокову Програму фінансування мобілізаційно – оборонної роботи Івано-Франківської міської ради та підтримки Збройних Сил України, Національної гвардії України, правоохоронних органів, інших, утворених відповідно до законодавства збройних формувань на 2024-2028 роки”. Отже у Замовника є підстави укласти договір без використання електронної системи закупівель відповідно до Закону та Особливостей.
Отже, у Замовника є підстави укласти договір без використання електронної системи закупівель відповідно до Закону та Особливостей.
Документи замовника
23 квітня 2024 14:25
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |