×

Почати роботу

Як Замовник

Як Постачальник

Як оскаржити торги

Ми віримо, що конкурент це найкращий контролер в закупівлях, оскільки з одного боку він добре знається на предметі закупівлі, а з іншого – зацікавлений в прозорих та чесних умовах торгів. Тож ми створили простий механізм оскарження торгів, щоб кожен учасник зміг легко вказати на можливі порушення. ​

Механізм оскарження для допорогових закупівель:

Процес оскарження визначається відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель. Оскаржити закупівлю можуть зареєстровані користувачі через один з авторизованих майданчиків. ​Оскарження допорогових закупівель є безкоштовним.​ Етапи:

  1. Користувач створює “Вимогу”, яка направляється Замовнику на розгляд. Замовник протягом 3х днів розглядає Вимогу та оприлюднює своє рішення в системі. Якщо протягом зазначеного строку Замовник не оприлюднює рішення або ініціатор скарги не задоволений результатом її розгляду, система автоматично формує “Звернення” до Комісій з розгляду звернень.
  2. “Звернення” розглядаються протягом 14 днів, рішення Комісії з розгляду звернень оприлюднюються, як відповідь на “Вимогу/Звернення”.

​Механізм оскарження для надпорогових закупівель:

​Порядок оскарження визначається відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”. Оскаржити закупівлю можуть зареєстровані користувачі через один з авторизованих майданчиків. Скарги розглядаються Антимонопольним Кабінетом України протягом 15 робочих днів. За подання скарги до органу оскарження (АМКУ) справляється плата, розмір якої визначається Кабінетом Міністрів України (Відповідно до Постанови КМУ №291 від 23.03.2016 р. плата становить 5 тис. грн. для товарів та послуг, 15 тис. грн. у разі оскарження робіт).