Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Холмківська сільська рада Ужгородського районуЗакарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 22096259 |
Місцезнаходження: | 89422, Україна , Закарпатська обл., село Холмок, вулиця Свободи, будинок 50 |
Контактна особа: |
Вачиля Тетяна Юріївна 380312723386 Xolmoksilrada@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
11 лютого 2019 12:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-09-000012 ● 455a33ea24424945aeb44c3339713570
- Статус: вирішено ● Дата: 26 серпня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2019 15:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.09.2019 №34
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 09.09.2019 № 34.
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-02-11-000743-a 11.02.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
2 UA-2019-02-11-000764-a 11.02.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
3 UA-2019-03-14-000883-a 14.03.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудит служби в Закарпатській області щодо виявлених порушень за результатами проведеного моніторингу прийнято рішення щодо розірвання договору про закупівлю продуктів харчуванняна №4 від 11.02.2019 року на залишкову 169688.11. Одночасно надаємо специфікації за укладеними договорами щодо того, які саме продукти харчування закуповувалися.
2019-10-02 18:04:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
З метою усунення порушень Замовником розірвано договір від 11.02.2019 №4 на суму 169688,11 гривень.
2019-10-08 15:05:28
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Горецька Ніна Михайлівна #1808315307 |
Переможець |
199 000,00
UAH
|
11 лютого 2019 12:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДОД УГОДА на зменшення Горецька.doc | укладений |
02 жовтня 2019 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2019 12:34
|