Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Капітальний ремонт будівлі Дубрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Адмірала Левченка, 131, с. Дубрівка, Новоград-Волинського району, Житомирської області (комплексна термосанація)"
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2021-12-03-004450-b ● fdceb651593343dbaefcd986f42730c5
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дубрівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04344446 |
Місцезнаходження: | 12736, Україна , Житомирська обл., Дубрівка, вул. Адмірала Левченка, 132 |
Контактна особа: |
Коваль Руслан Миколайович +380414474291 info@dubrivska-gromada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2021 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2021 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
технічні характеристики відповідно до технічного завдання викладеного в Додатку 2 Оголошення; Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА»; Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається; Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Капітальний ремонт будівлі Дубрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Адмірала Левченка, 131, с. Дубрівка, Новоград-Волинського району, Житомирської області (комплексна термосанація)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12736, Україна, Житомирська область, с. Дубрівка, вул. Адмірала Левченка, будинок № 131
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, Постанови КМУ «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 22 липня 2020 р. № 641, попередньої оплати (авансу) в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2021 році в розмірі _____________ (_____________________ грн. __ копійок) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ, на строк не більше__ календарних днів. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок за виконані роботи здійснюється в строк, що не перевищує 5-ти банківських днів після отримання позитивного експертного висновку по даному проекту, в межах фактичного надходження бюджетних коштів | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2021 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2021 17:03 |
Оголошення.docx | |
03 грудня 2021 17:03 |
Додаток 4 Субпiдрядники.doc | |
03 грудня 2021 17:03 |
Додаток 3 Договiр.docx | |
03 грудня 2021 17:03 |
Додаток 2 Завд. на проект. Дубрівка ЗОШ.doc | |
03 грудня 2021 17:03 |
4.1._ Додаток_1_пропозицiя_ПКД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
огляд
Дата подання: 03 грудня 2021 20:57
Дата відповіді: 06 грудня 2021 16:36
"Учасник, в період уточнень/звернення за роз’ясненнями повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись з місцем розташування об’єкта, провести контрольні заміри в присутності представників Замовника" - типова корупційна вимога для обговорення з потенційними переможцями умов та %
Відповідь: Шановний Учаснику!
У відповідь на Ваше питання, повідомляємо наступне.
Вимогами п.6 Розділу IV (Зміст і спосіб подання пропозиції) Оголошення, встановлено наступну вимогу «Учасник, в період уточнень/звернення за роз’ясненнями повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись з місцем розташування об’єкта, провести контрольні заміри в присутності представників Замовника. На підтвердження надати в складі своєї пропозиції «Акт обстеження об’єкту» або Довідку огляду об’єкта (складену в довільній формі), з печатками та підписами уповноважених осіб Учасника та Замовника»
Замовником встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з об’ємом робіт, які необхідно буде виконати за результатами проведених торгів та їх якісного виконання, а також обумовлена обмеженими строками.
Окрім того дана вимога жодним чином не дискримінує скаржника, так як вона однакова для всіх, що в свою чергу не порушує принципи проведення публічних закупівель визначених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до оголошення з вказаного питання. Дякуємо за запитання!
У відповідь на Ваше питання, повідомляємо наступне.
Вимогами п.6 Розділу IV (Зміст і спосіб подання пропозиції) Оголошення, встановлено наступну вимогу «Учасник, в період уточнень/звернення за роз’ясненнями повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись з місцем розташування об’єкта, провести контрольні заміри в присутності представників Замовника. На підтвердження надати в складі своєї пропозиції «Акт обстеження об’єкту» або Довідку огляду об’єкта (складену в довільній формі), з печатками та підписами уповноважених осіб Учасника та Замовника»
Замовником встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з об’ємом робіт, які необхідно буде виконати за результатами проведених торгів та їх якісного виконання, а також обумовлена обмеженими строками.
Окрім того дана вимога жодним чином не дискримінує скаржника, так як вона однакова для всіх, що в свою чергу не порушує принципи проведення публічних закупівель визначених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до оголошення з вказаного питання. Дякуємо за запитання!
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ОГОРИЛЬЦЕВСЬКА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА #2359714847 |
Переможець |
419 750,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2021 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 10:32
|
ду.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:09
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2022 12:54
|
ДУ2.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2022 12:51
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2022 11:24
|
ДУ.PDF | зміни до договору |
13 вересня 2022 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 14:06
|
Додаткова угода | зміни до договору |
20 грудня 2021 14:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із дією воєнного стану в Україні та відсутністю фінансування на 2023 рік, Замовник та Виконавець домовилися внести зміни до договоуру №215 від 20.12.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |