Піраміда загороджувальна ПЗ-1
Сума
19 600 000 UAH
UA-P-2024-05-16-010946-a 591374b10c61481c89b35ebbca99324a
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 травня 2024 15:02
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Гродівська селищна військова адміністрація Покровського району Донецької області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44922920
3. Місцезнаходження: Україна, Донецька область, Покровський р-н, селище міського типу Гродівка (пн), 85345, вул.Донецька будинок 97
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Піраміда загороджувальна ПЗ-1

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 19 600 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 19600000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: травень, 2024

11. Примітки: Відповідно до пп.4 п.13 Постанови КМ України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022р. №1178 (зі змінами), до п.37 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022р. №1178 (зі змінами). З огляду на це, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей (далі - Особливості.). Відповідно до п.10 Особливостей, Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного катологу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Пунктом 13 Особливостей встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках. Підпункт 4 пункту 13 Особливостей одним із таких випадків визначає випадок, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Замовник - Гродівська селищна військова адміністрація Покровського району Донецької області (44922920). Враховуючи лист-звернення від військової частини вх.№9/Д/2/1381 від 10 травня 2024р., рішення Ради оборони Донецької області №25 від 27 березня 2024р. (протокол Ради оборони Донецької області від 27 березня 2024 року №25), затвердженого розпорядженням начальника обласної військової адміністрації №181/5-24 від 27.03.2024р., рішення Ради оборони Донецької області №232 від 17 квітня 2024р.(протокол Ради оборони Донецької області від 17 квітня 2024 року №32), затвердженого розпорядженням начальника обласної військової адміністрації №239/5-24 від 17.04.2024р., протокол засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Гродівської селищної ради №17 від 10 травня 2024р., «Програму забезпечення мобілізаційних та оборонних заходів на території Гродівської селищної територіальної громади на 2024-2025 роки (зі змінами), затвердженої розпорядженням начальника Гродівської селищної військової адміністрації від 29.01.2024р.№39, замовник має термінову нагальну потребу у закупівлі. Отже, у Замовника є підстави укласти договір без використання електронної системи закупівель відповідно до Закону і Особливостей.

Документи замовника