Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «ШОСТКИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» Шосткинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01981514 |
Вебсайт: | http://crl-shostka.org.ua |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., місто Шостка, м.Шостка, вул.Щедріна,1 |
Контактна особа: |
Шкурат-Кремлянець Ольга Миколаївна +380544972837 olgashcurat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2022 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2022 13:21 |
Очікувана вартість: | 1 954 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 770,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2022 11:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2022 11:02 |
Зміни0902.docx | |
09 лютого 2022 11:02 |
ТД РЕМОНТ ИНФЕКЦ на 2022р.зміни.docx | |
01 лютого 2022 17:12 |
ТД РЕМОНТ ИНФЕКЦ на 2022р..docx |
09 лютого 2022 11:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 лютого 2022 11:02 |
Зміни0902.docx
|
|||
09 лютого 2022 11:02 |
ТД РЕМОНТ ИНФЕКЦ на 2022р.зміни.docx
|
|||
01 лютого 2022 17:12 |
ТД РЕМОНТ ИНФЕКЦ на 2022р..docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-27-000013 ● cccabd327232402f964bbaf877f630d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 15:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.06.2022 № 194
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.06.2022 №194.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-01-003063-a, 01.02.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України 003100-18/3932-2022 від 03.06.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-27 17:26:19
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-01-003063-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Шосткинська центральна районна лікарня» Шосткинської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-30 15:05:31
Відповідь
Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації на «Капітальний ремонт інфекційного відділення КНП «Шосткинська ЦРЛ» за адресою: вул.Родини Кривоносів, 83 в м.Шостка». Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації було отримано від Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Сумській області 02.02.2022 року №19-0021/01-22.
Комунальне некомерційне підприємство «Шосткинська центральна районна лікарня» Шосткинської міської ради, як Замовник торгів, не відноситься до суб’єктів, яким рекомендовано Постановою Кабінету Міністрів України №1266 від 16.12.2020 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Зведений кошторисний розрахунок та експертний висновок додаються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-06 11:10:55
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-01-003063-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Шосткинська центральна районна лікарня» Шосткинської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» є (дослівно): «Довідка у довільній формі про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної, необхідних для виконання умов договору. Учасник повинен надати документи щодо матеріально-технічних засобів, які використовуватимуться ним для виконання поставки товару. (Складські приміщення із зазначенням адреси та площі, автотранспорт із зазначенням кількості та марок, технічні засоби із зазначенням кількості та марок)».
Під час моніторингу встановлено, що на вищевказану вимогу учасником ТОВ «Торговий Дім «Дизайн» у складі пропозиції надано документ «Обладання_ мат-тех база.pdf», в якому міститься лише довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної та технологій.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Які конкретно документи повинен був надати учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» щодо матеріально-технічних засобів, які використовуватимуться ним для виконання поставки товару, відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-08 15:07:22
відповідь
Відповідно до п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до п.п.1 п.1 р.1 Тендерної документації Учасник в довідці про «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» мав зазначити в довільній формі про наявність офісного, складського приміщення, наявність транспорту для перевезення матеріалів та обладнання до місця ремонту та необхідної техніки для вивезення сміття, також зазначити необхідне будівельне обладнання та інструменти для виконання ремонтних робіт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-06 18:07:13
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-01-003063-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Шосткинська центральна районна лікарня» Шосткинської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, відповідно до частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить 10 років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Також, згідно з нормами Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №668 від 01.08.2005 гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить 10 років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Під час моніторингу встановлено, що згідно з пунктом 2.2. розділу 2 проєкта договору (Додаток 5 до тендерної документації) гарантійні строки якості робіт та експлуатації їх результатів встановлюються з урахуванням нормативно-технічних вимог, визначених законодавством України. Перебіг Гарантійного терміну починається з моменту підписання сторонами акту прийому-передачі закінчення робіт в установленому порядку
Одночасно, згідно з пунктом 9.3 розділу 9 вищевказаного проєкту договору у разі, якщо підрядник здійснює ремонт в рамках своїх гарантійних зобов’язань, то підрядник надає гарантію на виконані роботи на строк 3 роки (36 місяців) з дати виконання таких робіт.
Аналогічні умови (пункти 2.2. та 9.3) встановлені в укладеному договорі підряду № 012-01-2180-БО від 21.09.2021.
Окрім цього, відповідно до пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати лист – згоду, що гарантійний строк на виконані роботи складає не менше 3 років, а відповідно до пункту 7 вказаного Додатку - учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати лист – згоду, що виконавець гарантує надійність і якість виконаних, закінчених робіт, досягнення показників, визначених умовами цього Договору, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Вказати, які саме гарантійні строки якості робіт та експлуатації їх результатів встановлені за умовами проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації) та, відповідно, умовами укладеного договору підряду від 21.09.2021 №012-01-2180-БО та на основі яких нормативних документів такі строки визначено ?
2. Надати обґрунтування встановлення у тендерній документації вимоги стосовно надання учасниками листа – згоди щодо гарантійного строку на виконані роботи саме не менше 3 років та включення до умов проєкту договору умови щодо надання підрядником гарантії на виконані роботи на строк 3 роки (36 місяців) з дати виконання таких робіт.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-08 15:04:09
відповідь
1. Гарантійні строки якості робіт та експлуатації їх результатів оговорені в п.п.2.2 Договору №257 від 04.03.2022 року, укладеного за результатами торгів, по яким розпочато моніторинг, а саме «Гарантійні строки якості робіт та експлуатації їх результатів встановлюються з урахуванням нормативно-технічних вимог, визначених законодавством України. Перебіг Гарантійного терміну починається з моменту підписання сторонами акту прийому-передачі закінчення робіт в установленому порядку».
2. У тендерній документації вимоги стосовно надання учасниками листа-згоди щодо гарантійного строку на виконані роботи здійснено на підставі п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення гарантійного строку на виконання таких робіт передбачені пунктом 9.3 Договору стосується випадків ремонту Підрядником в рамках своїх гарантійних зобов’язань, як додаткова гарантія на випадок виявлення недоліків у використаних матеріалах (ст.680 Цивільного кодексу України та ч.3ст.269 Господарського кодексу України).
3. За результатами закупівлі за ID: UA-2022-02-01-003063-а договору підряду від 21.09.2021 року №012-01-2180-БО КНП «Шосткинська ЦРЛ» не укладала.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Для усунення недоліків, виявлених за результатами моніторингу про недопущення у подальшому порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні тендерної документації 14.07.2022 року проведено нараду, на якій були присутні всі уповноважені особи КНП «Шосткинська ЦРЛ». На нараді було обговорено та поглиблено опрацьовано Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 та Закон «Про публічні закупівлі». За результатами наради було вирішено внести зміни до тексту тендерної документації шляхом розроблення нового шаблону. Вказано на необхідність врахування внесених змін при підготовці нової документації при проведенні відкритих торгів та недопущення подібних помилок в подальшій роботі.
2022-07-14 16:32:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2022 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім "Дизайн" |
1 940 658,00
UAH з ПДВ
|
1 940 658,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІМБУД-3" |
1 951 730,40
UAH з ПДВ
|
1 951 730,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім "Дизайн" #34560082 |
Переможець |
1 940 658,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2022 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2022 15:04
|
ДТД.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2022 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2022 15:04
|
ТД Д_1.PDF | зміни до договору |
31 березня 2022 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2022 09:55
|
257Д.PDF | укладений |
04 березня 2022 09:51
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт інфекційного відділення КНП "Шосткинська ЦРЛ" за адресою: вул.Родини Кривоносів, 83 в м. Шостка 1 поверх | 1 | роб |
1 940 658,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 257 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 257 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт інфекційного відділення КНП "Шосткинська ЦРЛ" за адресою: вул.Родини Кривоносів, 83 в м. Шостка 1 поверх | 1 | роб |
409 902,00
UAH з ПДВ
|