LiliF™ COVID-19 Multi Real-time RT-PCR Kit, 100 reactions/ Набір реагентів для виявлення РНК коронавірусу 2019-пСоY методом ПЛР Lilif™ COVID-19 MULTI Real-time RT –PCR Kit CE-IVD, 100 реакцій( код НК 024:2019 50284 Коронавірус (SARS-CoV)); ТubеОпе® Microcentrifuge Tube, 2 ml, 500 pcs/Пробірки мікроцентрифужні типу "еппендорф" ТubеОпе® 2 мл без РНКаз, ДНКаз та пірогенів, 500 шт/паков (код НК 024:2019 58970 Пробірка центрифужна ІВД, стерильна )
Сума
412 558,10 UAH
UA-P-2020-11-11-005124-a 1e0c7a1356c1486586e42ee536c0b2b3
Оголошено тендер
Опубліковано: 11 листопада 2020 12:04
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ В.Й. БАШЕКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42779217
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Житомир, 10008, вул. Святослава Ріхтера, буд. 23
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: LiliF™ COVID-19 Multi Real-time RT-PCR Kit, 100 reactions/ Набір реагентів для виявлення РНК коронавірусу 2019-пСоY методом ПЛР Lilif™ COVID-19 MULTI Real-time RT –PCR Kit CE-IVD, 100 реакцій( код НК 024:2019 50284 Коронавірус (SARS-CoV)); ТubеОпе® Microcentrifuge Tube, 2 ml, 500 pcs/Пробірки мікроцентрифужні типу "еппендорф" ТubеОпе® 2 мл без РНКаз, ДНКаз та пірогенів, 500 шт/паков (код НК 024:2019 58970 Пробірка центрифужна ІВД, стерильна )

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 412 558,10 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) кошти від платних послуг 412558.1 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2020

11. Примітки: Закупівля здійснюється на підставі п.8 Закону України №530-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (СОУЮ-19)», Постанови Кабінету Міністрів України № 248 від 29 березня 2020р. «Про внесення змін до Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (СОУГО-19) на території України» від 20 березня 2020 р. № 225».

Документи замовника

11 листопада 2020 12:04
Електронний підпис