Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробничо - господарське підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 03364889 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., місто Коростень, вул.Шевченка, будинок 67 А |
Контактна особа: |
Губарець Катерина Віталіївна 0414296433 kvgp-2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2023 07:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 940 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2023 21:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2023 21:35 |
Порівняльна таблиця 4 -04.03.2023.docx | |
04 березня 2023 21:35 |
3. Технічна частина - 4.docx | |
01 березня 2023 23:06 |
Порівняльна таблиця 3 -01.03.2023.docx | |
01 березня 2023 23:06 |
Проект договору 01.03.2023.docx | |
28 лютого 2023 18:14 |
Порівняльна таблиця2.docx | |
28 лютого 2023 18:14 |
ТД 28.02.2023.docx | |
25 лютого 2023 07:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2023 07:27 |
1.Цінова пропозиція (3).docx |
04 березня 2023 21:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 березня 2023 21:35 |
Порівняльна таблиця 4 -04.03.2023.docx
|
|||||||||
04 березня 2023 21:35 |
3. Технічна частина - 4.docx
|
|||||||||
01 березня 2023 23:06 |
Порівняльна таблиця 3 -01.03.2023.docx
|
|||||||||
01 березня 2023 23:06 |
Проект договору 01.03.2023.docx
|
|||||||||
28 лютого 2023 18:14 |
Порівняльна таблиця2.docx
|
|||||||||
28 лютого 2023 18:14 |
ТД 28.02.2023.docx
|
|||||||||
25 лютого 2023 07:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 лютого 2023 07:27 |
1.Цінова пропозиція (3).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:
- п. 3.5 Розділу 3. СТРОКИ ТА УМОВИ ПЕРЕДАЧІ виключити, так як суперечить п.6.4.
- Після придбання пального, Постачальник протягом строку дії талонів здійснює їх зберігання до моменту фактичного отримання пального на АЗС. При цьому варто врахувати, що з моменту переходу права власності на пальне до моменту отоварення талонів на АЗС проходить значний час. За цей тривалий час, ціна пального значно коливається, як правило відбувається значне зростання вартості пального та витрат на його зберігання. Відповідно, постачальник буде нести необгрунтовані витрати при його зберіганню необмежений строк. У зв’язку з цим, п.5.1. Розділу 5.УМОВИ ПЛАТЕЖІВ викласти їх в наступній редакції:
« 5.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після поставки Постачальником товару (товарів) протягом 14 банківських днів з моменту поставки товару, що встановлюється моментом підписання видаткової накладної обома сторонами, та пред’явлення документів»
- п. 6.4 розділу 6. УМОВИ ПРИЙМАННЯ викласти в новій редакції
« п.6.4 Приймання товару проводиться:
- виключно з використанням талонів на пальне відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997р. №1442 (зі змінами та доповненнями).
Передача талонів Учасником-Замовнику здійснюється на підставі видаткової накладної, акту прийому передачі з зазначенням серійних номерів талонів їх номіналу та кількості.»
п. 14.2 , 2) суперечить постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - постанова № 1178, Особливості), прийнята відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), яка набрала чинності з 19.10.2022 р.
ПРОПОНУЄМО: Внести зміни в Тендерну документацію та в проект договору про закупівлю та викласти відповідні пункти в новій редакції:
«2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Внесення таких змін можливе за наявності пред’явленого Постачальником обґрунтованого документального підтвердження коливання ціни такого Товару на ринку. Наявність факту коливання ціни Товару на ринку підтверджується даними із загальнодоступних джерел, зокрема, але не виключно: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ (середні ціни по Україні, або по відповідній області), або https://vseazs.com/, також Постачальник може надати довідку отриманого від уповноваженого органу (довідка (експертний висновок) з Торгово-промислової палати України чи її територіального відділення чи ДП «Держзовнішінформ»» або органів Державної служби статистики України, або установи, уповноваженої надавати відповідну інформацію (перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни продукції на ринку не є вичерпним). Документ, що надається Учасником повинен містити інформацію про ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на дату укладання договору (попередньої додаткової угоди) та ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на момент укладання додаткової угоди (документ, що підтверджує коливання ціни товару на ринку повинен бути виданим не більше 5 календарних днів відносно дати укладення договору / додаткової угоди);
Сторони протягом дії цього Договору можуть вносити зміни декілька разів, в частині ціни за одиницю Товару в т.ч. більше ніж на 10 (десять) відсотків кожного разу, з урахуванням попередніх внесених змін, сукупність яких може перевищувати 10 (десять) відсотків від ціни за одиницю Товару, визначеної Сторонами на момент укладання цього Договору та за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі.
У разі, якщо Постачальник планує зміну ціни за одиницю Товару, він зобов’язаний письмово повідомити про зміну ціни Покупця не пізніше, ніж за 1 (один) робочий день, що передує дню, у якому почне діяти нова ціна на Товар.
Сторона, що отримала проект додаткової угоди про зміну істотних умов цього Договору, зобов’язана розглянути їх протягом 3 (трьох) робочих днів починаючи з дати отримання відповідної додаткової угоди. Відмова будь-якої із Сторін цього Договору від підписання додаткової угоди, за наявності всіх підтверджуючих документів, повинна бути обґрунтована та підтверджена достатніми документальними фактами, що надаються іншій Стороні з боку Сторони, що відмовляється від її підписання.»
У разі відхилення даної вимоги та не усунення дискримінаційних умов ми будемо змушені звернутись до АМКУ зі скаргою.
Учасник у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі має намір взяти участь у даній закупівлі. Учасник є емітентом довірчих документів (талонів) готове запропонувати до поставки якісне пальне та конкурентні ціни.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації а саме - Додаток №3 - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі - які є дискримінаційними та протиправними, а саме: Талони повинні бути номіналом 10, 15, 20,30,40 літрів або паливні картки, мати термін дії не менше 1,5 року з моменту їх отримання та гарантованим продовженням їх терміну до трьох років.
У зв’язку з цим, пропонуємо внести зміну та викласти в наступній редакції:
Термін дії талонів (бланків-дозволів) становить 12 календарних місяців з дати підписання відповідної видаткової накладної на товар. Талони (бланки - дозволи) є діючими (активованими) на момент передачі та підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання-передачі талонів (бланків-дозволів) та підписання уповноваженими представниками Сторін приймання-передачі (бензинів, дизельного палива) на безкоштовне відповідальне зберігання шляхом їх відпуску через мережу АЗС Учасника в день їх отримання, які діють в мережах АЗС по всій території України. Талон є єдиної форми (зразка) на всіх перерахованих АЗС, які містять голограмний. Номінали 5л.,10л. та 20 літрів.
Дякуємо!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-03-000034 ● 1d7ef562a80248e3982ef077808214d5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 12:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.06.2023 № 28-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 30.06.2023 № 28-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-02-25-000025-a від 25.02.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-03 15:41:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-25-000025-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-06 15:15:46
Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо моніторингу за номером UA-M-2023-07-03-000034
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Комунальне виробничо - господарське підприємство (код за ЄДРПОУ – 03364889) (далі - Замовник) для визначення технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі Нафта і дистиляти (ДК 021:2015; 09130000-9) визначено відповідно до потреб замовника (Згідно Додатку № 3 до тендерної документації) і відповідає вимогам статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Придбання бензину та дизельного палива здійснювалось для безперебійної роботи транспортних засобів Замовника для виконання завдань та функцій, покладених на підприємство.
Якісні та технічні характеристики встановлені виходячи з вимог законодавства, а саме екологічним нормам ЄВРО–5, Державним стандартам України, технічним вимогам заводу виробника та вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро». Технічні умови» або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927).
Розмір очікуваної ціни закупівлі Товару: Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: ttps://index.minfin.com.ua/markets/fuel та ціни учасників в електронній системі закупівель “ProZorro“, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, дані офіційних статистичних видань та інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій.
Замовником було отримано інформацію про середньоринкові ціни на пальне в Україні в мережі АЗС, станом на 24.02.2023 року. З сайту Мінфін встановлено ціни на пальне за готівковий розрахунок на АЗС в розмірі: Бензин А-95 – 48,99 грн. за літр, Дизельне паливо – 52,00 грн. за літр, що в перерахуванні на об’єм потреби становило 8 259 800,00 грн з ПДВ очікуваної вартості закупівлі.
Відповідно до рекомендаційного Листа Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України під час збору інформації про ціну слід враховувати, що умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) мають бути співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості. Крім того, слід враховувати інші можливі чинники, що впливають на ціну товарів та послуг, як, наприклад, сезонні коливання цін на певні предмети закупівлі.
Також Замовником було враховано середньоринкові ціни на пальне з сайту Мінфін, а також враховано ризик зростання (коливання) ціни в 2022 році, зокрема встановлено, що з початку до кінця 2022 року, з 04.01.2022 по 30.12.2022 року відбулись наступні коливання:
Бензин А-95 з 30,97 грн/л подорожчав до 53,00 грн/л, що в перерахунку становить 71% коливання.
Дизельне паливо з 30,16 грн/л подорожчало до 56,00 грн/л, що в перерахунку становить 85% коливання.
Отже, замовником враховане можливе коливання в 2023 році, спираючись на коливання, що відбулось в 2022 році та визначено, що – очікувана вартість предмету закупівлі становила – 8 940 000 грн з ПДВ (з урахуванням можливого коливання цін на товар в розмірі 8,23%).
2)Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Відповідно до частини 4(1) Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 - Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
КВГП є отримувачем бюджетних коштів, тому у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-04 17:37:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-25-000025-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
На підставі яких документів Замовником додатковою угодою від 03.07.2023 №14 до договору від 22.03.2023 №86 було збільшено ціну на дизельне пальне з 54,00 грн до 60,56 грн за 1 літр та ціну на бензин А-95 з 50,00 грн до 56,08 грн за 1 літр?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-06 15:17:33
Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо моніторингу за номером UA-M-2023-07-03-000034
На підставі яких документів Замовником додатковою угодою від 03.07.2023 №14 до договору від 22.03.2023 №86 було збільшено ціну на дизельне пальне з 54,00 грн до 60,56 грн за 1 літр та ціну на бензин А-95 з 50,00 грн до 56,08 грн за 1 літр?
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо ставок акцизного податку на період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану», яким було внесено зміни до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., №№ 13-17, ст. 112), зокрема абзац перший пункту 82 підрозділу 2 викладено в такій редакції:
«Тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, але не довше ніж до 1 липня 2023 року, операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України бензинів моторних, важких дистилятів, скрапленого газу, біодизелю, палива моторного альтернативного, що класифікуються за кодами УКТ ЗЕД, визначеними пунктом 41 підрозділу 5 цього розділу, яким встановлено ставки акцизного податку на такі товари, а також нафти або нафтопродуктів сирих, одержаних з бітумінозних порід (мінералів), що класифікуються за кодами УКТ ЗЕД 2709 00 10 00 та 2709 00 90 00, оподатковуються за ставкою у розмірі 7 відсотків"».
Отже, з 01 липня 2023 року операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України бензинів моторних, важких дистилятів, скрапленого газу оподатковуються за ставкою у розмірі 20 відсотків.
Таким чином, для приведенны Договору у выдповыднысть до норм чинного законодавства - Сторони дійшли згоди, що у відповідності до пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) , істотні умови договору про закупівлю, мають бути змінені шляхом зміни ціни товару в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування та шляхом зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Відповідно до листа Мінекономіки вих.№ 3304-04/69987-06 від 24.11.2020 - збільшення суми договору про закупівлю після його підписання можливе у випадках, передбачених пунктом 6 частини п’ятої статті 41 Закону без зміни обсягу закупівлі. Однак, оскільки Замовник не погоджується збільшувати суму договору, - сторони також дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Нова ставка податку нараховувалась на базу, тобто на ціну за одиницю товару без ПДВ.
Ціна за од. товару Бензин А95 складала 50,46 грн без ПДВ.
Сторонами було нараховано нову ставку податку шляхом вчинення наступних арифметичних дій: 50,47 грн без ПДВ + 20% ПДВ = 60,56 грн з ПДВ(20%) за 1 л Дизельного палива.
Ціна за од. товару Бензину А-95 складала 46,73 грн без ПДВ.
Сторонами було нараховано нову ставку податку шляхом вчинення наступних арифметичних дій: 46,73 грн без ПДВ + 20% ПДВ = 56,08 грн з ПДВ(20%) за 1 л Бензину А-95.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виконання висновку маніторінгу
2023-07-18 10:51:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" |
8 560 000,00
UAH з ПДВ
|
8 560 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" #44876120 |
Переможець |
8 560 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 13:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 березня 2023 13:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2023 10:55
|
дод угода 16 паливо розірвання.pdf | укладений |
18 липня 2023 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2023 15:40
|
Дод угода 15 паливо.pdf | зміни до договору |
05 липня 2023 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2023 15:17
|
Дод угода 14 паливо(1).pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2023 16:51
|
Дод угода 14 паливо.pdf | зміни до договору |
03 липня 2023 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2023 08:21
|
Дод угода 13 Паливо.pdf | зміни до договору |
30 червня 2023 08:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2023 09:24
|
Дод угода 12. паливо.pdf | зміни до договору |
28 червня 2023 09:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2023 16:10
|
Дод угода 11 паливо.pdf | зміни до договору |
19 червня 2023 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2023 12:26
|
дод угода 8 паливо.pdf | зміни до договору |
01 червня 2023 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2023 16:50
|
Дод 5 Паливо.pdf | зміни до договору |
17 травня 2023 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2023 09:17
|
Дод угода 3 Паливо.pdf | зміни до договору |
01 травня 2023 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2023 10:52
|
дод №2 Паливо.pdf | зміни до договору |
25 квітня 2023 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2023 16:41
|
Бензин дод угода 1.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2023 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 15:46
|
Договір 86 від 22.03.2023.pdf | укладений |
22 березня 2023 15:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
БЕНЗИН А-95 | 20000 | літр |
50,00
UAH з ПДВ
|
дт | 140000 | літр |
54,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення вартості за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення вартості за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості за одиницю товару, партійно |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни за одиницю |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни в бік зменшення за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в договорі про закупівлю у звязку зі зміною податків та зборів |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в договорі в звязку зі зміною ставки податків і зборів в додатковій угоді була допущена технічна описка, тому вважати правильною дод угоду №14 від 03.07.2023 рокуя яка загружена 04.07.2023 рок |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості товару за обдиницю без зміни кількості |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
БЕНЗИН А-95 | 20000 | літр |
50,00
UAH з ПДВ
|
дт | 140000 | літр |
54,00
UAH з ПДВ
|