Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "СТРИЙСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №9" СТРИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22416155 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул. Грабовецька,23 |
Контактна особа: |
Боднар Галина Олегівна +380324556082 stryiska9schoola@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2022 18:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 20 січня 2022 11:43 |
Початок аукціону: | 20 січня 2022 11:43 |
Очікувана вартість: | 307 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 537,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться згідно договору безготівковим способом на підставі накладних. | Пiсляоплата | 21 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2022 18:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2022 18:27 |
Овочі, фрукти та горіхи 2022.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-27-000006 ● c0442cb3fe124e67b965562be34e9880
- Статус: вирішено ● Дата: 02 вересня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 15:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.06.2022 № 194
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.06.2022 №194.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-04-000925-a, 04.01.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-27 16:41:22
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-04-000925-a, яка проводилась закладом загальної середньої освіти «Стрийська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9» Стрийської міської ради Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-01 14:23:32
Відповідь уповноваженої особи на запит Західного офісу ДАСУ.
Надаємо відповідь на запит 2022-06-27 16:41. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого місцевого бюджету, який враховує потребу Закладу загальної середньої освіти «Стрийська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9» Стрийської міської ради Львівської області в даному товарі Овочі, фрукти та горіхи (Буряк червоний, капуста білокачанна, капуста цвітна, гарбуз, морква, цибуля, огірки свіжі, помідори свіжі, кабачки, баклажани, перець солодкий, селера, часник, зелена цибуля, зелень (кріп, петрушка), яблука, лимони, апельсини, абрикос, банани, мандарин, персик, малина, черешня, вишня, смородина, нектарин, виноград, груші, сливи, кавун, диня, хурма). Відповідно до п.21 ПОЛОЖЕННЯ про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 р. № 305, Дошкільний навчальний заклад забезпечує збалансоване харчування дітей, необхідне для їх нормального росту і розвитку із дотриманням натурального набору продуктів, визначених МОЗ спільно з МОН за погодженням з Мінфіном. Для забезпечення потреб дітей у харчуванні здійснюється закупівля необхідних продуктів харчування. У процесі розроблення та затвердження відповідальними працівниками меню, технологічних карт страв, які були створені з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку; обліку чисельності вихованців Закладу загальної середньої освіти «Стрийської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9» підрозділу «Дошкілля» Стрийської міської ради Львівської області. Та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 р. № 1591 “Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” (зі змінами), та згідно обліку численності учнів у Закладі загальної освіти «Стрийська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9» Стрийської міської ради Львівської області було виявлено фактичну потребу в продукції, а саме: Овочі, фрукти та горіхи (Буряк червоний, капуста білокачанна, капуста цвітна, гарбуз, морква, цибуля, огірки свіжі, помідори свіжі, кабачки, баклажани, перець солодкий, селера, часник, зелена цибуля, зелень (кріп, петрушка), яблука, лимони, апельсини, абрикос, банани, мандарин, персик, малина, черешня, вишня, смородина, нектарин, виноград, груші, сливи, кавун, диня, хурма). Визначення потреби вищезазначеному товарі, здійснювалося також на підставі аналізу його фактичного споживання (використання) для забезпечення діяльності у минулих періодах Закладу загальної середньої освіти «Стрийської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9» Стрийської міської ради Львівської області та з урахуванням запланованих поточних завдань. Відповідно на основі показників очікуваної вартості та потреби Закладу загальної середньої освіти «Стрийської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9» Стрийської міської ради Львівської області в даному товарі, а також об’єктивної спроможності бюджету, і було визначено розмір бюджетного призначення. Адже, відповідно до Бюджетного кодексу України, Бюджетне призначення —це повноваження, яке надано головному розпоряднику коштів бюджету Законом України про державний бюджет, постановою Верховної Ради Автономної Республіки Крим, рішенням місцевої ради про місцевий бюджет, що має кількісні та часові обмеження, яке дозволяє Мінфіну, Державному казначейству або місцевому фінансовому органу надавати бюджетні асигнування для здійснення платежів на конкретні заходи за рахунок коштів відповідного бюджету.
Очікувана вартість була визначена відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господартва України №275 від 18.02.2020 р. Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована методом порівняння ринкових цін. Також було використано ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/ так і ціни відповідних закупівель минулих періодів.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно встановленим державним стандартам, нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, які діють на момент проведення процедури закупівлі, а саме:
- Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами);
- Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)»;
- іншим нормативно-правовими актам, що регулюють суспільні відносини у цій сфері та відповідним вимогам державних стандартів.
Посилання на обґрунтування, яке знаходиться на веб-сайті Закладу загальної середньої освіти «Стрийська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9» Стрийської міської ради Львівської області: https://sites.google.com/view/9schoolstryi/%D1%84%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%B7%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C/%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BFi%D0%B2%D0%BBi
Дане обґрунтування прикріплено до пояснення
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано.
2022-07-22 09:36:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.) • відсутній механізм
Порушення усунено Замовником шляхом розірвання договору від 09.02.2022 №7 (Звіт про виконання договору про закупівлю від 22.07.2022).
2022-09-02 11:32:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2022 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Романчук Мар'ян Ярославович |
306 240,00
UAH з ПДВ
|
303 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Мідик Тарас Ярославович |
303 555,00
UAH з ПДВ
|
303 555,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Ковмір Роман Олександрович |
307 305,00
UAH з ПДВ
|
307 305,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Романчук Мар'ян Ярославович #2912304355 |
Переможець |
303 500,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2022 13:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2022 09:33
|
Лист від Романчука про розірвання договору.pdf | укладений |
22 липня 2022 09:32
|
Додаткова угода про розірвання.pdf | укладений |
22 липня 2022 09:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2022 17:06
|
Додаткова угода 2 овочі.pdf | зміни до договору |
30 травня 2022 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2022 14:15
|
7.pdf | зміни до договору |
30 травня 2022 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2022 17:24
|
додаткова угода 1.2.pdf | зміни до договору |
10 березня 2022 17:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2022 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2022 13:38
|
Додаткова угода1.1.pdf | зміни до договору |
04 березня 2022 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2022 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2022 13:48
|
dod. ug 1 st.3.pdf | зміни до договору |
01 березня 2022 13:45
|
dod. ug 1 st.1.pdf | зміни до договору |
01 березня 2022 13:45
|
dod. ug 1 st.2.pdf | зміни до договору |
01 березня 2022 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2022 10:46
|
dod 1 st 2.pdf | укладений |
09 лютого 2022 10:46
|
dod 1 st.1.pdf | укладений |
09 лютого 2022 10:46
|
dog 4.pdf | укладений |
09 лютого 2022 10:46
|
dog 3.pdf | укладений |
09 лютого 2022 10:46
|
dog 2.pdf | укладений |
09 лютого 2022 10:46
|
dog 1.pdf | укладений |
09 лютого 2022 10:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з затвердженням меню для харчування дітей закладу освіти, внесено зміни до додатку 1 Специфікацію. |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В Додатковій угоді №1 було дорущено механічну помилку. Уповноваженою особою було прийнято рішення виправити цю помилку додатковою угодою №1/1 від 04.03.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна додатку 1 Специфікації, у зв'язку із затвердженням меню для харчування дітей. Зменшення обсягів закупівель певних продуктів. |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зменшенням фінансування, зменшено обсяг закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зменшенням фінансування зменшити суму договору. Виправлення допущеної механічної помилки. |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |