Послуги з проведення лабораторних та інструментальних досліджень, випробувань, вимірювань, експертизи для потреб державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства, код ДК 021-2015 (CPV) 71900000-7 - Лабораторні послуги
Сума
791 788,90 UAH
UA-P-2025-03-21-014496-a ● 0ad96f731dc645e9ab8ebeea10e79c50
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 березня 2025 16:27
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40416813
3. Місцезнаходження:
Україна,
Чернівецька область,
Чернівці,
58000,
вул. Сторожинецька,115
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Послуги з проведення лабораторних та інструментальних досліджень, випробувань, вимірювань, експертизи для потреб державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства, код ДК 021-2015 (CPV) 71900000-7 - Лабораторні послуги, Лабораторні дослідження питної води, код ДК 021-2015 (CPV) 71900000-7 - Лабораторні послуги - 1120 послуга, Лабораторно - інструментальні дослідження, код ДК 021-2015 (CPV) 71900000-7 - Лабораторні послуги - 1430 послуга, Дослідження готових страв, харчових продуктів та змивів з об’єктів навколишнього середовища, код ДК 021-2015 (CPV) 71900000-7 - Лабораторні послуги - 1750 послуга
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
scheme.КПКВ: Проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень та експертизи під час здійснення державного контролю (нагляду)
ДК021-2015: 71900000-7 — Лабораторні послуги
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 791 788,90 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | Замовник здійснює оплату за надані послуги на підставі виставленого рахунку та акту наданих послуг, виконаних робіт на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів з моменту факту надання послуги | 791788.9 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2025
Документи замовника
21 березня 2025 16:30
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |
Обґрунтування закупівлі
21 березня 2025 16:32
|
Закупівля здійснюється для забезпечення можливості виконання покладених на працівників структурних підрозділів управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області обов’язків, функцій та завдань протягом 2025 року
|