Реактиви до аналізаторів електролітів та аналізатора критичних станів код 33690000-3 - Лікарські засоби різні (33696000-5 - Реактиви та контрастні речовини) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Сума
418 072,20 UAH
UA-P-2025-03-31-003299-a ● 3711c13ac5114e009ef1b3e87789ae24
Оголошено тендер
Опубліковано: 31 березня 2025 11:01
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02000300
3. Місцезнаходження:
Україна,
Сумська область,
м. Суми,
40004,
вул. Хворостянка, будинок 3
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Реактиви до аналізаторів електролітів та аналізатора критичних станів код 33690000-3 - Лікарські засоби різні (33696000-5 - Реактиви та контрастні речовини) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 418 072,20 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | кошти НСЗУ | 418072.2 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2025
Документи замовника
31 березня 2025 11:02
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |
31 березня 2025 11:01
|
Перерік реактивів з відповідним кодом НК.doc |
Обґрунтування закупівлі
31 березня 2025 11:45
|
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Для проведення лабораторних досліджень хворим згідно вимог НСЗУ, Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Ідентифікатор закупівлі № UA-2025-03-31-003545-a Джерело фінансування : власні кошти від господарської діяльності (кошти НСЗУ ) Очікувана вартість предмета закупівлі: 418 072,20 грн. з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена через пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та отриманих комерційних пропозицій. Місце поставки (передачі) Товару: м. Суми вул. Хворостянка,3 Строк поставки товару: протягом 2025 року згідно поданих заявок з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів. Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти календарних днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. |