Скоби №24/6 1000шт срібні , Клейка стрічка канцелярська 12*30 , Клейка стрічка канцелярська 24*30 ,Блокнот А5 96 кл.офс.,Щоденник дат А5 чорний, Папір д/нотаток 85x85 400арк мікс клеє ,Папір д/нотаток 85x85 400арк люкс н/кл, Папір д/нотаток 90x90 1000арк ,Закладки папер 12x51 400шт асорті прямокут, Коректор-ручка 8мл , Папка-кпіпборд А4 чорна , Біндер 32мм 12шт , Біндер 25мм 12шт , Біндер 41мм 12шт (ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Сума
987,42 UAH
UA-P-2025-02-07-000654-a 22ae861c85d8448daa0099c760588421
Оголошено тендер
Опубліковано: 07 лютого 2025 08:46
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2025 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СОЛОНКІВСЬКОЇ ОТГ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41850927
3. Місцезнаходження: Україна, Львівська область, село Солонка , 81131, вул.Центральна, будинок 3
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Скоби №24/6 1000шт срібні , Клейка стрічка канцелярська 12*30 , Клейка стрічка канцелярська 24*30 ,Блокнот А5 96 кл.офс.,Щоденник дат А5 чорний, Папір д/нотаток 85x85 400арк мікс клеє ,Папір д/нотаток 85x85 400арк люкс н/кл, Папір д/нотаток 90x90 1000арк ,Закладки папер 12x51 400шт асорті прямокут, Коректор-ручка 8мл , Папка-кпіпборд А4 чорна , Біндер 32мм 12шт , Біндер 25мм 12шт , Біндер 41мм 12шт (ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 987,42 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 987.42 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2025

Документи замовника

07 лютого 2025 08:48
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF