Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛИСИЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЛИСИЧАНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 05401658 |
Місцезнаходження: | 93113, Україна , Луганська обл., м. Лисичанськ, проспект Перемоги, буд. 134 |
Контактна особа: |
Аліна Безцінна +380675685368 tender.pz9@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2023 23:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 215 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Тендерна документація
16 листопада 2023 21:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2023 21:22 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
16 листопада 2023 21:22 |
Додаток 2 до ТД УЗД (лот 1).doc | |
16 листопада 2023 21:22 |
Протокол про внесення змін.doc | |
16 листопада 2023 21:22 |
Додаток 2 до ТД УЗД (лот 2).doc | |
09 листопада 2023 23:11 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
09 листопада 2023 23:11 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
09 листопада 2023 23:11 |
Додаток 3 (проект договору) до ТД.docx |
16 листопада 2023 21:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 листопада 2023 21:22 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
|||
16 листопада 2023 21:22 |
Додаток 2 до ТД УЗД (лот 1).doc
|
|||
16 листопада 2023 21:22 |
Протокол про внесення змін.doc
|
|||
16 листопада 2023 21:22 |
Додаток 2 до ТД УЗД (лот 2).doc
|
|||
09 листопада 2023 23:11 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
|||
09 листопада 2023 23:11 |
Додаток 4 до ТД.docx
|
|||
09 листопада 2023 23:11 |
Додаток 3 (проект договору) до ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-22-000108 ● 7d471832a9534a339ac1e119c485c498
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 18:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.01.2024
№ 7-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.01.2024 № 7-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2023-11-09-016806-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-25 17:40:20
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (система ультразвукова діагностична) (НК 024:2023:40761 – Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)» (лот № 1 «ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (система ультразвукова діагностична) (НК 024:2023:40761 – Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)», очікуваною вартістю 4 840 000,00 грн) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-09-016806-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника по лоту № 1 ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП» на відповідність тендерній документації Комунального некомерційного підприємства Лисичанської міської ради Луганської області «Лисичанська багатопрофільна лікарня» (протоколу, рішення).
3. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що:
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації та іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Також, відповідно до вимог пункту 6 розділу 1 тендерної документації встановлено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Так, Додатком № 2 до тендерної документації встановлено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі, а саме медико-технічні характеристики системи, яка вимагається.
Крім цього, у вказаному додатку встановлено, що у разі, якщо тендерна пропозиція, що запропонована учасником, не відповідає медико-технічним вимогам тендерної документації, то така пропозиція буде відхилена, як невідповідна вимогам тендерної документації.
Учасник ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП» в складі своєї тендерної пропозиції надав документ «Технічна частина.pdf» з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі (далі – Довідка).
Так, в Додатку № 2 до тендерної документації встановлено вимоги до системи ультразвукової діагностичної, а саме:
- в пункті 8: глибина сканування 2D не менше 350 мм;
- в пункті 11: кількість фокусних зон не менше 8;
- в пункті 30: технологія тканинної гармоніки (на всіх датчиках).
На підтвердження відповідності вказаних вимог учасник ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП» в Довідці навів посилання на сторінки технічного опису системи ультразвукової ACUSON Juniper (далі – Технічний опис), копію якого надав в складі тендерної пропозиції, а саме:
- в пункті 8 – на сторінку 20 Технічного опису;
- в пункті 11 – на сторінку 19 Технічного опису;
- в пункті 30 – на сторінку 20 Технічного опису.
На сторінці 19 Технічного опису наведено, зокрема, характеристики обробки зображень в 2D-режимі, серед яких зазначено наступне: «Фокусні зони: до 8», тобто кількість фокусних зон може бути менше 8, що не відповідає медико-технічним характеристикам системи, яка вимагається, передбаченим пунктом 11 Додатку № 2 до тендерної документації.
Також, на сторінці 20 Технічного опису зазначено, що «глибина зображення: від 1 см до 35 см з крокам 0,5 см (залежно від датчику)», тобто глибина зображення може бути менше 350 мм, що не відповідає медико-технічним характеристикам системи, яка вимагається, передбаченим пунктом 8 Додатку № 2 до тендерної документації.
Також, на вказаній сторінці 20 Технічного опису вказано, що тканинна гармоніка Tissue Harmonic Imaging (THI) «Доступна на датчиках 6C1, 7C2, 5C1, 11M3, 9VC2, 11L4, 12L3, 13L4, 14L4, 16L4, 18H5, 5P1, 5VT, 8V4, 10V4, 9MC3, 10MC3, 9VE4», тобто не на всіх датчиках, а саме на вищенаведених, що не відповідає медико-технічним характеристикам системи, яка вимагається, передбаченим пунктом 30 Додатку № 2 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП» підтверджено медико-технічні характеристики системи, яка вимагається, відповідно до вимог наведених в пунктах 8,11,30 Додатку № 2 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
4. Надайте інформацію щодо стану виконання договору від 06.12.2023 № 111 з наданням відповідних копій первинних документів, які підтверджують вказану інформацію (акти, накладні, платіжні доручення тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-30 23:22:11
Відповідь на запит від 2024-01-25
КНП «ЛИСИЧАНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» у відповідь на Ваш Запит на надання пояснень від 2024-01-25, повідомляє наступне.
1. При здійсненні закупівлі по предмету: «ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (система ультразвукова діагностична) (НК 024:2023:40761 – Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)» (лот № 1 «ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (система ультразвукова діагностична) (НК 024:2023:40761 – Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)» за № UA-2023-11-09-016806-a Уповноваженою особою було дотримано положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням нормативних вимог п. 28 Особливостей, статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», та положень «Примірної тендерної документації», затвердженої Мінекономіки наказом №680 від 13.04.2016.
Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. Ми, як Замовник направили учасникам ринку повідомлення з описом необхідних вимог до предмета закупівлі. За результатами ринкових консультацій було отримано 3 письмові цінові пропозиції від учасників ринку – активних постачальників з обладнання.
Також, звертаємо Вашу увагу, на те що Замовником було включено закупівлю до річного плану та визначено джерелом фінансування кошти отримані закладом охорони здоров’я за договорами про медичне обслуговування населення щодо надання медичних послуг за програмою медичних гарантій, які надходять з Національної служби здоров’я України (НСЗУ), за правовим статусом ці кошти не є бюджетним фінансуванням і їх використання не регулюється бюджетним законодавством України. Отже, слід зазначити, що Замовник має право на власний розсуд приймати рішення щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та/або розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 затверджено перелік формальних помилок (далі – Перелік), який є вичерпним.
Отже, замовник в тендерній документації зазначає опис формальних помилок керуючись Переліком.
При цьому віднесення помилок, допущених учасниками в тендерних пропозиціях до формальних (несуттєвих), здійснюється замовником самостійно та відповідно до Переліку.
3. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що:
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації та іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Також, відповідно до вимог пункту 6 розділу 1 тендерної документації встановлено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Так, Додатком № 2 до тендерної документації встановлено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі, а саме медико-технічні характеристики системи, яка вимагається.
Крім цього, у вказаному додатку встановлено, що у разі, якщо тендерна пропозиція, що запропонована учасником, не відповідає медико-технічним вимогам тендерної документації, то така пропозиція буде відхилена, як невідповідна вимогам тендерної документації.
Учасник ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП» в складі своєї тендерної пропозиції надав документ «Технічна частина.pdf» з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі (далі – Довідка).
Так, в Додатку № 2 до тендерної документації встановлено вимоги до системи ультразвукової діагностичної, а саме:
- в пункті 8: глибина сканування 2D не менше 350 мм;
- в пункті 11: кількість фокусних зон не менше 8;
- в пункті 30: технологія тканинної гармоніки (на всіх датчиках).
На підтвердження відповідності вказаних вимог учасник ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП» в Довідці навів посилання на сторінки технічного опису системи ультразвукової ACUSON Juniper (далі – Технічний опис), копію якого надав в складі тендерної пропозиції, а саме:
- в пункті 8 – на сторінку 20 Технічного опису;
- в пункті 11 – на сторінку 19 Технічного опису;
- в пункті 30 – на сторінку 20 Технічного опису.
На сторінці 19 Технічного опису наведено, зокрема, характеристики обробки зображень в 2D-режимі, серед яких зазначено наступне: «Фокусні зони: до 8», тобто кількість фокусних зон може бути менше 8, що не відповідає медико-технічним характеристикам системи, яка вимагається, передбаченим пунктом 11 Додатку № 2 до тендерної документації.
Кількість фокусних зон формувача ультразвукового сигналу обумовлена безпосередньо видом дослідження, його глибиною та використанням спеціальних датчиків для передбаченого дослідження. Дослідження різних органів проводяться на різній глибині та з застосуванням різних датчиків. Тобто для досягнення якісного зображення фокусування ультразвукового сигналу для різних датчиків використовуються різні фокуси.
В запропонованій учасником ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП» системі передбачено 8 фокусних зон, які використовуються в залежності від виду дослідження, його глибини та застосованих датчиків, тобто під визначенням на сторінці 19 Технічного опису «Фокусні зони: до 8» розуміється можливість використання від 1 до 8 включно фокусних зон під час обробки зображень в 2D режимі. Таким чином, учасником належним чином підтверджено відповідність запропонованої системи п. 11 Медико-технічних вимог Додатку 2 до тендерної документації.
Також, на сторінці 20 Технічного опису зазначено, що «глибина зображення: від 1 см до 35 см з крокам 0,5 см (залежно від датчику)», тобто глибина зображення може бути менше 350 мм, що не відповідає медико-технічним характеристикам системи, яка вимагається, передбаченим пунктом 8 Додатку № 2 до тендерної документації.
Пунктом 8 Медико-технічних вимог Додатку 2 до Тендерної документації встановлено, глибина сканування 2D не менше 350 мм, тобто максимальна глибина дослідження повинна бути на менше 35 см.
Запропонована учасником ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП» система згідно наданого Технічного опису має діапазон глибини зображення: «від 1 см до 35 см з крокам 0,5 см (залежно від датчику)», тобто глибина зображення може бути у зазначеному діапазоні в залежності від фокусної зони, виду дослідження та застосованого датчика, а також анатомічних особливостей пацієнта та може бути як 1 см, так і 35 см в залежності від налаштувань. Таким чином, зазначене повністю відповідає встановленим медико-технічним вимогам.
Також, на вказаній сторінці 20 Технічного опису вказано, що тканинна гармоніка Tissue Harmonic Imaging (THI) «Доступна на датчиках 6C1, 7C2, 5C1, 11M3, 9VC2, 11L4, 12L3, 13L4, 14L4, 16L4, 18H5, 5P1, 5VT, 8V4, 10V4, 9MC3, 10MC3, 9VE4», тобто не на всіх датчиках, а саме на вищенаведених, що не відповідає медико-технічним характеристикам системи, яка вимагається, передбаченим пунктом 30 Додатку № 2 до тендерної документації.
Технологія тканинної гармоніки передбачена на всіх датчиках, які передбачені згідно медико-технічних вимог Додатку 2 до Тендерної документації наявність яких учасник ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП» повністю підтвердив у запропонованій системі, а саме:
п. 70 Додатку 2 ТД Лінійний датчик для проведення досліджень судин щитовидної та молочної залоз, м’язів, ортопедії – Датчик 12L3;
п. 75 Додатку 2 ТД Конвексний датчик для проведення абдомінальних та судинних досліджень, досліджень в акушерстві та гінекології та серця плоду – Датчик 5C1;
п. 81 Додатку 2 ТД Ендокавітальний датчик – Датчик 16L4;
п. 85 Додатку 2 ТД Лінійний датчик для проведення досліджень судин щитовидної та молочної залоз, ортопедії, м’язів – Датчик 9MC3.
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП» підтверджено медико-технічні характеристики системи, яка вимагається, відповідно до вимог наведених в пунктах 8,11,30 Додатку № 2 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
Враховуючи все вищезазначене, учасником ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП» повністю підтверджено медико-технічні характеристики предмета закупівлі, в тому числі за пунктами 8, 11, 30 Додатку 2 до Тендерної документації.
Документи, що підтверджують відповідність, які наявні у складі пропозиції та надаються у відповідь на запит:
- файл Технічна частина.pdf
- Технічний опис (файл ТО.pdf)
4. Щодо надання інформації стану виконання договору від 06.12.2023 № 111 є неможливим, так як очікується поставка обладнання.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (система ультразвукова діагностична) (НК 024:2023:40761 – Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 4 840 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 24 200,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | При наявності у Покупця коштів на рахунку, оплата за Товар може здійснюватися протягом 5 календарних днів з дня виставлення Постачальником рахунку шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах 50% попередньої оплати Товару. Постачальник зобов’язується використати отриманий авансовий платіж на протязі дії договору, або повернути невикористану передплату протягом трьох календарних днів з дня такого прострочення. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2023 21:22 |
Додаток 1 до ТД.docx |
16 листопада 2023 21:22 |
Додаток 4 до ТД.docx |
16 листопада 2023 21:22 |
Додаток 2 до ТД УЗД (лот 1).doc |
16 листопада 2023 21:22 |
Тендерна документація (зі змінами).docx |
16 листопада 2023 21:22 |
Додаток 3 (проект договору) до ТД.docx |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" |
4 834 795,00
UAH з ПДВ
|
4 834 795,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" #38865928 |
Переможець |
4 834 795,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2023 10:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2023 10:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2024 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:42
|
Додаткова угода 1 до Договору 111 від 06.12.2023.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:39
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 17:48
|
Договір 111 від 06.12.2023.PDF | укладений |
06 грудня 2023 17:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 111 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |