Послуги з проведення лабораторних та інструментальних досліджень, випробувань, вимірювань, експертизи для потреб державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства, код ДК 021-2015 (CPV) 71900000-7 - Лабораторні послуги
Сума
791 788,90 UAH
UA-P-2025-03-21-014496-a 0ad96f731dc645e9ab8ebeea10e79c50
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 березня 2025 16:27
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2025 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40416813
3. Місцезнаходження: Україна, Чернівецька область, Чернівці, 58000, вул. Сторожинецька,115
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з проведення лабораторних та інструментальних досліджень, випробувань, вимірювань, експертизи для потреб державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства, код ДК 021-2015 (CPV) 71900000-7 - Лабораторні послуги, Лабораторні дослідження питної води, код ДК 021-2015 (CPV) 71900000-7 - Лабораторні послуги - 1120 послуга, Лабораторно - інструментальні дослідження, код ДК 021-2015 (CPV) 71900000-7 - Лабораторні послуги - 1430 послуга, Дослідження готових страв, харчових продуктів та змивів з об’єктів навколишнього середовища, код ДК 021-2015 (CPV) 71900000-7 - Лабораторні послуги - 1750 послуга

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
scheme.КПКВ: Проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень та експертизи під час здійснення державного контролю (нагляду)
ДК021-2015: 71900000-7 — Лабораторні послуги

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 791 788,90 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України Замовник здійснює оплату за надані послуги на підставі виставленого рахунку та акту наданих послуг, виконаних робіт на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів з моменту факту надання послуги 791788.9 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2025

Документи замовника

21 березня 2025 16:30
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF

Обґрунтування закупівлі

21 березня 2025 16:32
Закупівля здійснюється для забезпечення можливості виконання покладених на працівників структурних підрозділів управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області обов’язків, функцій та завдань протягом 2025 року