ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)»)
Сума
13 793 613,74 UAH
UA-P-2021-09-21-014786-b 5772a7946d76482db70fa860871552dd
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 вересня 2021 16:44
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41846800
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, Маяки, 67654, вул. Богачова
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)»)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3132 — Капітальний ремонт інших об’єктів

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 13 793 613,74 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)») 1379361.37 UAH
Державний бюджет України ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)») 12414252.37 UAH

9. Процедура закупівлі: Переговорна процедура

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: вересень, 2021

11. Примітки: 30.07.2020 було оголошено відкриті торги на закупівлю будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області» (UA-2020-07-31-001617-a). З переможцем процедури Приватним підприємством «А С К» був укладений Договір №88 від 15.09.2020 року на суму 43 999 998,00 (сорок три мільйони дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень 00 копійок), з ПДВ. В процесі виконання робіт по об`єкту виникла низка додаткових робіт, які неможливо було передбачити на початковій стадії проектування, а тому виникла необхідність у коригуванні проекту будівництва зазначеного об`єкта, у зв`язку із потребою виконати додаткові аналогічні роботи, такі як: - змінення способу посилення фундаменту; - розроблення розділу ІТП та його автоматизацію. - розроблення та удосконалення теплових мереж; - улаштування стін гіпсокартоними листами; - проведення демонтажних робіт трубопроводів опалення, водопостачання, водовідведення та вентиляційної системи; - проведення пуско-налагоджувальних робіт по вентиляційній та пожежній системах; - улаштування підстильного шару підлоги, для підняття рівня підлоги в деяких приміщеннях. Доповідач повідомив, що згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстави, що визначена п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Відповідно до даної норми Закону закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. За результатами технічної наради по проекту, були вивчені та прийняті до відома рекомендації та інформація спеціалістів авторського нагляду, архітектора та технагляду щодо результатів проведеного аудиту комплектності та повноти проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області». Замовником будівництва було замовлено корегування проектно-кошторисної документації по будівництву об’єкта «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області». 23.07.2021 року отримано позитивний Експертний звіт ТОВ «Експертно-інспекційний центр» «Південь Будекспертиза» від 23.07.2021р. №0158/06/21-ЕК щодо розгляду проектної документації по робочому проекту «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області. Коригування». Відповідно до проектної документації передбачено виконання обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проектно-кошторисною документацією. Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ПП «АСК», тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ПП «АСК», що дозволить: - Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт); - Дотриматись якості виконаних робіт в цілому; - Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт. Отже, Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради, як Замовник торгів, як виняток на підставі п.5 ч.2 ст. 40 Закону, має право закупити додаткові роботи якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. При цьому, закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Відповідно до частини 7 статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

Документи замовника

21 вересня 2021 16:46
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF