Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Смужки діагностичні UrineRS H10 (НК 024:2023- 54514 Численні аналіти сечі IVD (діагностика in vitro), набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз )).
Сума
21 610 UAH
UA-P-2025-03-27-000511-a 908391f3ee2e4168997d4dba3d3ba1a4
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 березня 2025 08:39
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #03082760
3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, 21029, вул. Хмельницьке Шосе, буд. 108
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Смужки діагностичні UrineRS H10 (НК 024:2023- 54514 Численні аналіти сечі IVD (діагностика in vitro), набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз ))., Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Смужки діагностичні UrineRS H10 (НК 024:2023- 54514 Численні аналіти сечі IVD (діагностика in vitro), набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз )) - 2400 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
НК 024:2023: Численні аналіти сечі IVD (діагностика in vitro), набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз
ДК021-2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 21 610 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 21610 UAH

9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2025

Документи замовника

27 березня 2025 08:39
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF