ДК 021:2015 (CPV) : 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Дрон FPV Fly Flsh 7для військових потреб (закупівля в період воєнного стану)
Сума
1 237 500 UAH
UA-P-2024-01-15-001867-c ● 3d3eea6b5f4b4778a970e5100aa8b953
Оголошено тендер
Опубліковано: 15 січня 2024 10:53
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04054346
3. Місцезнаходження:
Україна,
Івано-Франківська область,
Івано-Франківськ,
76004,
Грушевського, 21
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015 (CPV) : 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Дрон FPV Fly Flsh 7для військових потреб (закупівля в період воєнного стану)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 237 500 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 1237500 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
січень, 2024
11. Примітки: 1. Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Постанови КМ України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Відповідно до п. 37 Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). З огляду на це наразі замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей (далі - Особливостей). Відповідно до п. 10 Особливостей Замовники у тому числі централізовані закупівельні організації здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до п. 3 Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі Наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708 (далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Пункт 13 Особливостей передбачає можливість для замовників придбати товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень та є меншою, ніж 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках. Підпункт 4 пункту 13 Особливостей одним із таких випадків визначає випадок, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Замовник – Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради (04054346). Враховуючи (нагальну потребу у закупівлі) 2. Листи - звернення від в/ч А 3715 вх № 92/01-10/11 від 08.01.2024р., від в/ч А 0281 вх № 5450/01-10/11 від 20.12.2023р., від в/ч А 0284 вх № 4918/01-10/11 від 17.11.2023р, від в/ч А 4667 вх 5535/01-10/11 від 27.12.2023р. та інші звернення рішення Івано-Франківської міської ради від 15.12.2023р. № 220-39 “Про довгострокову Програму фінансування мобілізаційно – оборонної роботи Івано-Франківської міської ради та підтримки Збройних Сил України, Національної гвардії України, правоохоронних органів, інших, утворених відповідно до законодавства збройних формувань на 2024-2028 роки”. Отже у Замовника є підстави укласти договір без використання електронної системи закупівель відповідно до Закону та Особливостей.
Документи замовника
15 січня 2024 11:33
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |
15 січня 2024 11:00
|
Електронний протокол річного плану | |
15 січня 2024 10:54
|
Електронний протокол річного плану |