Послуги з заправки, відновлення картриджів та ремонту офісної техніки
Сума
1 700 000 UAH
UA-P-2025-03-17-008720-a 5e3d6599ecd74f228d8fe993a2d29406
Оголошено тендер
Опубліковано: 17 березня 2025 13:27
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2025 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #26268119
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, м. Київ, 01032, вул. Жилянська, 58 б
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з заправки, відновлення картриджів та ремонту офісної техніки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 700 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 1700000 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2025

11. Примітки: відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178

Документи замовника

17 березня 2025 13:29
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF