Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт проспекту Волі від вулиці Шопена до Київського Майдану в місті Луцьку Волинської області (коригування)
Очікувана вартість
65 160 000,00 UAH
UA-2020-03-07-000036-b 138b0abbc160414081937c5d21650fe9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коленда Надія Михайлівна

+380332773159 deplutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34572192
Вебсайт: http://www.lutsk.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк
Контактна особа: Коленда Надія Михайлівна
+380332773159
deplutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2020 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 24 березня 2020 11:05
Очікувана вартість: 65 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 325 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно з технічним завданням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт проспекту Волі від вулиці Шопена до Київського Майдану в місті Луцьку Волинської області (коригування) (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Волі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 20 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт (типова форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (типова форма №3-КБ), підписаних уповноваженими представниками Сторін, при наявності фінансування протягом 10 календарних днів після підписання Замовником актів приймання-передачі виконаних робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 березня 2020 18:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 березня 2020 18:29
Технічне завдання (1).docx
07 березня 2020 18:29
Тендерна документація (1).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-26-000002 ● 102f2edc31014a29a083432502a2eb49
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2020 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
25.05.2020 № 25-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 25.05.2020 № 25-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-03-07-000036-b від 07.03.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2020 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 62 592 083,18
UAH з ПДВ
62 592 083,18
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" 65 143 631,80
UAH з ПДВ
65 143 631,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 11:25
Електронний підпис
21 квітня 2020 11:25
Довідка на переможця.pdf
21 квітня 2020 11:25
Довідка МВС.pdf
21 березня 2020 18:00
Електронний підпис
21 березня 2020 18:00
2.Тендерна пропозиція.pdf
21 березня 2020 18:00
1. Реєстр документів.pdf
20 березня 2020 17:46
Електронний підпис
20 березня 2020 17:45
17.Лист-зобовязання.pdf
20 березня 2020 17:45
16.Лист-згода.pdf
20 березня 2020 17:45
1.Реєстр.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 15:29
Електронний підпис
20 березня 2020 15:27
Реєстр .PDF
20 березня 2020 15:27
Тендерна пропозиція.PDF
20 березня 2020 15:27
Розрахунок ДЦ.pdf
20 березня 2020 15:27
Установчі.pdf
20 березня 2020 15:27
Фінансовий звіт.PDF
20 березня 2020 15:27
Технічна специфікація.PDF
20 березня 2020 15:27
Проект договору.PDF
20 березня 2020 15:27
Лист-зобов_язання.PDF
20 березня 2020 15:27
Лист про субпідряд.PDF
20 березня 2020 15:27
Довідка про зауваження.PDF
20 березня 2020 15:27
Відповідність.pdf
20 березня 2020 15:27
Відповідність ст.17.PDF
20 березня 2020 15:27
Відомості про учасника.PDF
20 березня 2020 15:27
Баланс підприємства.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Переможець 62 592 083,18
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 17:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
62 592 083,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 16:33
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2023 16:09
Додаткова угода_16.pdf зміни до договору
09 листопада 2023 16:09
Електронний підпис зміни до договору
08 березня 2023 12:55
Додаткова угода_15.pdf зміни до договору
08 березня 2023 12:54
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2023 09:31
Додаткова угода_14.pdf зміни до договору
22 лютого 2023 09:30
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2023 17:52
Додаткова угода_13.pdf зміни до договору
03 лютого 2023 17:51
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2023 12:12
Додаткова угода_12.pdf зміни до договору
16 січня 2023 12:12
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 10:41
Додаткова угода_11.pdf зміни до договору
02 січня 2023 10:40
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2022 17:44
Додаткова угода_10.pdf зміни до договору
06 жовтня 2022 17:43
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 12:55
Додаткова угода_9.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 12:55
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 13:09
Додаткова угода_8.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 13:09
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2021 11:20
Додаткова угода_7.pdf укладений
10 серпня 2021 11:20
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2021 13:25
Додаткова угода_6.pdf укладений
14 травня 2021 13:25
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 12:46
Додаткова угода_5.pdf укладений
28 квітня 2021 12:46
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 06:57
Додаткова угода_4.pdf укладений
22 січня 2021 06:56
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 00:48
Додаткова угода_3.pdf укладений
09 грудня 2020 00:48
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 07:28
Додаткова угода_2.pdf укладений
30 вересня 2020 07:27
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 15:48
Додаткова угода_1.pdf укладений
03 червня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 16:06
Договір_334.pdf укладений
30 квітня 2020 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про можливість авансування робіт у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до календарного плану виконання робіт і графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до календарного плану та плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку із виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили необхідність продовження виконання робіт через затримку фінансування витрат замовника, а також зміна календарного плану виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до календарного плану та плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін щодо перерахування Замовником авансу Підряднику у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до календарного плану виконання робіт і графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 4.2 договору та календарного плану виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2023, внесення змін до календарного графіку
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2024
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до календарного плану
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін щодо перерахування коштів на небюджетний рахунок підрядника
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін щодо перерахування коштів на небюджетний рахунок підрядника
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 39 018 949,44
UAH (в тому числі ПДВ 6 503 158,24 UAH)