На сьогодні в системі:
Знайдено: 37
Фестиваль «MotoOpenFest»

Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту першого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу. Відповідно до пункту другого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). На виконання Меморандуму про співпрацю між виконавчим органом Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), громадською організацією «Федерація мотоциклетного спорту України) та громадською організацією «Товариство сприяння обороні України» від 20 лютого 2017 року № 2, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10 березня 2017 року № 262 «Про утворення робочої групи щодо забезпечення належних умов для проведення у місті Києві у 2017 році фестивалю MotoOpenFest», відповідно до статті 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 лютого 2016 року № 70 «Про питання створення та діяльності консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», зважаючи на визначну роль у пропаганді культурно-спортивного світогляду, для популяризації спорту та здорового способу життя серед населення України та, зокрема, міста Києва, планується організація та проведення фестивалю «MotoOpenFest». «MotoOpenFest» це поєднання музичних розваг з переглядом офіційних етапів мотоперегонів в різних дисциплінах. Фестиваль має на меті популяризувати мотоспорт, а також культуру та безпеку руху на дорозі, активний спосіб життя в поєднанні з українською національною культурою та туристичною привабливістю м. Києва. Під час проведення фестивалю глядачі зможуть побачити на головній сцені виступи популярних закордонних та українських музичних колективів та долучитися до захоплюючого світу мотоспорту. Фестиваль «MotoOpenFest» відбудеться 14 липня в Пирогово, а 15 та 16 липня 2017 року на території спортивного комплексу «Чайка», який є епіцентром кільцевих перегонів в нашій державі та легендарною трасою у Східній Європі. Відповідно до Календарного плану державних, міських свят, культурно-мистецьких та релігійних заходів, які проводяться Департаментом культури виконавчого органу Київською міської ради (Київської міської державної адміністрації) у 2017 році (зі змінами), Департамент культури планує провести закупівлю послуг: 92310000-7 Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних творів. (Фестиваль «MotoOpenFest»). Закупівля вищезазначених послуг, пов’язана з захистом прав інтелектуальної власності. Учасником переговорної процедури закупівлі було обрано ГРОМАДСЬКУ ОРГАНІЗАЦІЮ «ФЕДЕРАЦІЯ МОТОСПОРТУ МІСТА КИЄВА», так як, відповідно до рішення про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір від 05 травня 2017 року № 3383, виданого Державною службою інтелектуальної власності України, майнові права на твір «Літературний твір «Концепція проведення фестивалю «MotoOpenFest», належать саме цій громадській організації. Надання державою захисту монополії на виключні права інтелектуальної власності стимулює різноманітну діяльність, ділову активність, надає володільцям таких прав певні переваги на деякий час, зокрема захищаючи їх права від незаконних посягань у формі недобросовісної конкуренції. Монополія на об'єкти права інтелектуальної власності, що захищені законом від конкуренції, віднесена до тимчасової монополії на ринку. Ці питання врегульовані насамперед частиною четвертою Цивільного кодексу України, що містить спеціальні положення про охорону результатів інтелектуальної власності. Виникнення монополії в результаті володіння виключними правами та отримання на неї господарським суб'єктом правового захисту пов'язано з тим, що ці права мають абсолютний характер. Зважаючи на вищевикладене та відповідно до пункту першого та пункту другого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи пункт третій статті 418, статтю 441 Цивільного кодексу України, Закон України «Про авторське право і суміжні права», тендерним комітетом Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі з ГРОМАДСЬКОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ «ФЕДЕРАЦІЯ МОТОСПОРТУ МІСТА КИЄВА».

Розгорнути Згорнути
Компанія: Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ID: UA-2017-05-31-000495-a
Очікувана вартість 2 500 000 UAH
Участь в організації та проведенні кіно-відеофестивалю «Відкрита ніч»

Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту першого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу. Відповідно до пункту другого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Відповідно до Календарного плану державних, міських свят, культурно-мистецьких та релігійних заходів, які проводяться Департаментом культури виконавчого органу Київською міської ради (Київської міської державної адміністрації) у 2017 році (зі змінами), Департамент культури бере участь в організації та проведенні кіно-відеофестивалю «Відкрита ніч». Метою фестивалю є підтримка національного кіно, а також фільмів та відео-робіт спільного та іноземного виробництва, які зберігають традиції українського кінематографу, пропонуючі нові концепції його розвитку, самоідентифікації та існування в спектрі світових національних кінематографії. «Відкрита ніч» — це єдиний національний фестиваль, зосереджений на пошуку та якісному відборі нових імен кінематографістів. Фестиваль «Відкрита Ніч» започатковано у 1997 році. Він щорічно проходить в кінці червня, як огляд найцікавіших здобутків українського короткометражного кіно. Як і в попередні роки основною площадкою стане арт-майданчик «АртПРИЧАЛ» у Києві, а паралельні покази та трансляції кінопоказів пройдуть на 65 площадках України та світу. Закупівля послуг пов’язана з захистом прав інтелектуальної власності. Так, існує Свідоцтво про державну реєстрацію прав автора на твір – Кіно-відеофестиваль «Відкрита ніч» (назва, призначення, регламент, програма, мета, терміни та умови проведення) ПА №1773 від 16 лютого 1999 р., видане Державною службою інтелектуальної власності України, майнові права на яке належать Громадській організації «Нарешті». Надання державою захисту монополії на виключні права інтелектуальної власності стимулює різноманітну діяльність, ділову активність, надає володільцям таких прав певні переваги на деякий час, зокрема захищаючи їх права від незаконних посягань у формі недобросовісної конкуренції. Монополія на об'єкти права інтелектуальної власності, що захищені законом від конкуренції, віднесена до тимчасової монополії на ринку. Ці питання врегульовані насамперед частиною четвертою Цивільного кодексу України, що містить спеціальні положення про охорону результатів інтелектуальної власності. Виникнення монополії в результаті володіння виключними правами та отримання на неї господарським суб'єктом правового захисту пов'язано з тим, що ці права мають абсолютний характер. Зважаючи на вищевикладене та відповідно до пункту першого та пункту другого частини другої статті 39 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи пункт третій статті 418, 420, 441 Цивільного кодексу України, Закон України «Про авторське право і суміжні права», тендерним комітетом Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі з Громадською організацією «НАРЕШТІ» в межах видатків затверджених бюджетом міста Києва.

Розгорнути Згорнути
Компанія: Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ID: UA-2017-05-25-000549-c
Очікувана вартість 100 000 UAH
Міжнародний фестиваль моновистав «Відлуння»

Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту першого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу. Відповідно до пункту другого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Відповідно до Календарного плану державних, міських свят, культурно-мистецьких та релігійних заходів, які проводяться Департаментом культури виконавчого органу Київською міської ради (Київської міської державної адміністрації) у 2017 році (зі змінами), Департамент культури бере участь в організації та проведенні Міжнародного фестивалю моновистав «Відлуння». Мета проведення фестивалю – сприяння підвищенню авторитета міста Києва, як європейської столиці, що є культурно-мистецьким центром України, сприяння зростанню зацікавленості прихильників театрального мистецтва камерним театром. Фестиваль стаить перед собою завдання широкого ознайомлення глядацької аудиторії з кращими досягненнями в галузі сітового театрального камерного мистецтва, розвитку його жанру в Україні і сприянння більш активної інткграції українського театру в європейський культурний контекст. В рамках фестивалю відбудється круглий стіл з питань основних проблем та тенденцій розвитку камерного театру, тематична фотовиставка та покази українських та зарубіжних вистав. Закупівля послуг вищевказаних пов’язана з захистом прав інтелектуальної власності. Так, існує Свідоцтво про державну реєстрацію прав автора на твір – «Проект – «Положення про Міжнародний фестиваль моновистав «Відлуння» №20552 від 18 травня 2007 р., видане Державним департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти та науки України, майнові права на яке передані ТЕАТРАЛЬНО-ВИДОВИЩНОМ ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ «КИЇВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР «КОЛЕСО». Надання державою захисту монополії на виключні права інтелектуальної власності стимулює різноманітну діяльність, ділову активність, надає володільцям таких прав певні переваги на деякий час, зокрема захищаючи їх права від незаконних посягань у формі недобросовісної конкуренції. Монополія на об'єкти права інтелектуальної власності, що захищені законом від конкуренції, віднесена до тимчасової монополії на ринку. Ці питання врегульовані насамперед частиною четвертою Цивільного кодексу України, що містить спеціальні положення про охорону результатів інтелектуальної власності. Виникнення монополії в результаті володіння виключними правами та отримання на неї господарським суб'єктом правового захисту пов'язано з тим, що ці права мають абсолютний характер. Зважаючи на вищевикладене та відповідно до пункту першого та пункту другого частини другої статті 39 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи пункт третій статті 418, 420, 441 Цивільного кодексу України, Закон України «Про авторське право і суміжні права», тендерним комітетом Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі з ТЕАТРАЛЬНО-ВИДОВИЩНИМ ЗАКЛАДОМ КУЛЬТУРИ «КИЇВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР «КОЛЕСО».

Розгорнути Згорнути
Компанія: Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ID: UA-2017-05-25-000564-c
Очікувана вартість 99 000 UAH
Участь в організації та проведенні Міжнародного музично-театрального фестивалю «O-FEST» («О-ФЕСТ»)

Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту першого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу. Відповідно до пункту другого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). На виконання рішення Київської міської ради від 14 квітня 2016 року «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Столична культура 2016-2018» та відповідно до Календарного плану державних, міських свят, культурно-мистецьких та релігійних заходів, які проводяться Департаментом культури виконавчого органу Київською міської ради (Київської міської державної адміністрації) у 2017 році (зі змінами), Департамент культури планує провести закупівлю 92310000-7 Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних творів. (Участь в організації та проведенні Міжнародного музично-театрального фестивалю «O-FEST» («О-ФЕСТ»). Міжнародний музично-театрального фестиваль «O-FEST (Operetta-Opera-Festival)» спрямований на виявлення обдарованої молоді та розвиток талантів, налагодження міжнародних культурних зв’язків України, сприяє відтворенню позитивного іміджу України, її історичної та культурної спадщини, розвитку туризму, створенню комлексного масового культурного дійства на території м. Києва, залучення аматорів до активної участі у мистецькому житті країни та формування творчої еліти України. Фестиваль сприяє створенню позитивного іміджу України у світі, представлення міста Києва як європейської культурної столиці, інтеграції нашої країни до Євросоюзу через мистецтво, залученню до співпраці з вітчизняними митцями представників світової культурної спільноти, інтернаціональному співробітництву. Проведення фестивалю заплановане у м. Київ в 10-11 червня 2017 року в приміщенні Київського національного академічного театру оперети та на Співочому полі в Печерському ландшафтному парку. У рамках фестивалю учасники від запрошених країн досліджуватимуть шлях розвитку мюзиклу від зародження до сьогодення, продемонструють всі стильові особливості жанру. Закупівля послуг з організації та проведення Міжнародного музично-театрального фестивалю «O-FEST» («О-ФЕСТ»)», пов’язана з захистом прав інтелектуальної власності. Так, існує Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір - Літературний твір «Положення про Міжнародний музично-театральний фестиваль «O-FEST» («О-ФЕСТ») № 50053, зареєстроване Державною службою інтелектуальної власності України 08.07.2013р, авторські майнові права на який належать Театрально-видовищному закладу культури «Київський національний академічний театр оперети. Також, Театрально-видовищному закладу культури «Київський національний академічний театр оперети» належить Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір - Твір образотворчого мистецтва «Логотип Міжнародного музично-театрального фестивалю «O-FEST (Operetta-Opera-Festival)» № 50054, зареєстроване Державною службою інтелектуальної власності України 08.07.2013р. Одночасно, відповідно до Положення про Міжнародний музично-театральний фестиваль «O-FEST», Фестиваль має власну назву, логотип, корпоративний колір, шрифт та стиль, що є обє’ктом авторського права, використовується при виготовленні рекламної та сувенірної продукції, візуального оформлення сценічних майданчиків тощо. Використання символіки Фестивалю, фізичним і юридичними особами для будь-яких цілей без попередньої згоди з Оргкомітетом Фестивалю є порушенням Закону України «Про авторські та суміжні права». Надання державою захисту монополії на виключні права інтелектуальної власності стимулює різноманітну діяльність, ділову активність, надає володільцям таких прав певні переваги на деякий час, зокрема захищаючи їх права від незаконних посягань у формі недобросовісної конкуренції. Монополія на об'єкти права інтелектуальної власності, що захищені законом від конкуренції, віднесена до тимчасової монополії на ринку. Ці питання врегульовані насамперед частиною четвертою Цивільного кодексу України, що містить спеціальні положення про охорону результатів інтелектуальної власності. Виникнення монополії в результаті володіння виключними правами та отримання на неї господарським суб'єктом правового захисту пов'язано з тим, що ці права мають абсолютний характер. Зважаючи на вищевикладене та відповідно до пункту першого та пункту другого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи пункт третій статті 418, статтю 441 Цивільного кодексу України, Закон України «Про авторське право і суміжні права», тендерним комітетом Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі з Театрально-видовищним закладом культури «Київський національний академічний театр оперети» в межах видатків затверджених бюджетом міста Києва.

Розгорнути Згорнути
Компанія: Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ID: UA-2017-05-17-002292-b
Очікувана вартість 350 000 UAH
Міжнародний фестиваль фільмів, телевізійних і радіопрограм для дітей та юнацтва «ЗОЛОТЕ КУРЧА»

Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту першого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу. Відповідно до пункту другого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Відповідно до рішення Київської міської ради «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Столична культура 2016 – 2018» від 14 квітня 2016 року № 323/323, Календарного плану державних, міських свят, культурно-мистецьких та релігійних заходів, які проводяться Департаментом культури виконавчого органу Київською міської ради (Київської міської державної адміністрації) у 2017 році (зі змінами), Департамент культури планує провести закупівлю послуг 92310000-7 Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних творів. (Міжнародний фестиваль фільмів, телевізійних і радіопрограм для дітей та юнацтва «ЗОЛОТЕ КУРЧА»). Метою фестивалю є активізація розвитку кіно-, теле- і радіопродукції, пропагування та збереження кращих зразків світової та української класики, національних традицій, популяризація сучасної кіно-, теле- і радіопродукції для дітей та юнацтва, виявлення кращого національного аудіовізуального продукту для дітей і юнацтва, виробленого фізичними або юридичними особами України, та аудіовізуальної продукції іноземного виробництва, адаптованої до українського ефіру, поширення досвіду з виробництва цієї продукції та обмін нею, підтримка творчої молоді, співпраця та взаємодія фахівців в галузі дитячого кіно, телебачення та радіомовлення. Закупівля вищевказаних послуг пов’язана з захистом прав інтелектуальної власності. Так, існує свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір Опис проекту «Міжнародний фестиваль фільмів, телевізійних і радіопрограм для дітей та юнацтва «ЗОЛОТЕ КУРЧА» № 67122 від 10.08.2016 року, зареєстроване державною службою інтелектуальної власності України, майнові права на яке належать ГРОМАДСЬКІЙ СПІЛЦІ «З РОЗВИТКУ КІНО І ТЕЛЕБАЧЕННЯ «ЗОЛОТЕ КУРЧА». Надання державою захисту монополії на виключні права інтелектуальної власності стимулює різноманітну діяльність, ділову активність, надає володільцям таких прав певні переваги на деякий час, зокрема захищаючи їх права від незаконних посягань у формі недобросовісної конкуренції. Монополія на об'єкти права інтелектуальної власності, що захищені законом від конкуренції, віднесена до тимчасової монополії на ринку. Ці питання врегульовані насамперед частиною четвертою Цивільного кодексу України, що містить спеціальні положення про охорону результатів інтелектуальної власності. Виникнення монополії в результаті володіння виключними правами та отримання на неї господарським суб'єктом правового захисту пов'язано з тим, що ці права мають абсолютний характер. Зважаючи на вищевикладене та відповідно до пункту першого та пункту другого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи пункт третій статті 418, статтю 441 Цивільного кодексу України, Закон України «Про авторське право і суміжні права», тендерним комітетом Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі з ГРОМАДСЬКОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ «З РОЗВИТКУ КІНО І ТЕЛЕБАЧЕННЯ «ЗОЛОТЕ КУРЧА», в межах видатків затверджених бюджетом міста Києва.

Розгорнути Згорнути
Компанія: Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ID: UA-2017-05-16-001217-a
Очікувана вартість 95 000 UAH
Фестиваль духовної християнської музики та співу

Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту першого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу. 14. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). На виконання Указу Президента України від 26.08.2016 року «Про відзначення в Україні 500-річчя Реформації», з метою визнання вагомого внеску протестантських церков і релігійних організацій в розвиток релігійної, культурної і соціальної сфери України, вияву поваги до їхньої ролі в українській історії та становленні незалежної держави, а також відзначення в Україні 500-річчя Реформації, планується проведення фестивалю духовної християнської музики та співу. Враховуючи зазначене та відповідно до наказу Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06 жовтня 2015 року «Про затвердження Положення про мистецький конкурс з визначення культурно-мистецьких проектів, для реалізації яких передбачається надання фінансової підтримки з бюджету м. Києва», зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції місті у Києві 26 жовтня 2015 року за № 153/1264, наказу Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 30 від 15 лютого 2017 року «Про проведення мистецьких конкурсів з визначення кращих культурно-мистецьких проектів, для реалізації яких передбачається надання фінансової підтримки з бюджету м. Києва у 2017 році», було оголошено мистецький конкурс на кращий культурно-мистецький проект у рамках відзначення в Україні 500–річчя Реформації, для реалізації якого передбачається надання фінансової підтримки з бюджету м. Києва. За результатами мистецького конкурсу, професійними членами художньої ради, було прийнято рішення, про обрання переможцем мистецького конкурсу КИЇВСЬКЕ МІСЬКЕ ВІДДІЛЕННЯ ТВОРЧОЇ СПІЛКИ «АСОЦІАЦІЯ ДІЯЧІВ ЕСТРАДНОГО МИСТЕЦТВА УКРАЇНИ» з культурно мистецьким проектом «Фестиваль духовної християнської музики та співу», затверджене Протоколом засідання Художньої ради від 02 березня 2017 року № 10. Фестиваль відбудеться 3 червня 2017 року на «Співочому полі» в Печерському ландшафтному парку. Проектом передбачається молитовний флешмоб, виступи оркестру та протестантських хорів, гала-концерт за участю лауреатів фестивалю та відомих артистів української естради, дискусійні клуби, проведення майстер-класів, конкурс дитячого малюнку та тематична фотовиставка. Згідно з пунктом 3.14. Положення про мистецький конкурс до переможця Мистецького конкурсу застосовується процедура тендерних переговорів. Зважаючи на вищевикладене та відповідно до пункту першого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом Департаменту було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі, як з переможцем мистецького конкурсу, з КИЇВСЬКИМ МІСЬКИМ ВІДДІЛЕННЯМ ТВОРЧОЇ СПІЛКИ «АСОЦІАЦІЇ ДІЯЧІВ ЕСТРАДНОГО МИСТЕЦТВА УКРАЇНИ».

Розгорнути Згорнути
Компанія: Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ID: UA-2017-05-16-001357-a
Очікувана вартість 94 792 UAH
Культурно-мистецький проект «День Києва на Софії»

Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту першого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Відповідно до статті 1 Закону України «Про столицю України – місто-герой Київ», статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статуту територіальної громади міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 28.03.2002р. № 371/180 та зареєстрованого наказом Міністерства юстиції України від 02.02.2005р. № 14/5, рішення Київської міської ради від 24.06.1999р. № 317/418 «Про визначення порядку організації та проведення у Києві недержавних масових громадських заходів політичного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного та іншого характеру», згідно з Календарним планом державних, міських свят, культурно-мистецьких та релігійних заходів, які проводяться Департаментом культури виконавчого органу Київською міської ради (Київської міської державної адміністрації) у 2017 році (зі змінами), Департамент культури забезпечує проведення заходів з нагоди відзначення Дня столиці та Дня Києва. Враховуючи зазначене та відповідно до наказу Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06 жовтня 2015 року «Про затвердження Положення про мистецький конкурс з визначення культурно-мистецьких проектів, для реалізації яких передбачається надання фінансової підтримки з бюджету м. Києва», зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції місті у Києві 26 жовтня 2015 року за № 153/1264, наказу Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 30 від 15 лютого 2017 року «Про проведення мистецьких конкурсів з визначення кращих культурно-мистецьких проектів, для реалізації яких передбачається надання фінансової підтримки з бюджету м. Києва у 2017 році», було оголошено мистецький конкурс на кращий культурно-мистецький проект з нагоди відзначення на Софійській і Михайлівській площах Дня столиці та Дня Києва, для реалізації якого передбачається надання фінансової підтримки з бюджету м. Києва. За результатами мистецького конкурсу, професійними членами художньої ради, було прийнято рішення, про обрання переможцем мистецького конкурсу ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ІНІЦІАТИВИ СТОЛИЧНІ» з Культурно-мистецьким проектом «День Києва на Софії», затверджене Протоколом засідання Художньої ради від 21 березня 2017 року № 14. Метою проведення проекту є формування культурних традицій міста, розвиток та популяризація академічної музики, бальної та української народної хореографії, формування іміджу Києва, як туристичної столиці. Проектом передбачається створення затишного святкового містечка, цікавого для українців та гостей країни. Також, планується залучення до святкування делегацій міст-побратимів, почесних громадян міста, видатних киян та діячів культури. На відвідувачів чекають витупи шкіл та студій танцю, виступи народних та симфонічних оркестрів, танцювальні майстер-класи, виступи музичних колективів та вільна сцена для бажаючих танцювати танго, вальси та латину. Згідно з пунктом 3.14. Положення про мистецький конкурс до переможця Мистецького конкурсу застосовується процедура тендерних переговорів. Зважаючи на вищевикладене та відповідно до пункту першого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом Департаменту було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі, як з переможцем мистецького конкурсу з ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ІНІЦІАТИВИ СТОЛИЧНІ».

Розгорнути Згорнути
Компанія: Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ID: UA-2017-05-12-002021-b
Очікувана вартість 100 000 UAH
Міський фестиваль хорового мистецтва «Пісня над Дніпром» імені Анатолія Авдієвського

Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту першого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу. Відповідно до пункту другого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. 14. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Відповідно до статті 1 Закону України «Про столицю України – місто-герой Київ», статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статуту територіальної громади міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 28.03.2002р. № 371/180 та зареєстрованого наказом Міністерства юстиції України від 02.02.2005р. № 14/5, рішення Київської міської ради від 24.06.1999р. № 317/418 «Про визначення порядку організації та проведення у Києві недержавних масових громадських заходів політичного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного та іншого характеру», згідно з Календарним планом державних, міських свят, культурно-мистецьких та релігійних заходів, які проводяться Департаментом культури виконавчого органу Київською міської ради (Київської міської державної адміністрації) у 2017 році (зі змінами) та з нагоди відзначення Дня столиці та Дня Києва, Департамент культури забезпечує організацію та проведення Міського фестивалю хорового мистецтва «Пісня над Дніпром» імені Анатолія Авдієвського. Міський фестиваль хорового мистецтва сприяє виявленню та показу мистецьких надбань народу у вокально-хоровому жанрі, подальшому розвитку і пропаганді аматорського хорового мистецтва, відродженню та збереженню національних співочих традицій України, вихованню молодого покоління на фундаменті традиційної, вітчизняної та світової хорової культури. Основною метою проведення фестивалю є сприяння створенню нових хорових колективів і підтримка існуючих, виявлення кращих колективів у галузі вокально-хорового мистецтва дослідження розвитку народного хорового мистецтва та його зв’язку з автентичними джерелами, залучення різних вікових груп населення до хорової спадщини українського народу, підвищення художнього рівня аматорського мистецтва, збагачення репертуару високохудожніми творами вітчизняної та зарубіжної хорової класики, визначення перспектив розвитку аматорського хорового мистецтва України. Відповідно до Календарного плану державних, міських свят, культурно-мистецьких та релігійних заходів, які проводяться Департаментом культури виконавчого органу Київською міської ради (Київської міської державної адміністрації) у 2017 році (зі змінами), Департамент культури планує провести закупівлю послуг: 92310000-7 Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних творів. (Міський фестиваль хорового мистецтва «Пісня над Дніпром» імені Анатолія Авдієвського). Закупівля вищезазначених послуг, пов’язана с захистом прав інтелектуальної власності. Учасником переговорної процедури закупівлі було обрано КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ ТА КУЛЬТУРОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, так як, відповідно до договору, саме цій організації належить Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Сценарій «Міський фестиваль хорового мистецтва «Пісня над Дніпром» імені Анатолія Авдієвського» від 29.04.2016 року № 65114, видане Державною службою інтелектуальної власності України. Надання державою захисту монополії на виключні права інтелектуальної власності стимулює різноманітну діяльність, ділову активність, надає володільцям таких прав певні переваги на деякий час, зокрема захищаючи їх права від незаконних посягань у формі недобросовісної конкуренції. Монополія на об'єкти права інтелектуальної власності, що захищені законом від конкуренції, віднесена до тимчасової монополії на ринку. Ці питання врегульовані насамперед частиною четвертою Цивільного кодексу України, що містить спеціальні положення про охорону результатів інтелектуальної власності. Виникнення монополії в результаті володіння виключними правами та отримання на неї господарським суб'єктом правового захисту пов'язано з тим, що ці права мають абсолютний характер. Зважаючи на вищевикладене та відповідно до пункту першого та пункту другого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи пункт третій статті 418, статтю 441 Цивільного кодексу України, Закон України «Про авторське право і суміжні права», тендерним комітетом Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі з КИЇВСЬКИМ МІСЬКИМ ЦЕНТРОМ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ ТА КУЛЬТУРОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ.

Розгорнути Згорнути
Компанія: Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ID: UA-2017-05-12-002314-b
Очікувана вартість 60 000 UAH
Організація та проведення Міжнародного дня музеїв.

Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту першого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Відповідно до наказу Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06 жовтня 2015 року «Про затвердження Положення про мистецький конкурс з визначення культурно-мистецьких проектів, для реалізації яких передбачається надання фінансової підтримки з бюджету м. Києва», зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 26 жовтня 2015 року за № 153/1264, Департаментом культури було оголошено мистецький конкурс на кращий культурно-мистецький проекту з організації та проведення урочистого заходу з нагоди відзначення Міжнародного дня музеїв, для реалізації яких передбачається надання фінансової підтримки з бюджету м. Києва. За результатами мистецького конкурсу, професійними членами художньої ради, відповідно до Протоколу засідання від 02 березня 2017 року № 13, було прийнято рішення про обрання переможцем мистецького конкурсу КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «АГЕНТСТВО ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ ТЕАТРАЛЬНОЇ ТА КОНЦЕРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ». Враховуючи зазначене та відповідно до Календарного плану державних, міських свят, культурно-мистецьких та релігійних заходів, які проводяться Департаментом культури виконавчого органу Київською міської ради (Київської міської державної адміністрації) у 2017 році (зі змінами), Департамент культури планує провести закупівлю послуг: 92310000-7 Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних творів. (Організація та проведення Міжнародного дня музеїв). Урочисте відзначення Міжнародного дня музеїв відбудеться 18 травня 2017 року у приміщенні Київської академічної майстерні театрального мистецтва «Сузір’я». Зважаючи на вищевикладене та відповідно до пункту першого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі з КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «АГЕНТСТВО ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ ТЕАТРАЛЬНОЇ ТА КОНЦЕРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ», як з переможцем мистецького конкурсу.

Розгорнути Згорнути
Компанія: Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ID: UA-2017-05-04-001204-b
Очікувана вартість 29 906.05 UAH
Організація та проведення мистецької програми «Рокам ніколи пам’яті не стерти».

Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту першого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу. Відповідно до пункту другого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Відповідно до Календарного плану державних, міських свят, культурно-мистецьких та релігійних заходів, які проводяться Департаментом культури виконавчого органу Київською міської ради (Київської міської державної адміністрації) у 2017 році (зі змінами), Департамент культури планує провести закупівлю послуг: 92310000-7 Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних творів. (Організація та проведення мистецької програми «Рокам ніколи пам’яті не стерти»). Мистецька програма за участю колективів аматорського мистецтва, професійних та хореографічних колективів відбудеться на території Співочого поля Печерського ландшафтного парку. Закупівля вищезазначених послуг, пов’язана з захистом прав інтелектуальної власності. Учасником переговорної процедури закупівлі було обрано КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ ТА КУЛЬТУРОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, так як, відповідно до договору, саме цій організації належить Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Сценарій проведення мистецької програми «Рокам ніколи пам’яті не стерти» від 16.05.2016 року № 65337, видане Державною службою інтелектуальної власності України. Надання державою захисту монополії на виключні права інтелектуальної власності стимулює різноманітну діяльність, ділову активність, надає володільцям таких прав певні переваги на деякий час, зокрема захищаючи їх права від незаконних посягань у формі недобросовісної конкуренції. Монополія на об'єкти права інтелектуальної власності, що захищені законом від конкуренції, віднесена до тимчасової монополії на ринку. Ці питання врегульовані насамперед частиною четвертою Цивільного кодексу України, що містить спеціальні положення про охорону результатів інтелектуальної власності. Виникнення монополії в результаті володіння виключними правами та отримання на неї господарським суб'єктом правового захисту пов'язано з тим, що ці права мають абсолютний характер. Зважаючи на вищевикладене та відповідно до пункту першого та пункту другого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи пункт третій статті 418, статтю 441 Цивільного кодексу України, Закон України «Про авторське право і суміжні права», тендерним комітетом Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі з КИЇВСЬКИМ МІСЬКИМ ЦЕНТРОМ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ ТА КУЛЬТУРОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ.

Розгорнути Згорнути
Компанія: Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ID: UA-2017-04-18-000932-c
Очікувана вартість 60 000 UAH