Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-05-14-001346-b ● fbd84e1f27124e7ca50523d895c2bbc5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новожеланівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 39 Донецької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 26000322 |
Місцезнаходження: | 85381, Україна , Донецька обл., c. Новожеланне Покровський район, Вул. Центральна, 83 |
Контактна особа: |
Христина Мартиненко +380669892852 tenderkom.39@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2020 11:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2020 12:11 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85381, Україна, Донецька область, Новожеланне, Центральна,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 травня 2020
—
31 липня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2020 11:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2020 11:05 |
ігровий майданчик.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-14-001346-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ РОСКВІТ, Код ЄДРПОУ:40286087
Дата подання: 28 травня 2020 13:17
Скарга
1. Вимога щодо подання сертифікату якості ISO суперечить чинному законодавству України, і є дискримінаційною, оскільки суб’єкти господарювання жодним законодавчим документом НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНІ для здійснення своєї діяльності отримувати даний сертифікат. Окрім того сертифікат ISO ПІДТВЕРДЖУЄ ЯКІСТЬ ВИРОБНИЧИХ ПРОЦЕСІВ, що відбуваються на підприємстві, а не безпосередньо якісні характеристики продукту (товарів, послуг), а застосування стандарту ISO для сертифікації систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а отже його отримання не є обов'язковим.
Отже, виходячи з вище викладеного, просимо усунути ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу щодо подачі сертифікату ISO, оскільки ця вимога суперечить чинному законодавству України І ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ.
крім того слід зазначити, що ТОВ "РОСКВІТ" надало два сертифіката відповідності в яких зазначено відповідність виготовленій продукції ДСТУ.
2. Аналогічно дискримінаційні вимоги щодо банківській гарантії. Важливо її наявність, а не в якому банку вона відкрита.
Тому дискваліфікація переможця має неправомірний характер.
Просимо розглянути нашу скаргу та скасувати ваше рішення.
Якщо Ви не виконаєте наші вимоги ТОВ "РОСКВІТ" залишає за собою право звернутися До Антимонопольного комітету за захистом своїх законних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Отже, виходячи з вище викладеного, просимо усунути ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу щодо подачі сертифікату ISO, оскільки ця вимога суперечить чинному законодавству України І ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ.
крім того слід зазначити, що ТОВ "РОСКВІТ" надало два сертифіката відповідності в яких зазначено відповідність виготовленій продукції ДСТУ.
2. Аналогічно дискримінаційні вимоги щодо банківській гарантії. Важливо її наявність, а не в якому банку вона відкрита.
Тому дискваліфікація переможця має неправомірний характер.
Просимо розглянути нашу скаргу та скасувати ваше рішення.
Якщо Ви не виконаєте наші вимоги ТОВ "РОСКВІТ" залишає за собою право звернутися До Антимонопольного комітету за захистом своїх законних інтересів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 червня 2020 11:09
Шановний учаснику! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Період уточнень має тривати не менше трьох робочих днів. У цей час у Постачальника є можливість через систему звертатись до Замовника за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення» тобто якщо Учасник був не згоден з кваліфікаційними вимогами Замовника у нього було на вимогу 3 робочих дня. Замовник є вільний у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та кваліфікаційних вимог до учасників. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості запропонованого Учасником товару – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимога щодо надання таких документів встановлені, оскільки Замовник повинен бути впевнений, що виробник подбав про безпеку товару. В даному випадку кінцевим споживачем придбаного товару будуть учні, а відтак якість та безпека придбаного обладнання повинна бути безумовною. Вимоги, що встановлюються для всіх учасників є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а сертифікати, які вимагаються можуть бути отримані будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено. Згідно п.5 додатку 2 ««Сканований оригінал довідки(-ок) виданої банківською(-ми) установою(-ми), в якому(-яких) відкрито рахунок(-ки) Учасника; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками», Додатку 5 «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» та додатку 6 «Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у ДОДАТКУ №5 до оголошення» Замовник надає перелік документів, що підтверджує відповідність Учасника. 2. Надане Учасником забезпечення пропозиції (банківська гарантія) не відповідає умовам Додатку 6 до оголошення, а саме: «Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у ДОДАТКУ №5 до оголошення
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РОСКВІТ #40286087 |
Відхилено |
103 000,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2020 20:18
|
ТОВ "ПРОДИНФО" #35636927 |
Переможець |
119 200,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2020 15:09
|
дод.угода догов № ПИ-20-214.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2020 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 11:37
|
20 214.PDF | укладений |
12 червня 2020 11:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною назви ЗАМОВНИКА з 27 жовтня 2020 року, відповідно до Розпорядження Голови обласної державної адміністрації керівника обласної військово – цивільної адміністрації №1004/2-20 від 10 вересня 2020 року, Сторони дійшли згоди в преамбулі, тексті та реквізитах Договору, а також в додатках до нього перейменувати «Новожеланівська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат №39 Донецької обласної ради» на «Новожеланівська спеціальна школа №39 Донецької обласної ради» в усіх відмінках |
Номер договору про закупівлю: | ПИ-20/214 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |