Комбінований тест на 10 наркотиків : Швидкий тест на метамфетамін (mAMP/МЕТ), марихуану (ТНС), морфін (МОР), котинін (COT), метадон (MTD),барбітурати (BAR), амфетамін (AMP), бензодіазепін (BZO), фенциклідин (PCP), екстазі (MDMA) в сечі №1 (НК 024:2023: 46994 - Множинні наркотики IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний аналіз, експрес-аналіз) (33124131-2) код за ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Сума
35 000 UAH
UA-P-2025-04-01-014385-a 0df4bbb676984fa9824b1d2621065ca1
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 квітня 2025 16:19
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01983134
3. Місцезнаходження: Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, 45601, вул. Теремнівська, буд. 100
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Комбінований тест на 10 наркотиків : Швидкий тест на метамфетамін (mAMP/МЕТ), марихуану (ТНС), морфін (МОР), котинін (COT), метадон (MTD),барбітурати (BAR), амфетамін (AMP), бензодіазепін (BZO), фенциклідин (PCP), екстазі (MDMA) в сечі №1 (НК 024:2023: 46994 - Множинні наркотики IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний аналіз, експрес-аналіз) (33124131-2) код за ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 35 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) кошти від платних послуг 35000 UAH

9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2025

11. Примітки: Потреба на 2025 рік. Відповідно до п.п. 1, 3 Загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. (річна потреба в товарі за кодом ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання перевищує 100 000 грн). Відповідно до пункту 11-1 Особливостей, у разі коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів та медичних виробів за переліком згідно з додатком, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407), з урахуванням положень, визначених цими особливостями.Договір між замовником та переможцем відбору укладається відповідно до вимог законодавства. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Строк поставки (передачі) товарів становить 3 (три) календарних дні з дня замовлення. Місце поставки (передачі) товарів: вул. Теремнівська,100 с. Липини, Луцький район, Волинська область, 45601. Місцезнаходження замовника: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100, категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Очікувану вартість закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 р. № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" -з очікуваної вартості попередніх закупівель.