Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КУРИЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КУП'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44080059 |
Вебсайт: | http://kurilivka-otg.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 63730, Україна , Харківська обл., село Курилівка, вул. Лозова, будинок 1 |
Контактна особа: |
Альона Стецюра +380667638880 alena_stetsyura@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2024 10:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 957 542,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 575,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2024 21:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2024 21:28 |
нова редакція Тендерна документація.docx | |
01 травня 2024 19:48 |
Додаток 4 проєкт договору.docx | |
01 травня 2024 19:48 |
Додаток 1.doc | |
01 травня 2024 19:48 |
Додаток 2.docx | |
01 травня 2024 19:48 |
Додаток 3.docx | |
26 квітня 2024 10:27 |
Тендерна документація.docx | |
26 квітня 2024 10:27 |
Додаток 4 проєкт договору.docx | |
26 квітня 2024 10:27 |
Додаток 1.doc | |
26 квітня 2024 10:27 |
Додаток 2.docx | |
26 квітня 2024 10:27 |
Додаток 3.docx |
01 травня 2024 21:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 травня 2024 21:28 |
нова редакція Тендерна документація.docx
|
||||||
01 травня 2024 19:48 |
Додаток 4 проєкт договору.docx
|
||||||
01 травня 2024 19:48 |
Додаток 1.doc
|
||||||
01 травня 2024 19:48 |
Додаток 2.docx
|
||||||
01 травня 2024 19:48 |
Додаток 3.docx
|
||||||
26 квітня 2024 10:27 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
26 квітня 2024 10:27 |
Додаток 4 проєкт договору.docx
|
||||||
26 квітня 2024 10:27 |
Додаток 1.doc
|
||||||
26 квітня 2024 10:27 |
Додаток 2.docx
|
||||||
26 квітня 2024 10:27 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до частини 2 статті 158 Митного кодексу України визначено, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України.
Отже, дослідивши всі поняття та роз'яснення, можемо зробити висновок, що Еквівалент- це коли усі характеристики повинні співпадати і товар повинен бути ідентичним за всіма характеристиками, які були вказані .
Замовник проаналізував характеристики та вирахував потребу в майбутньому придбанні товару саме з даними характеристиками або "еквівалетом" відповідно до Закону та території місцезнаходження Замовника, а саме території Куп'янського району. Вказані технічні характеристики найбільше відповідають місцевості Замовника. Відповідно до діючого законодавства України Замовник не порушиє чинне законодавство, оскільки в даній документації вказаний вираз "або еквівалент".
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-10-000031 ● 881553b6a42d45039f931f7452611586
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2024 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.07.2024 № 108
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 09.07.2024 року
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 09.07.2024 № 108
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2024-04-26-002383-a 26.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-22 14:26:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Універсальний екскаватор-навантажувач JCB 3CX або еквівалент» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-26-002383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-23 15:52:48
Надання пояснень, щодо закупівлі «Універсальний екскаватор-навантажувач JCB 3CX або еквівалент» за номером UA-2024-04-26-002383-a
Виконавчий комітет Курилівської сільської ради надає пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015:43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Універсальний екскаватор-навантажувач JCB 3CX або еквівалент) за номером ID: UA-2024-04-26-002383-a та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
Розглянувши комерційні пропозиції, дослідивши ціни, які були викладені в них від найменшої до найбільшої ціни та аналізуючи характеристики на товар, зважаючи на територію зони активних бойових дій, виконавчий комітет Курилівської сільської ради Куп’янського району Харківської області дійшов до висновку, що найбільш для виконання своїх функцій в громаді, підходить саме товар з характеристиками, які були вказані та оприлюднені в тендерній документації даної закупівлі за номером UA-2024-04-26-002383-a (додаються).
Додатково звертаємо вашу увагу у зв`язку з близькою лінією фронту, активними бойовими діями та постійними обстрілами території Курилівської сільської територіальної громади в подальшому зазначений товар буде використовуватися для потреб громади, а саме передаватися до комунального підприємства, яке в подальшому служитиме в допомозі мешканцям громади та її розвитку.
Посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://kurilivka-otg.toolkit.in.ua/news/158595-informaciia-shhodo-opriliudnennia-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzetnix-pri .
Тендерна документація складена з врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024 та Постановою КМУ від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178».
Зокрема враховані зміни в постанові № 166, які стосуються роботи електронної системи закупівель Прозорро під час воєнного стану. Тепер адміністратор системи може обмежувати доступ до інформації, яка може становити загрозу національній та громадській безпеці. Також встановлені вимоги до змін у функціональних характеристиках електронних майданчиків у випадку змін у законодавстві або доопрацювання електронної системи закупівель. Окрім, доповнено Порядок нормою щодо реєстрації i оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу звернення оператора авторизованого електронного майданчика про зміну найменування та/або місцезнаходження тощо.
Постанови № 1178:
- де під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим — шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6 1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
- строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж: сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, послуг; 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт.
- надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється замовником відповідно до цього пункту. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі — звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме ― в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
У разі несвоєчасного надання замовником відповіді на звернення електронна система закупівель автоматично зупиняє проведення відкритих торгів. Для поновлення проведення відкритих торгів замовник повинен розмістити відповідь в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менше ніж на чотири дні.
Та інші зміни які стосувалися постанов Кабінету Міністрів від 24 лютого 2016 р. № 166 від 12 жовтня 2022 р. № 1178”.
З урахуванням всіх змін та доповнень в чинному законодавстві у сфері публічних закупівель було проведено детальний аналіз тендерної документації, де була розміщена тендерна документація в новій редакції з урахуванням вищезгаданих змін в постановах, задля недопущення в подальшому відхилень від норм Закону та його змін.
Просимо врахувати той факт, що Курилівська сільська територіальна громада та її виконавчий комітет (Замовник) знаходяться в зоні активних бойових дій відповідно до Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 р. № 309 де часто відсутня електроенергія, інтернет і нестабільнй мобільний зв’язок та обставини, які не залежать від уповноваженої особи.
Додатково звертаємо вашу увагу, відповідно до Особливостей, Замовник може укласти «прямий» договір про закупівлю, лише якщо перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю.
Строки в тендерній документації та закупівлі в цілому, які формувала система та майданчик https://zakupivli.pro , а саме строки від оприлюднення до завантаження договору витримані та Замовником не порушені.
В подальшому враховуючи зауваження та беручи до уваги всі зміни до законодавства України, які стосуються публічних закупівель будемо більш детально перевіряти тендерну документацію перед її завантаженням. А також в обов’язковому порядку додатково аналізувати та прораховувати безпекову ситуацію у зв’язку з активними бойовими діями на території Замовника та постійними обстрілами Курилівської громади та брати до уваги, можливу відсутність періодичної/частої електроенергії, інтернету та мобільного зв’язку задля планування/готування майбутні закупівлі.
Частиною 7 статті 180 Господарського кодексу України передбачено-Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору.
Закінчення строку дії укладеного договору є свідченням виконання сторонами своїх договірних зобов’язань за таким відповідно до Договору, постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 13.12.2023 № 140/220/23 та абзацу 2 частини 1 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”. На сьогоднішню дату зобов’язання за даною закупівлею виконані в повному обсязі.
Наразі Договір за Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-26-002383-a є закритим, що свідчить про його виконання та підтверджується - звітом про виконання договору про закупівлю за посиланням
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-26-002383-a .
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду висновку моніторингу. Повідомляємо наступне Замовником здійснено заходи, шляхом проведення роз’яснювальної роботи уповноваженій особі, направлені на недопущення встановлених порушень/зауважень у подальшому, а саме дотриманням вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Уповноваженою особою проведена детальна робота щодо пунктів 3 та 28 Особливостей, а саме по питанню при складанні тендерної документації.
2024-08-01 12:21:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" |
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 |
Переможець |
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2024 09:21
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 13:28
|
Договір 15 від 14.05.24.pdf | укладений |
14 травня 2024 13:25
|