Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Carboplatin 150 mg, Carboplatin 450 mg)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medpro.health/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Дар'я Пахомова +380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE |
National ID: | 42574629 |
Contact point: |
Daria Pakhomova +380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2021 20:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2021 14:19 |
Очікувана вартість: | 11 102 358,82 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 511,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 29 квітня 2021 20:28 |
Enquiries until: | 21 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 27 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 31 травня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 11 102 359 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 55 512 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання.
If the tender offer includes a document drawn up in a language other than Ukrainian, the bidder must provide an authentic translation of such a document into Ukrainian. The wording in Ukrainian is decisive.
The translation must be signed or certified by a person authorized to sign the tender offer, and may be certified by the bidder's seal, if applicable.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2021 20:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2021 20:28 |
Додаток 1 Тех. характ. Карбоплатин 150 мг, Карбоплатин 450 мг.docx | |
29 квітня 2021 20:28 |
Додаток 2 Перелік інформації.docx | |
29 квітня 2021 20:28 |
Додаток 2-а ст.17.docx | |
29 квітня 2021 20:28 |
Додаток 2-б Згода з проєктом договору.docx | |
29 квітня 2021 20:28 |
Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
29 квітня 2021 20:28 |
Додаток 4 Проект Договору ЛЗ 2021_ENG.docx | |
29 квітня 2021 20:28 |
ТД (інструкція) Карбоплатин 150 мг, Карбоплатин 450 мг.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-11-000060 ● 477964db43d1403cb361fd8bf2214276
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 14:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.07.2022
№ 136
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3
UA-2021-04-29-005563-a
29.04.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-12 17:30:55
Про надання пояснень
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фармацевтичної продукції (карбоплатин 150 мг, Карбоплатин 450 мг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-29-005563-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
Також, просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 18.11.2021 № 1, від 23.02.2022 №2, від 21.03.2022 № 3, від 28.04.2022 № 4, від 15.06.2022 № 5 та від 29.06.2022 № 6 до договору про закупівлю від 12.07.2021 № 09/42-07/2021.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-15 19:37:27
Пояснення (інформація, документи)
Відповідно до пункту 2 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення здійснення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 р. № 298 (зі змінами та доповненнями) (далі – Порядок) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/298-2011-%D0%BF#Text), головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем програм є Міністерство охорони здоров’я України (далі – МОЗ України).
Згідно з пунктом 1 Положення про Міністерство охорони здоров'я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 267 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 січня 2020 року № 90) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/267-2015-%D0%BF#Text), МОЗ України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, а також захисту населення від інфекційних хвороб, протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та іншим соціально небезпечним захворюванням, попередження та профілактики неінфекційних захворювань, забезпечує формування та реалізує державну політику, зокрема у сфері забезпечення населення якісними, ефективними та безпечними лікарськими засобами, створення, виробництва, контролю якості та реалізації лікарських засобів, медичних імунобіологічних препаратів, обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів, протидії їх незаконному обігу, а також безпечних медичних виробів та косметичної продукції.
Наказом МОЗ України від 04.01.2021 р. № 2 (зі змінами та доповненнями) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0002282-21#Text) затверджено номенклатури лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуватимуться за напрямами використання бюджетних коштів у 2021 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 “Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру” (далі – Номенклатура).
Постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 р. № 132 (зі змінами та доповненнями) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/132-2021-%D0%BF#Text) затверджено Перелік лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я за напрямами використання бюджетних коштів у 2021 році.
Згідно з пунктом 2 Порядку одержувачем бюджетних коштів є ДП “Медзакупівлі України”, що належить до сфери управління МОЗ України і одержує кошти на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я в частині доведеного до нього переліку напрямів профілактики, діагностики та лікування протягом відповідного бюджетного періоду.
Наказом МОЗ України від 12.01.2021 р. № 32 до ДП “Медзакупівлі України” (режим доступу: https://moz.gov.ua/article/ministry-mandates/nakaz-moz-ukraini-vid-12012021--32-pro-dovedennja-do-derzhavnogo-pidpriemstva-medichni-zakupivli-ukraini-pereliku-naprjamiv-profilaktiki-diagnostiki-ta-likuvannja-2021-roku) доведено перелік напрямів профілактики, діагностики та лікування до закупівлі у 2021 році. Наказом МОЗ України від 12.04.2021 р. № 719 затверджені зміни до зведених показників 100% потреби у лікарських засобах, медичних виробах та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться ДП “Медзакупівлі України” за напрямами використання бюджетних коштів у 2021 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 “Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру (Копія затверджених змін додається) (режим доступу: https://moz.gov.ua/article/ministry-mandates/nakaz-moz-ukraini-vid-12042021--719-pro-zatverdzhennja-zmin-do-zvedenih-pokaznikiv-100--potrebi-u-likarskih-zasobah-medichnih-virobah-ta-dopomizhnih-zasobah-do-nih-scho-zakupovuvatimutsja-derzhavnim).
Відповідно до Порядку потреба формується на підставі заявок на закупівлю товарів і послуг, що подаються структурними підрозділами з питань охорони здоров’я, закладами охорони здоров’я, що належать до сфери управління МОЗ України. Під час формування потреби в закупівлі застосовуються нормативні акти МОЗ України з планування, розрахунку та визначення обсягів, кількості товарів і послуг, що закуповуються за рахунок коштів державного бюджету. Заявки на закупівлю товарів і послуг складаються згідно з фактичною потребою з урахуванням ефективності використання бюджетних коштів, обґрунтування потреби в таких товарах і послугах, а також залишків товарів і послуг та очікуваних поставок товарів, зокрема таких, що закуплені за кошти минулих періодів та отримані з інших джерел, не заборонених законом, у межах загальної суми бюджетних призначень, які були визначені за кожним напрямом використання коштів.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в межах виконання заходів за напрямом «Хіміотерапевтичні препарати, радіофармпрепарати та препарати супроводу для лікування онкологічних хворих», затвердженої головним розпорядником бюджетних коштів.
Очікувана вартість предмета закупівлі встановлена відповідно та в межах бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в межах виконання заходів за напрямом «Хіміотерапевтичні препарати, радіофармпрепарати та препарати супроводу для лікування онкологічних хворих».
Листом МОЗ України від 18.03.2021 р. № 10.3-12/8463/2-21 до ДП “Медзакупівлі України” доведена інформація в електронному вигляді щодо орієнтовних цін за напрямами використання бюджетних коштів у 2021 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» (копія листа та інформації в електронному вигляді додаються). Також, в рамках дослідження та аналізу ринку щодо препарату Карбоплатин ДП «Медзакупівлі України» при формуванні очікуваної вартості використовував методику визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, затвердженої наказом ДП «Медзакупівлі України» від 02.04.2020 №20-ОД.
ДП «Медзакупівлі України» на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я у встановленому чинними нормативно-правовими актами порядку проводяться процедури закупівель лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них за доведеними з боку МОЗ України предметами закупівель (номенклатурними позиціями), кількісними та якісними характеристиками до предметів закупівель та в рамках доведених з боку МОЗ України бюджетних асигнувань.
Також, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (режим доступу: http://medzakupivli.com/uk/postachalnikam/publicprocurementtz/704-ua-2021-04-29-005563-a).
Результатом проведення Процедури закупівлі (ID: UA-2021-04-29-005563-a) за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Карбоплатин 150 мг, Карбоплатин 450 мг)» завдяки конкуренції стало досягнення економії та укладено договір про закупівлю від 12.07.2021 р. №09/42-07/2021 (далі –Договір) з переможцем Процедури закупівлі – Компанією Аккорд Хелскеа Лімітед (Accord Healthcare Limited).
Відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Пунктами 4.1.1, 10.3, 15.7 Договору передбачено, що строки поставки Товару може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення ЗАМОВНИКОМ попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою Сторін. Всі зміни та доповнення до Договору викладаються у письмовій формі і після їх підписання Сторонами стають невід’ємними частинами Договору.
Згідно з п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, керуючись пунктами 4.1.1, 10.3, 15.7 Договору, на підставі наданих Компанією Аккорд Хелскеа Лімітед (Accord Healthcare Limited) листів від 08.11.2021 №б/н, від 17.02.2021 №б/н, від 14.03.2022 № б/н, від 13.04.2022 р. № б/н, від 07.06.2022 р. № б/н, від 27.06.2022 р. № б/н, з урахуванням надання банківської гарантії (копії листів та гарантії додаються) Замовником були укладені додаткові угоди від 08.11.2021 р. № 1, від 23.02.2022 р. № 2, від 21.03.2022 р. № 3, від 28.04.2022 р. № 4, від 15.06.2022 р. № 5, від 29.06.2022 р. № 6 до Договору.
Так, відповідно до листів Компанії Аккорд Хелскеа Лімітед (Accord Healthcare Limited) від 08.11.2021 №б/н, від 17.02.2021 №б/н та наданої банківської гарантії №APGRLO916347 ДП “Медзакупівлі України” про існування об'єктивних обставин неможливості здійснення поставки товару у встановлений Договором строк, пов’язаних з пандемією COVID-19, зумовлених факторами, зокрема: зменшення кількості працівників на виробничих дільницях через хворобу персоналу або проходження ним карантину/самоізоляції, обмеження через карантин, запроваджений у Індії (країна походження Товару), затримки постачання від третіх осіб активного фармацевтичного інгредієнта, допоміжних речовин, пакувальних та ін. матеріалів; існування заборони експорту певних категорій лікарських засобів, а також особливостями виробництва препарату, яке здійснюється в різних країнах, виникла обґрунтована необхідність щодо збільшення строку поставки продукції та строку дії Договору, на підставі чого були укладені Додаткові угоди №1 та № 2 до Договору.
На підставі листів Компанії Аккорд Хелскеа Лімітед (Accord Healthcare Limited) №б/н від 14.03.2022 р., №б/н від 13.04.2022 р., №б/н від 07.06.2022 р., №б/н від 27.06.2022 р. про неможливість здійснення поставки товару у встановлений строк та регіони через повномасштабну агресію російської федерації, було укладено додаткові угоди від 21.03.2022 р. № 3, від 28.04.2022р. № 4, від 15.06.2022 р. № 5, від 29.06.2022 р. № 6 до Договору.
Звертаємо увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують. Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань Замовником у повному обсязі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена позиція Замовника підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06, в якому зазначено наступне: «…форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства».
Частиною 1 ст. 626 Цивільного кодексу України передбачено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Згідно з ч. 1 ст. 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Відповідно до положень Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Бюджетного кодексу України, частиною першою статті 627 Цивільного кодексу України передбачено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості; частиною першою статті 6 Господарського кодексу України передбачена заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини; частиною п’ятою статті 19 Господарського кодексу України передбачена заборона незаконного втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб при здійсненні ними державного контролю та нагляду; частиною шостою статті 22 Бюджетного кодексу України передбачено, що розпорядник бюджетних коштів може уповноважити одержувача бюджетних коштів на виконання заходів, передбачених бюджетною програмою, шляхом доведення йому бюджетних асигнувань та надання відповідних коштів бюджету (на безповоротній чи поворотній основі). Одержувач бюджетних коштів використовує такі кошти відповідно до вимог бюджетного законодавства на підставі плану використання бюджетних коштів, що містить розподіл бюджетних асигнувань. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно зі статтею 96 Цивільного кодексу України юридична особа самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями.
Таким чином, враховуючи викладене вище, обставини, які спричинили необхідність продовження строків поставки товару та дії Договору, є об’єктивними та документально підтвердженими, що відповідає вимогам законодавства.
- Пояснення (інформація, документи) Карбоплатин.pdf
- Банківська гарантія_Carboplatin_GBHRFB1K05387229-T02.pdf
- Лист МОЗ щодо очікуваних цін.pdf
- Лист постачальника від 07.06.22.pdf
- Лист постачальника від 08.11.2021 for Contracts extension_UKR.pdf
- Лист постачальника від 13.04.2022.pdf
- Лист постачальника від 14.03.2022.pdf
- Лист постачальника від 17.02.2022.pdf
- Лист постачальника від 27.06.22.pdf
- Орієнтовні ціни МОЗ (додаток до листа від 18.03.21).xlsx
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Accord Healthcare Limited | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2021 10:39
|
LLC "MAGNIPHARMA" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2021 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Accord Healthcare Limited |
10 900 000,00
UAH
|
10 788 888,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
LLC "MAGNIPHARMA" |
11 093 795,50
UAH
|
11 093 795,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Accord Healthcare Limited #4596349 |
Переможець |
10 788 888,00
UAH
|
22 червня 2021 13:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2022 22:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2022 10:00
|
ДУ6 09-42-07-2021.pdf | зміни до договору |
30 червня 2022 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2022 21:35
|
ДУ 5 Карбоплатин SA N5 4207.pdf | зміни до договору |
16 червня 2022 21:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2022 22:53
|
ДУ4 - Carboplatin_09_42_07_2021 (1).pdf | зміни до договору |
29 квітня 2022 22:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2022 18:49
|
ДУ 3 _09_42_07_2021 Accord (1).pdf | зміни до договору |
21 березня 2022 18:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2022 18:45
|
ДУ 2 від 23.02.2022 до дог 0942 Accord.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2022 07:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2021 10:10
|
ДУ 1 до 09-42-07-2021.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2021 09:30
|
Дог 0942-072021 від 12.07.2021 Accord 5563.pdf | укладений |
13 липня 2021 09:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 09/42-07/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони досягли згоди щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 09/42-07/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони досягли згоди щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 09/42-07/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони досягли згоди щодо продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 09/42-07/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони досягли згоди щодо продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 09/42-07/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони досягли згоди щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 09/42-07/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |