Підгузки для дорослих, Універсальні, Одноразові, Охоплення талії: 100(±5см)-145(±5см) см, Підгузки для дорослих, Універсальні, Одноразові, Охоплення талії: 90(±5см)-120(±5см) см, Підгузки для дітей, Універсальні, Одноразові, Розмір 5, Пелюшки одноразові: Абсорбуючий матеріал, Гіпоалергенність, Адгезивний край, Водонепроникна зворотня сторона пелюшки, з Целюлози, Ширина: 90 сантиметр, Довжина: 60 сантиметр, Поглинання від: 300 мілілітр, Пелюшка одноразова, розмір: 210 x 75 см, гіпоалергенна, з абсорбуючим матеріалом, без адгезивного краю, Целюлоза, нестерильна
Сума
222 500 UAH
UA-P-2025-04-01-008035-a 06dfa3cf803d476689f5ae9a895453bd
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 квітня 2025 13:08
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОГДАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37735655
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, місто Павлоград, 51400, вулиця Хуторська, 9
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Підгузки для дорослих, Універсальні, Одноразові, Охоплення талії: 100(±5см)-145(±5см) см, Підгузки для дорослих, Універсальні, Одноразові, Охоплення талії: 90(±5см)-120(±5см) см, Підгузки для дітей, Універсальні, Одноразові, Розмір 5, Пелюшки одноразові: Абсорбуючий матеріал, Гіпоалергенність, Адгезивний край, Водонепроникна зворотня сторона пелюшки, з Целюлози, Ширина: 90 сантиметр, Довжина: 60 сантиметр, Поглинання від: 300 мілілітр, Пелюшка одноразова, розмір: 210 x 75 см, гіпоалергенна, з абсорбуючим матеріалом, без адгезивного краю, Целюлоза, нестерильна

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
НК 024:2023: Підгузок для дорослих
ДК021-2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 222 500 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 222500 UAH

9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2025

11. Примітки: Перелік та Кількість товару, зазначені у Додатку № 1. Оплата товару за рахунок коштів місцевого бюджету Богданівської ОТГ. *Оскільки наразі не вистачає певних кодів, аби не блокувати створення планів, ДП «ПРОЗОРРО» тимчасово відключило обов’язковість зазначення КПКВ. Після оновлення переліку кодів, буде відновлена вимога щодо їх обов’язкового зазначення. КПВК Замовника 0212111 «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги». Місце поставки товарів: Поставка товару здійснюється частинами та виключно за заявкою Замовника до 31 грудня 2025 року. Поставка Товару, розвантаження та занесення Товару на склад Покупця здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника та у супроводі його офіційного представника на адресу Покупця: Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Хуторська, буд. 9; - Павлоградський район, с. Богданівка, вул. Українська, буд. 35-Б; - Павлоградський район, с. Богданівка, вул. Затишна, буд. 22; - Павлоградський район, с. Нова Дача, вул. Молодіжна, буд. 22; - Павлоградський район, с. Богуслав, вул. Першотравнева, буд. 335. Поставка товару через кур’єрську транспортну компанію («Нова Пошта», «Meest express» тощо) не допускається. Постачальник гарантує походження та якість товару, що закуповується Замовником. На момент укладення договору Постачальник зобов’язаний надати Замовнику копії документів, які підтверджують походження та відповідність технічним характеристикам, що зазначені в Додатку №1, а саме надається довідка в довільній формі від виробника або дилера, дистриб’ютора чи представника виробника на території України, що товар не походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламська Республіка Іран та декларація про відповідність, сертифікат відповідності, чи інший документ, який підтверджує країну походження товару Постачальник повинен внести під час укладення Договору забезпечення виконання зобов’язань за Договором у розмірі 5 % ціни цього Договору, зазначеної в п. 2.1., у сумі __ грн. (__) шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Покупця IBAN: UA 33 305299 00000 260010 505 444 33 в АТ КБ "ПРИВАТБАНК", одержувач: КНП "Центр ПМСД" Богданівської сільської ради Дніпропетровської області", код ЄДРПОУ 37735655, ІПН № 377356504105, Свідоцтво платника ПДВ № 1904104500039 та надати підтвердження здійснення зазначеного платежу у вигляді платіжної інструкції. Повернення забезпечення Замовником: 31 грудня 2025 року. Учасник, якого майданчиком/ЕСЗ буде визнано переможцем, до укладення основного Договору на поставку товару, Обов’язково повинен надати Замовнику (на електронну адресу: pavlraicpmsd@gmail.com) цінову пропозицію з зазначенням остаточної вартості товару, де буде вказано розрахунок ціни за одиницю запропонованого товару (а саме зазначено ціна без ПДВ, ПДВ та ціна за одиницю товару з ПДВ) для того, щоб Замовник мав змогу внести відповідну інформацію до системи обліку закладу. Тендерна пропозиція надається окремим файлом у форматі Word. Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (соті). Тендерна пропозиція не може містити арифметичних помилок, зокрема не допускається розходжень між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій. Наявність арифметичних помилок або невідповідностей умовам Додатку №1 до тендерної документації в тендерній пропозиції учасника призводить до її відхилення.

Документи замовника

01 квітня 2025 13:15
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF

Обґрунтування закупівлі

01 квітня 2025 13:11
Закупівля визначеного виду товару проводиться за рахунок додаткових коштів місцевого бюджету Богданівської ОТГ, які було виділено згідно рішення сесії ВИКОНКОМУ Богданівської сільської ради № 1748-58/VIII «Про внесення змін до Бюджету на 2025 рік» від 24 лютого 2025 року та на підставі Листа Мінекономіки від 03 вересня 2020 року № 3304-04/53972-06, а саме: «Після внесення відповідних змін до річного плану – закупівля здійснюється у разі виникнення нової (або додаткової) потреби у товарі, яку Замовник не міг передбачити. Таким чином, на підставі вищевикладеного, дану закупівлю слід вважати новим предметом договору і новим предметом закупівель». Оплата товару за рахунок додаткових коштів місцевого бюджету Богданівської ОТГ. *Оскільки наразі не вистачає певних кодів, аби не блокувати створення планів, ДП «ПРОЗОРРО» тимчасово відключило обов’язковість зазначення КПКВ. Після оновлення переліку кодів, буде відновлена вимога щодо їх обов’язкового зазначення. КПВК Замовника 0212111 «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги».
Розгорнути Згорнути