Крупа пшенична Артек, ДСТУ 7699; крупа ячна №2 (код за Єдиним закупівельним словником - ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості)
Сума
21 900 UAH
UA-P-2025-03-31-001412-a ● 7360a39f65994c7a96eddb91a3655738
Оголошено тендер
Опубліковано: 31 березня 2025 09:50
Електронний підпис накладено. Перевірити
ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
Інформація про замовника
1. Найменування: Новомиргородська міська рада
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04055104
3. Місцезнаходження:
Україна,
Кіровоградська область,
Новомиргородський р-н, м. Новомиргород,
26000,
вул. Соборності, 227/7
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Крупа пшенична Артек, ДСТУ 7699; крупа ячна №2 (код за Єдиним закупівельним словником - ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2230 — Продукти харчування
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 21 900 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | закупівля здійснюється за кошти субвенції з державного бюджету на покращення якості гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2025р. | 14600 UAH |
Місцевий бюджет | 7300 UAH |
9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2025
11. Примітки: Повторне створення плану закупівлі,у зв'язку з виникненням технічної помилки на майданчику Zakupivli Pro.Оскільки час створення закупівлі за ідентифікатором плану UA-P-2025-03-28-005759-a Крупа пшенична Артек, ДСТУ 7699; крупа ячна №2 (код за Єдиним закупівельним словником - ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) технічно не було можливості накласти КЕП на закупівлю, так як кнопка для накладення підпису була неактивною.
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу».
Документи замовника
31 березня 2025 10:48
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |