«Капітальний ремонт з аварійного відновлення тротуару та схилу по вул. Балукова ( Обласна автомобільна дорога 0101304 КИЇВСЬКЕ ПІВКІЛЬЦЕ - КРЮКІВЩИНА -БОЯРКА) від вул. Космонавтів до з’єднання з існуючим тротуаром в селі Крюківщина, Бучанського району, Київської області»
Сума
4 029 692,40 UAH
UA-P-2022-09-21-002937-b 4b479810185e4541a2b6aae40237fce0
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 вересня 2022 17:01
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38183153
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, місто Вишневе, 08132, вулиця Київська, 2-Д
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: «Капітальний ремонт з аварійного відновлення тротуару та схилу по вул. Балукова ( Обласна автомобільна дорога 0101304 КИЇВСЬКЕ ПІВКІЛЬЦЕ - КРЮКІВЩИНА -БОЯРКА) від вул. Космонавтів до з’єднання з існуючим тротуаром в селі Крюківщина, Бучанського району, Київської області»

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45223820-0 — Монтаж збірних блоків та елементів

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4 029 692,40 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Вишнева міська рада 4029692.4 UAH

9. Процедура закупівлі: Переговорна процедура (скорочена)

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: вересень, 2022

11. Примітки: Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій Обґрунтування : На території с. Крюківщина по вул. Балукова під час будівельних робіт на об’єкті «Капітальний ремонт з аварійного відновлення тротуару та схилу по вул. Балукова (Обласна автомобільна дорога 0101304 КИЇВСЬКЕ ПІВКІЛЬЦЕ - КРЮКІВЩИНА -БОЯРКА) від вул. Космонавтів до з’єднання з існуючим тротуаром в селі Крюківщина, Бучанського району, Київської області», де було передбачено огороджувальну конструкцію біля схилу для захисту тротуару від засипання піском стався зсув ґрунту. Зсув – це зміщення похилої площини мас ґрунту з вершини або схилу під дією сили тяжіння. Причинами виникнення зсуву стало сукупність ряду природних та штучних причин (підземні та поверхневі води, атмосферні опади, вивітрювання) та деякі види діяльності людини (будівельні роботи). Так на вершині схилу було розміщено дорожній проїзд до будинків в яких проживають люди. Підчас виконання робіт з організації проїзду не було виконано заходи з укріплення схилу. В 2018 році виконувались роботи з прокладання кабелів. При цьому траншея для укладки кабелю порушила цілісність схилу. Під час виконання стався перший зсув, що порушив цілісність схилу. Підчас першого зсуву не було виконано робіт по його укріпленню. Небезпека зсуву полягає в тому, що величезні маси ґрунту, раптово зміщуючись, можуть призвести до руйнування будівель та споруд, шо знаходяться на вершині зсуву, а саме житлових будинків в яких проживають люди, проїзду та дороги обласного значення КИЇВСЬКЕ ПІВКІЛЬЦЕ - КРЮКІВЩИНА -БОЯРКА, та призвести до травмування та загибелі серед населення. Зсуви виникають внаслідок порушення рівноваги в ґрунтах та підстилаючих породах, що може бути викликано підмивом водою, ослабленням міцності порід при вивітрюванні та перезволоженні опадами, в результаті чого сили зчеплення на поверхні зміщення стають меншими ніж гравітаційна сила, що діє на масу породи. У геоморфологічному відношенні досліджувана територія відноситься до Поліської низовини. Ґрунтові води до глибини 10.0 м виробками на період вишукувань не зустрінуті. У геологічному розрізі майданчика за результатами вишукувань виділено 6 інженерно- геологічних елементів (з ІГЕ-1 по ІГЕ-6). В якості запобіжних заходів слід передбачити виконання комплексних водозахисних заходів для запобігання чи зниження ймовірності замочування ґрунтів основи будинків чи споруд. Постійно контролювати стан водо несучих мереж з можливістю їх огляду та ремонту. Висновки на основі розрахунку стійкості схилу: 1. Стан схилу розглядався при існуючому рельєфі без врахування можливого навантаження будинками та спорудами. 2. Згідно ДБН В. 1.1-46:2017 «Інженерний захист територій, будівель і споруд від зсувів та обвалів. Основні положення» та ДБН В. 1.1-24:2009 табл.2.2 «Захист від небезпечних геологічних процесів. Основні положення проектування» схил відноситься до зсувонебезпечного. Розрахунки запасу стійкості, виконані у відповідності з ДБН В. 1.1-46:2017 табл. В.5. 3. За прорахованими розрізом 2-2' отримані наступні коефіцієнти стійкості схилу: - при природній вологості ґрунтів схил знаходиться у гранично стійкому стані : - Кst 2-2' = 1.074 ; Згідно вимог з ДБН В. 1.1 -46:2017 табл. В.5 для даного класу споруди необхідний коефіцієнт стійкості для зсувонебезпечної ділянки повинен складати не менше 1,15. В нашому випадку ця умова не забезпечується. Зсувний тиск на утримуючі споруди при природній вологості ґрунтів складає: - "2,07" т/м; - при повному водо насиченні ґрунтів схил знаходиться у нестійкому стані: - Kst 2-2' =0.818 Згідно вимог з ДБН В. 1.1-46:2017 табл. В.5 для даного класу споруди необхідний коефіцієнт стійкості для зсувонебезпечної ділянки повинен складати не менше 1,15. В нашому випадку ця умова не забезпечується. Зсувний тиск на утримуючі споруди при повному водо насиченні ґрунтів складає: "4,43" т/м: 4. Результати свідчать, що в реально існуючих умовах при природній вологості ґрунтів схил знаходиться у гранично стійкому стані, а при повному їх водо насиченні - у нестійкому стані. Тож слід зазначити, що на розрізі 2-2’ при природній вологості ґрунтів та при повному їх водо насиченні схил не має нормативного запасу стійкості (Кст. норм.= 1,15). В разі повторного зсуву може бути перекрита дорога обласного значення. Можливе травмування людей що знаходяться в транспорті що рухався по дорозі під час зсуву. Для забезпечення довготривалої стійкості схилу необхідно виконати його укріплення на ділянках де не витримано нормативний запас стійкості, виключити можливість водо насичення схилу (неупорядкований відвід атмосферних вод, втрати з водогінних мереж, концентрація вод будь-якого походження). Для виконання робіт було розроблено проект ТОВ «ВОДБУД –УКРАЇНА» по виконанню робіт з урахуванням укріплення схилу. У зв’язку з цим у замовника виникла нагальна потреба здійснити переговорну процедуру закупівлі за вказаним об’єктом відповідно до п.3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Враховуючи шо роботи були розпочаті товариством з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС» (ЄДРПОУ 42878423) під час якого відбувся зсув, доручити вищеозначеному товариству виконати протизсувні заходи та продовжити роботи з улаштування тротуару, у відповідності до проекту «Капітальний ремонт з аварійного відновлення тротуару та схилу по вул. Балукова ( Обласна автомобільна дорога 0101304 КИЇВСЬКЕ ПІВКІЛЬЦЕ - КРЮКІВЩИНА -БОЯРКА) від вул. Космонавтів до з’єднання з існуючим тротуаром в селі Крюківщина, Бучанського району, Київської області». Враховуючи що наближається період дощів та від’ємних температур виконати роботи з укріплення схилу в термін до 30 днів. Врахувати водо насиченість та перемінний градієнт температур від 10 до -10 градусів. Врахувати проект та геологічні дослідження та розрахунки. Залучити фахівців проектної організації для здійснення авторського нагляду.

Документи замовника

21 вересня 2022 17:06
Електронний підпис