Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 25825434 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Є.Петрушевича, буд. 1 |
Контактна особа: |
Будз Світлана Михайлівна 380673448918 svolunkova@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2023 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 22 травня 2023 08:02 |
Очікувана вартість: | 1 265 212,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 326,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” Замовник має право згідно належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів здійснювати попередню оплату послуг за Договором в розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу послуг за цим Договором, що фінансуються за рахунок коштів Державного бюджету України, на строк не більше 3 місяців. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2023 16:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2023 16:35 |
Перелік змін 15.05.23.doc | |
15 травня 2023 16:35 |
ТД Встановлення світлоф Н-10 2023р (в новій редакції 15.05.23).docx | |
15 травня 2023 16:34 |
Оголошення Встанов світлоф Н-10 2023р.docx | |
08 травня 2023 16:52 |
Технічне завдання.pdf | |
08 травня 2023 16:46 |
Проект договору Влаштування світлоф Н-10.docx |
15 травня 2023 16:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 травня 2023 16:35 |
Перелік змін 15.05.23.doc
|
||||||
15 травня 2023 16:35 |
ТД Встановлення світлоф Н-10 2023р (в новій редакції 15.05.23).docx
|
||||||
15 травня 2023 16:34 |
Оголошення Встанов світлоф Н-10 2023р.docx
|
||||||
08 травня 2023 16:52 |
Технічне завдання.pdf
|
||||||
08 травня 2023 16:46 |
Проект договору Влаштування світлоф Н-10.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-06-000017 ● 79b7608203634f6c8a8b33cd025d572b
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2023 11:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.06.2023 №34-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 05.06.2023 №34-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-05-08-012620-a 08.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-07 09:48:03
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «(ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи) - Встановлення світлофорного об’єкту на км 120+400 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці-Мамалига (на м. Кишинів)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-08-012620-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. У пункті 3.1 Додатку 2 тендерної документації Замовником зазначено, що переможець торгів на виконання вимоги згідно п. 44 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) повинен надати, зокрема: інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.
Чи враховано Замовником, що переможцем торгів ТОВ "ЛЕДПРОЕКТ" надано вказану довідку на п’ятий день, тобто 29 травня 2023 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-12 16:30:22
Про надання пояснень
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області розглянула запит про надання пояснень по процедурі закупівлі послуг “(ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи) - Встановлення світлофорного об’єкту на км 120+400 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці-Мамалига (на м. Кишинів)” та надає наступні пояснення:
Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю послуг переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей.
Повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі – ТОВ “ЛЕДПРОЕКТ” було оприлюднено замовником в електронній системі закупівель 24 травня 2023 р.
Серед документів, оприлюднених ТОВ “ЛЕДПРОЕКТ” 28 травня 2023 р. на виконання вимог пункту 3.1. Додатку 2 до тендерної документації, переможцем надано довідку №40/05 від 28.05.2023 р., якою поінформовано замовника про неможливість отримання та надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення у зв’язку з технічними причинами. Цією ж довідкою ТОВ “ЛЕДПРОЕКТ” гарантувало, що керівник Вербовий Віталій Володимирович не був притягнутий згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Наявність технічних неполадок підтверджується листами ТОВ “ЛЕДПРОЕКТ” №29/05 від 29.05.2023 р. та ZAKUPKI.PROM №30/05/ZK-847, наданих переможцем процедури закупівлі замовнику. Так, відповідно до листа ZAKUPKI.PROM №30/05/ZK-847 зафіксовано технічні збої у роботі майданчика в цілому та модуля накладення електронного підпису зокрема, з 26 травня по 28 травня. Технічні помилки пов’язані з роботою кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП), який згенерував електронний підпис ТОВ “ЛЕДПРОЕКТ”.
29 травня 2023 р. ТОВ “ЛЕДПРОЕКТ” оприлюднило в електронній системі закупівель інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі Вербового Віталія Володимировича.
Звертаємо увагу, що останній день строку для надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей, є 28 травня 2023 року, неділя.
Відповідно до частини 5 статті 254 Цивільного кодексу України, якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. За цих обставин, останнім днем строку для надання переможцем документів є 29 травня 2023 року.
Враховуючи наведені обставини, беручи до уваги те, що переможцем вжито заходів щодо вчасного інформування замовника про наявність об’єктивних обставин, керуючись ст. 254 ЦК України, 08.06.2023р. замовником було украдено договір з ТОВ «ЛЕДПРОЕКТ».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 травня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕДПРОЕКТ" |
1 168 594,25
UAH з ПДВ
|
1 168 594,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВілКом Монтаж |
1 230 000,00
UAH з ПДВ
|
1 230 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕДПРОЕКТ" #41042356 |
Переможець |
1 168 594,25
UAH з ПДВ
|
24 травня 2023 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2023 09:52
|
Додаткова угода №1 до Договору №12 від 08.06.2023.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2023 15:52
|
Договір 12 від 08.06.2023.pdf | укладений |
12 червня 2023 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити ціну Договору на 215 654 грн і вона становить 952 940 грн з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |