33600000-6 Фармацевтична продукція ( глюкоза р-н для ін'єкцій: 5% по 200мл, контейнер полімерний -Glucose, B05CX01, інфлуган 1000 мг 20 мл, інфлуган 1000мг 100сл - Paracetamol, N02BE01,; Магнію сульфат р-н для ін'єкцій, 250 мг/мл по 5 мл в ампулі -Vagnesium sulfate; метронідазол р-н для інфузій 5мг/мл по 100 мл -Metronidazole, J01XD01, натрію хлорвд р-н д/інф. 9мг/мл по 200мл, контейнер полімерний- Sodium chloride, B05XA03;небутамол р-р д/інг. 1 мг/мл контейнер однодозн.2мл-Salbutamol, R03AC02; розчин Рінгера лактатн р-р д/інф. по 200мл- electrolytes, B05BB01 ) )
Сума
159 640,03 UAH
UA-P-2020-04-14-005532-b 43740bf052bd412a8b1c6247db990052
Оголошено тендер
Опубліковано: 14 квітня 2020 13:40
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ В.Й. БАШЕКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42779217

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: 33600000-6 Фармацевтична продукція ( глюкоза р-н для ін'єкцій: 5% по 200мл, контейнер полімерний -Glucose, B05CX01, інфлуган 1000 мг 20 мл, інфлуган 1000мг 100сл - Paracetamol, N02BE01,; Магнію сульфат р-н для ін'єкцій, 250 мг/мл по 5 мл в ампулі -Vagnesium sulfate; метронідазол р-н для інфузій 5мг/мл по 100 мл -Metronidazole, J01XD01, натрію хлорвд р-н д/інф. 9мг/мл по 200мл, контейнер полімерний- Sodium chloride, B05XA03;небутамол р-р д/інг. 1 мг/мл контейнер однодозн.2мл-Salbutamol, R03AC02; розчин Рінгера лактатн р-р д/інф. по 200мл- electrolytes, B05BB01 ) )

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 159 640,03 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 159640.03 UAH

7. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2020

9. Примітки: строк поставки - 4 робочих дні

Документи замовника

14 квітня 2020 13:41
Електронний підпис