«Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Сума
283 760 UAH
UA-P-2025-03-31-010434-a ● 420972b7ff124309927ddba4791ef393
Оголошено тендер
Опубліковано: 31 березня 2025 15:59
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Координаційний центр з надання правничої допомоги
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38259562
3. Місцезнаходження:
Україна,
Київська область,
Київ,
04053,
вул.Січових Стрільців 73
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
«Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», Інформаційно-технологічний супровід програмного забезпечення на робочих станціях Координаційного центру - 48 година, Індивідуальне навчання/консультації користувачів на робочих місцях. Користування виділеною лінією консультацій (телефон, скайп, віддалений доступ) (9:00-18:00*5 днів на тиждень) - 96 година, Послуга з постачання оновлень для програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» (релізи/нові версії) на 2025 рік - 1 послуга, Послуга з постачання програмного рішення для автоматичної інсталяції оновлень «MASTER:Updater» на 2025 рік - 1 послуга, Послуга з конфігурування, налаштування і впровадження модуля «Оперативний склад» відповідно до функціональних вимог Замовника - 20 година, Інформаційно-технологічний супровід модуля «Оперативний склад» - 12 година, Послуга з постачання в електронній формі функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» - 1 послуга, Послуги з інсталяції, налаштування та впровадження функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» - 24 година, Інформаційно-технологічний супровід модуля функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» - 12 година
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 283 760 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | 283760 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2025
11. Примітки: «Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
«Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість Закупівлі визначена у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Визначення очікуваної вартості здійсненне на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
За даною процедурою закупівлі планується закупівля Послуг з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ на загальну суму 283 760,00 грн (двісті вісімдесят три тисячі сімсот шістдесят гривень, 00 коп.), разом з ПДВ, за кошти Державного бюджету України.
Послуги плануються надаватися до 31 грудня 2025 року
Обґрунтування кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі
«Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Предмет закупівлі передбачає комплекс наступних послуг:
1. Інформаційно-технологічний супровід програмного забезпечення на робочих станціях Координаційного центру;
2. Індивідуальне навчання/консультації користувачів на робочих місцях. Користування виділеною лінією консультацій (телефон, скайп, віддалений доступ) (9:00-18:00*5 днів на тиждень);
3. Послуга з постачання оновлень для програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» (релізи/нові версії) на 2025 рік;
4. Послуга з постачання програмного рішення для автоматичної інсталяції оновлень «MASTER:Updater» на 2025 рік;
5. Послуга з конфігурування, налаштування і впровадження модуля «Оперативний склад» відповідно до функціональних вимог Замовника;
6. Інформаційно-технологічний супровід модуля «Оперативний склад»;
7. Послуга з постачання в електронній формі функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація»;
8. Послуги з інсталяції, налаштування та впровадження функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація»;
9. Інформаційно-технологічний супровід модуля функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація».
№ Найменування послуг Од. виміру Обсяг послуг
1 Інформаційно-технологічний супровід програмного забезпечення на робочих станціях Координаційного центру Година 48
2 Індивідуальне навчання/консультації користувачів на робочих місцях. Користування виділеною лінією консультацій (телефон, скайп, віддалений доступ) (9:00-18:00*5 днів на тиждень) Година 96
3 Послуга з постачання оновлень для програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» (релізи/нові версії) на 2025 рік Послуга 1
4 Послуга з постачання програмного рішення для автоматичної інсталяції оновлень «MASTER:Updater» на 2025 рік Послуга 1
5 Послуга з конфігурування, налаштування і впровадження модуля «Оперативний склад» відповідно до функціональних вимог Замовника Година 20
6 Інформаційно-технологічний супровід модуля «Оперативний склад» Година 12
7 Послуга з постачання в електронній формі функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» Послуга 1
8 Послуги з інсталяції, налаштування та впровадження функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» Година 24
9 Інформаційно-технологічний супровід модуля функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» Година 12
Технічні вимоги до предмету закупівлі:
1. Інформаційно-технологічний супровід програмного забезпечення на робочих станціях Координаційного центру в обсязі 48 годин включають:
1) забезпечення безперебійного функціонування програмного забезпечення;
2) розширення функціональних можливостей продукту «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»: розробка користувацьких типів процесів, типових господарських операцій, специфічних форм звітності. Усі доопрацювання програмного продукту повинні здійснюватися на відкритій платформі розвитку (Business Application Development Platform, BADP);
3) забезпечення безперебійного функціонування програмного забезпечення в частині проведення інвентаризації матеріальних цінностей за допомогою спеціального обладнання;
4) організація технічної підтримки програмного забезпечення для інтеграції з електронними сервісами органів Державної казначейської служби України (Мережа розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, програмний комплекс «Фіндокументи», система дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства-казначейство» та єдиного веб-порталу використання публічних коштів «Е-data») у робочий час Замовника 9:00-18:00*5 днів на тиждень.
2. Індивідуальне навчання/консультації користувачів на робочих місцях. Користування виділеною лінією консультацій (телефон, скайп, віддалений доступ) (9:00-18:00*5 днів на тиждень) в обсязі 96 годин включають:
i. консультування користувачів по роботі з програмним забезпеченням на території Замовника:
надання консультацій користувачам з питань функціонування програмного забезпечення, при виникненні нестандартних ситуацій, формуванні місячної, квартальної та річної звітності;
звірка з аналітичними даними бухгалтерського обліку ;
проведення аналізу коректності наповнення бази даних автоматизованої системи обліку (як технічного аналізу, так і бухгалтерського аналізу щодо подальшого коректного відображення введеної інформації у фінансовій звітності);
2) надання оперативних консультацій за допомогою телефону, електронної пошти, Internet з питань функціонування програмного забезпечення у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень):
надання консультацій користувачам з питань функціонування програмного забезпечення, при виникненні нестандартних ситуацій, формуванні місячної, квартальної та річної звітності у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень);
методологічна підтримка в проведенні інвентаризації необоротних активів та товарно-матеріальних цінностей, відображенні даних інвентаризації в обліку;
3) відстеження змін у законодавстві України та інформування Замовника про зміни у законодавстві України із зазначенням відповідних законодавчих документів, роз’яснень, листів та консультацій у періодичних виданнях та налаштування облікової політики та форм звітності у програмному забезпеченні у зв’язку зі змінами законодавства у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень).
3. Послуга з постачання оновлень для програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» (релізи/нові версії) на 2025 рік повинна відповідати таким вимогам:
1) оновлення повинні бути призначені для програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»;
2) оновлення повинно здійснюватися шляхом запуску інсталяційних пакетів;
3) оновлення повинно запускатися або в автоматичному режимі, або «вручну»;
4) реалізація веб-доступу до інформаційної бази для запуску процесу інсталяції оновлень;
5) інсталяція оновлень повинна здійснюватися без необхідності припинення роботи із базою даних;
6) оновлення повинно містити детальний опис змін, які вносяться до програмного забезпечення;
7) оновлення повинні містити налаштування для інтеграції з комп'ютерними системами органів Державної казначейської служби України та передачі даних на електронних носіях в органи Державної казначейської служби України;
8) при оновленні програмного забезпечення не повинно бути втрачено доопрацьованого індивідуального функціоналу, а саме: додаткових форм документів, вихідних форм та інших сутностей.
4. Послуга з постачання програмного рішення для автоматичної інсталяції оновлень «MASTER:Updater» на 2025 рік повинна відповідати таким вимогам:
1) програмне рішення «MASTER:Updater» повинно бути інтегровано у програмне забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ»;
2) програмне рішення «MASTER:Updater» повинно мати гнучке налаштування, яке дозволить інсталювати оновлення автоматично або інтерактивно, без/з попередженням, у будь-який час доби, відкласти оновлення на визначений час.
5. Послуга з конфігурування, налаштування і впровадження модуля «Оперативний склад» відповідно до функціональних вимог Замовника в обсязі 20 годин повинна відповідати таким вимогам:
1) модуль «Оперативний склад» повинен бути інтегрований у програмне забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»;
2) модуль «Оперативний склад» призначений для ведення кількісного та сумарного обліку товарно-матеріальних цінностей, не використовуючи дані бухгалтерського обліку;
3) модуль «Оперативний склад» повинен давати можливість ведення обліку в розрізі матеріально-відповідальних осіб та місць зберігання;
4) ЗАКІНЧЕННЯ ЗНАХОДИТЬСЯ в ПРОТОКОЛЬНОМУ РІШЕННІ.
Документи замовника
31 березня 2025 16:00
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |
31 березня 2025 15:59
|
Протокол № 27 від 31.03.2024 про внесення змін до РП_затвердження ТД та проєкту договору_проведення закупівлі (Мастер ).docx |