Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік
Очікувана вартість
2 090 700 000,00 UAH
UA-2024-07-17-009758-a 016182c13f51426c9275b864b9e75a81
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Павленко

+380975621706 v.pavlenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Владислав Павленко
+380975621706
v.pavlenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2024 18:33
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2024 00:00
Очікувана вартість: 2 090 700 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Тендерна документація

17 липня 2024 18:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 липня 2024 18:33
Розяснення щодо моніторингу.docx
17 липня 2024 18:33
Додаток № 9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
17 липня 2024 18:33
Додаток № 16 Граничні ціни до Каталогу.xlsx
17 липня 2024 18:33
Памятка щодо розцінки каталогу.docx
17 липня 2024 18:33
Додаток 14. Описи_до_продуктів_харчування_до_Каталогу'.pdf
17 липня 2024 18:33
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
17 липня 2024 18:33
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
17 липня 2024 18:33
Додаток 12. Період поставки та пакування харчових продуктів.pdf
17 липня 2024 18:33
Додаток № 6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
17 липня 2024 18:33
Додаток № 8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
17 липня 2024 18:33
Додаток № 13 Каталог продуктів.pdf
17 липня 2024 18:33
Додаток № 10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
17 липня 2024 18:33
Додаток № 11. Проект договору.docx
17 липня 2024 18:33
Додаток № 7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
17 липня 2024 18:33
Додаток № 5 Лист-згода з проєктом договору.docx
17 липня 2024 18:33
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
17 липня 2024 18:33
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції (5).docx
17 липня 2024 18:33
Додаток 15. Орієнтовний, ретроспективний, місячний вантажопотік у розрізі найменувань продуктів.xlsx
17 липня 2024 18:33
Оголошення.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2. ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 940 815 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 704 075,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 9408150 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія

Аукціон

Початок: 26 липня 2024 14:16
Закінчення: 26 липня 2024 15:09
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6747435 комп
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024
2565 комп
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для годування штатних тварин військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

банківська гарантія

Сума забезпечення: 9408150 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
банківська гарантія

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2024 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 741 150 000,00
UAH з ПДВ
728 999 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ" 822 555 000,00
UAH з ПДВ
729 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "КУКУЗА ЮЛІЯ ЮРІЇВНА" 775 980 000,00
UAH з ПДВ
745 200 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ" 752 490 000,00
UAH з ПДВ
752 490 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ" 794 205 000,00
UAH з ПДВ
756 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Міт Пром" 764 640 000,00
UAH з ПДВ
764 640 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС 756 135 000,00
UAH з ПДВ
756 135 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 липня 2024 18:08
Електронний підпис
30 липня 2024 17:00
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
30 липня 2024 12:18
Електронний підпис
24 липня 2024 12:52
Електронний підпис
24 липня 2024 12:52
Електронний підпис
24 липня 2024 12:33
Довідка ДПС КПР 18.07.24.pdf
24 липня 2024 12:33
Довідка МТБ склади.pdf
24 липня 2024 12:33
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
24 липня 2024 12:33
НАКАЗИ ВАНТАЖНИК.rar
24 липня 2024 12:33
Довідка-4.zip
24 липня 2024 12:33
Довідка-3.zip
24 липня 2024 12:33
ISO 22000 2019.pdf
24 липня 2024 12:33
Додаток 9 Анкета.pdf
24 липня 2024 12:33
накази на комірників.rar
24 липня 2024 12:33
ВИТЯГ - ЛIЦЕНЗIЯ.pdf.(1).p7s
24 липня 2024 12:33
ВИТЯГ - ЛIЦЕНЗIЯ.pdf.(2).p7s
24 липня 2024 12:33
ВИТЯГ - ЛIЦЕНЗIЯ.pdf

Публічні документи

25 липня 2024 23:25
Електронний підпис
25 липня 2024 23:25
Електронний підпис
25 липня 2024 13:10
Електронний підпис
25 липня 2024 13:10
Електронний підпис
25 липня 2024 13:09
Гарантія_2.rar
25 липня 2024 13:09
13_Рішення учасника.pdf
25 липня 2024 13:09
12_Гарантійний лист.pdf
25 липня 2024 13:09
2.1_Гарантійний лист.pdf
25 липня 2024 13:09
10_Виписка ЄДР.pdf
25 липня 2024 13:09
8.8_Довідка_ДПС.rar
25 липня 2024 13:09
8.1_Лист-гарантія_Дод6.pdf
25 липня 2024 13:09
3.1_Довідка_Дод3.pdf
25 липня 2024 13:09
9_Опис.PDF
25 липня 2024 13:09
3.2_Додаток3 Лот2.pdf
25 липня 2024 13:09
8.4_Довідка фіз особа.zip
25 липня 2024 13:09
2.2_Довідка транспорт.pdf
25 липня 2024 13:09
9_Статут ТГІ.pdf
25 липня 2024 13:09
11_Витяг з реєстру ПДВ.pdf
25 липня 2024 13:09
8.7_Довідка _МЮ.rar
25 липня 2024 13:09
8.5_Довідка юр особа.zip
25 липня 2024 13:09
8.6_Довідка МВС.rar

Публічні документи

25 липня 2024 10:39
Електронний підпис
25 липня 2024 10:39
Електронний підпис

Публічні документи

25 липня 2024 12:30
Електронний підпис
25 липня 2024 12:30
Електронний підпис

Публічні документи

25 липня 2024 13:19
Електронний підпис
25 липня 2024 13:19
Електронний підпис
25 липня 2024 13:19
Витяг з ПДВ зав.pdf
25 липня 2024 13:19
5.Техпаспорта ТЗ ОМП.pdf
25 липня 2024 13:19
Опис+Статут зав.pdf.p7s
25 липня 2024 13:19
Опис+Статут зав.pdf
25 липня 2024 13:19
Витяг з ПДВ зав.pdf.p7s

Публічні документи

25 липня 2024 17:43
Електронний підпис
25 липня 2024 17:43
Працівники адм.pdf
25 липня 2024 17:43
3 Гарантійний лист.pdf
25 липня 2024 17:43
13 Лист -гарантія дод 6.pdf
25 липня 2024 17:43
Рішення учасника.pdf
25 липня 2024 17:43
ЕЦП Міт пром.zip
25 липня 2024 17:43
Працівники склад.pdf
25 липня 2024 17:43
Витяг ПДВ МІТ ПРОМ.pdf
25 липня 2024 17:43
Виписка МІТ ПРОМ.pdf
25 липня 2024 17:43
Довідка.zip
25 липня 2024 17:43
10 Довідка ТЗ.pdf
25 липня 2024 17:43
8 Довідка МТБ (2.0).pdf
25 липня 2024 17:43
12 Довідка працівники.pdf
25 липня 2024 17:43
потужність_МП.pdf
25 липня 2024 17:43
Працівники склад -15-18.pdf
25 липня 2024 17:43
Довідка (1).zip
25 липня 2024 17:43
Довідка ДПС.rar
25 липня 2024 17:43
витяг МВС.rar
25 липня 2024 17:43
Каталог підписаний.pdf
25 липня 2024 17:43
Працівники склад 2 +6.pdf
25 липня 2024 17:43
15 Довідка.pdf
25 липня 2024 17:43
Сертифікати ІСО МП.pdf

Публічні документи

25 липня 2024 20:09
Електронний підпис
25 липня 2024 20:04
Додаток 1 Витяг ЄДР.pdf
25 липня 2024 20:04
Додаток 1 Витяг ПДВ.pdf
25 липня 2024 20:04
Додаток 1 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ФОП "КУКУЗА ЮЛІЯ ЮРІЇВНА"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Міт Пром"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ АТОМСЕРВІС

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Переможець 728 999 999,00
UAH з ПДВ
30 липня 2024 15:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2024 15:13

Вимога про усунення невідповідностей

1. Для підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має підтвердити наявність доходу (виручки) за 2023 рік або останній проміжний період поточного року на суму не менше 10 % очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини). Учасник підтверджує відповідність вимогам шляхом надання фінансової звітності учасника за 2023 рік або останній проміжний період 2024 року з підтвердженням про надання фінансового звіту до державних податкових органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції № 2). Такою фінансовою звітністю для юридичних осіб є: фінансова звітність «Баланс» та «Звіт про фінансові результати». ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" у складі Заявки завантажено: - Звіт про рух грошових коштів за 2023 рік; - Звіт про фінансові результати за 2024 рік. У складі заявки відсутні баланс та звіт про фінансові результати за 2023 рік та баланс за 2024 рік. Для усунення зазначеного недоліку ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" необхідно підтвердити наявність доходу (виручки) за 2023 рік або останній проміжний період поточного року на суму не менше 10 % очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини) шляхом надання Балансу та Звіту про фінансові результати. 2. Згідно з пунктом 5 додатку 1 Оголошення у складі пропозиції вимагається надання сканованого Лист-згоди з проєктом договору згідно з ДОДАТКОМ № 5 до тендерної документації. Форма додатку 5 до Оголошення передбачає зазначення інформації щодо найменування учасника. ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" у складі Пропозиції надано лист-згоду з проектом договору від 19.07.2027 № 14/1, що не містить інформацію про найменування учасника. Для усунення зазначеного недоліку, ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" необхідно завантажити лист-згоду з проектом договору, заповнений у відповідності до форми.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2024 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
728 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2024 14:04
Додаткова угода № 5 до Державного контракту (договору) про закупівлю № 96.07-24-ХП від 31.07.2024.pdf зміни до договору
27 грудня 2024 14:01
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2024 11:11
Додаткова угода № 4 до державного контракту (договору) про закупівлю № 96.07-24-ХП.pdf зміни до договору
20 грудня 2024 11:02
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2024 17:27
Додаткова угода №3 від 26.11.2024 до Державного контракту (договору) про закупівлю № 96-07-24-ХП.pdf зміни до договору
27 листопада 2024 17:15
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2024 12:08
Додаткова угода № 2 від 15.08.2024 до Договору № 96 07-24-ХП від 31.07.2024.pdf зміни до договору
19 серпня 2024 12:05
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2024 16:08
Додаткова угода № 1 від 08.08.2024 року до Договору № 96 07-24-ХП від 31.07.2024 року.pdf зміни до договору
12 серпня 2024 16:07
Електронний підпис укладений
01 серпня 2024 17:24
ДЕРЖАВНИЙ КОНТРАКТ (ДОГОВІР) ПРО ЗАКУПІВЛЮ № 96 07-24-ХП від 31.07.2024 року.pdf укладений
01 серпня 2024 17:22
Розцінений Постачальником Каталог продуктів харчування до державного контракту (договору) №96.07-24-ХП.pdf укладений
01 серпня 2024 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 96/07-24-ХП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни не є змінами до істотних умов договору. Публікація здійснюється з метою дотримання принципів публічності та прозорості. Детальний опис змін наведено в додатковій угоді №2. Підстава «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» обрана у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала б предмету додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 96/07-24-ХП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 96/07-24-ХП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 96/07-24-ХП
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 96/07-24-ХП
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML