Постачання теплової енергії за кодом ДК 021:2015-09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція
Сума
3 670 400 UAH
UA-P-2023-01-18-000711-a 4ef6d34f9b504eb5b9ecc0adfec7e022
Оголошено тендер
Опубліковано: 18 січня 2023 09:46
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44042825
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, село Вороньків, 08352, вулиця Паркова 2
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Постачання теплової енергії за кодом ДК 021:2015-09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція, Постачання теплової енергії в дошкільні навчальні заклади в селі Мирне, Головурів та Проців - 380 гігакалорія, Постачання теплової енергії в будинку культури в селі Мирне та селі Головурів - 434 гігакалорія, Постачання теплової енергії в приміщення Старівської медичної амбулаторії ЗПСМ - 70 гігакалорія, Постачання теплової енергії в Процівську загальноосвітню школу І ступеня Вороньківської сільської ради - 300 гігакалорія

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2271 — Оплата теплопостачання
КЕКВ: 2271 — Оплата теплопостачання
КЕКВ: 2271 — Оплата теплопостачання

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 670 400 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 3670400 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2023

11. Примітки: Відповідно до пунтку 10 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Відповідно до пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обгрунтування відсутності конкуренції з технічних причин: Статтею 1 Закону України «Про природні монополії» встановлено, що природна монополія – стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв'язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товар (послуги), що виробляється суб'єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв'язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни ціни на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги). Згідно зі статтею 1 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» Комітет є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері публічних закупівель. Частиною другою статті 5 Закону України «Про природні монополії» передбачено ведення Антимонопольним комітетом України зведеного переліку суб’єктів природних монополій на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Відповідно до статті 13 Закону України «Про природні монополії» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, - національні комісії регулювання природних монополій у відповідній сфері або органи виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначеної комісії визначають суб’єктів природних монополій, складають та ведуть реєстри таких суб’єктів природних монополій. Відповідно до пункту 4 Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій, затвердженого розпорядженням Комітету від 28.11.2012 № 874-р, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 19.12.2012 за № 2119/22431 (далі – Порядок), внесення суб’єктів природних монополій до Зведеного переліку здійснюється Комітетом на підставі реєстрів, отриманих від Міністерства інфраструктури України; Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Згідно з пунктом 5 Порядку реєстри суб’єктів природних монополій складаються та подаються до Комітету щомісяця до 10 числа в електронному та паперовому вигляді. Зазначені реєстри містять інформацію про суб’єктів природних монополій, внесених до реєстру станом на останній день місяця, що передує місяцю подання реєстрів до Комітету. Відповідно до листа АМКУ №220-29.3/02-3685е від 30.11.2022 року про надання інформації на запит від Виконавчого комітету Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КЕГ-ТЕПЛО» (код ЄДРПОУ 43116859) включено Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, до реєстру суб’єктів природних монополій у сфері транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами з територією діяльності суб’єкта господарювання – Київська область. Також згідно листа АМКУ № 220-29.3/01-2992е від 08.11.2022 надано зведений перелік суб’єктів природних монополій станом на 31.10.2022, в якому ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КЕГ-ТЕПЛО» (код ЄДРПОУ 43116859) знаходиться під порядковим номером 274 на сторінці 61. Листи АМКУ та зведений перелік суб’єктів природних монополій станом на 31.10.2022 додаються. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України, постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від від 22 березня 2017 року №308 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері теплопостачання», розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 20 вересня 2019 року №540 «Про видачу та анулювання ліцензій на провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення, виробництва, транспортування та постачання теплової енергії в Київській області» надана ліцензія ТОВ «КЕГ-ТЕПЛО»: - на провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії; - на провадження господарської діяльності з постачання теплової енергії. Згідно з розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 30 листопада 2018 року № 662 «Про затвердження положення про департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації» Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації забезпечує реалізацію повноважень Київської обласної державної адміністрації щодо ліцензування господарської діяльності з виробництва теплової енергії (крім діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях, теплоелектростаціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії), транспортування її магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії, а також з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. У листі від Департаменту житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації на запит №81 від 22 грудня 2021 року щодо надання інформації про наявність інших суб’єктів господарювання, що мають ліцензію на право провадження господарської діяльності з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії за місцем провадження господарської діяльності: с. Старе, Бориспільський район, Київська область (Старинська медична амбулаторія ЗПСМ); с. Проців, Бориспільський район, Київська область (Процівська загальноосвітня школа І ступеня Вороньківської сільської ради); с. Мирне, Бориспільський район, Київська область (будинок культури, ЗДО «Казка); с. Головурів, Бориспільський район, Київська область (ЗДО «Журавлик»; будинок культури; бібліотека; пожежне депо) зазначено, що в Департаменті відсутня інформація щодо наявності за зазначеними адресами інших суб’єктів господарювання, що проваджують господарську діяльність з виробництва, постачання та транспортування теплової енергії, окрім ТОВ «КЕГ-ТЕПЛО». Отже, отримати теплову енергію у вищезазначених піднаглядних установах Виконавчого комітету Вороньківської сільської ради неможливо від інших постачальників, ніж ТОВ «КЕГ-ТЕПЛО».