Тести швидкі біохімічних показників сечі (відкрита система): глюкоза, білірубін, питома вага, кров, pH, білок, уробіліноген, нітрит, лейкоцити, ацетон, Тест-смужка, в упаковці: 100 шт. (33124110-9 Діагностичні системи); Калібрувальні тест-смужки для напівавтоматичного якісного аналізу сечі на 15 параметрів в READER 300 від 25 шт.; Тест для виявлення прихованої крові в калі (тест-касета), за кодом ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Сума
645 573,33 UAH
UA-P-2025-03-25-014633-a ● 6237a6d881d8461aa212c5856944560e
Оголошено тендер
Опубліковано: 25 березня 2025 15:57
Електронний підпис накладено. Перевірити
ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01982212
3. Місцезнаходження:
Україна,
Одеська область,
місто Чорноморськ,
68004,
вул. Віталія Шума, 4
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Тести швидкі біохімічних показників сечі (відкрита система): глюкоза, білірубін, питома вага, кров, pH, білок, уробіліноген, нітрит, лейкоцити, ацетон, Тест-смужка, в упаковці: 100 шт. (33124110-9 Діагностичні системи); Калібрувальні тест-смужки для напівавтоматичного якісного аналізу сечі на 15 параметрів в READER 300 від 25 шт.; Тест для виявлення прихованої крові в калі (тест-касета), за кодом ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 645 573,33 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Інше | Кошти НСЗУ; Власні кошти | 645573.33 UAH |
9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2025
11. Примітки: Відповідно до п.11¹ Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних зупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування з останніми змінами та доповненнями (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023р. №471). У разі коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів за переліком згідно з додатком 1, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407), з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
У разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або повторно шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей.
Документи замовника
25 березня 2025 15:58
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |
25 березня 2025 15:57
|
Протокол № 275-П від 25.03.2025р..pdf |