Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-085:2018, (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) – Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-21 Долина-Хуст на ділянках км 0+060 – км 32+400, км 33+636 – км 44+983 у Івано-Франківській області
GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-085:2018 (45230000-8 Construction of pipelines, facilities and electricity transmissions, highways, roads, airfields and railways, levelling of surfaces) - Current average repair of public motor road of general use of state importance R-21 Dolyna-Khust the sections km 0+060- km 32+400, km 33+636- km 44+983 in Ivano-Frankivsk Oblast
Очікувана вартість
786 541 380,00 UAH
UA-2020-08-14-003882-c f8c63b9547654e3e9970494daa01abfc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любомир Семанів Ярославович

380673425104 tender@sadif.com.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25825434
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1
Контактна особа: Любомир Семанів Ярославович
380673425104
tender@sadif.com.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Ivano-Frankivsk Oblast
National ID: 25825434
Contact point: Semaniv Lyubomyr
380673425104
tender@sadif.com.if.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 12:08
Очікувана вартість: 786 541 380,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 932 706,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3932706.9 UAH
Publication date: 14 серпня 2020 16:06
Enquiries until: 12 вересня 2020 09:00
Complaints submission until: до 18 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 вересня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 786 541 380 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 932 707 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації)
Language (languages) in which tender proposals should be prepared - Ukrainian (according to tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-085:2018, (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) – Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-21 Долина-Хуст на ділянках км 0+060 – км 32+400, км 33+636 – км 44+983 у Івано-Франківській області- Державний бюджет України
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-085:2018 (45230000-8 Construction of pipelines, facilities and electricity transmissions, highways, roads, airfields and railways, levelling of surfaces) - Current average repair of public motor road of general use of state importance R-21 Dolyna-Khust the sections km 0+060- km 32+400, km 33+636- km 44+983 in Ivano-Frankivsk Oblast - State Budget of Ukraine
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 17:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 17:48
Перелік змін ПСР Р-21 14.09.2020.docx
14 вересня 2020 17:46
ТД ПСР Р-21 2020p (зі змінами 14.09).docx
14 вересня 2020 17:28
Оголошення ПСР Р-21 2020 (зі змінами 14.09).pdf
14 серпня 2020 16:06
Проект договору ПСР Р-21 2020.pdf
14 вересня 2020 17:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 16:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 17:48
Перелік змін ПСР Р-21 14.09.2020.docx
14 вересня 2020 17:46
ТД ПСР Р-21 2020p (зі змінами 14.09).docx
14 серпня 2020 16:06
ТД ПСР Р-21 2020p.docx
14 вересня 2020 17:28
Оголошення ПСР Р-21 2020 (зі змінами 14.09).pdf
14 серпня 2020 16:06
Оголошення ПСР Р-21 2020.pdf
14 серпня 2020 16:06
Проект договору ПСР Р-21 2020.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-11-000021 ● c8fccba9cab44f8e8ee57f647e5e9595
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2021 16:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


11.02.2021 № 45

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 11.02.2021 № 45



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-08-14-003882-c 14.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 жовтня 2020
UA-2020-08-14-003882-cf8c63b9547654e3e9970494daa01abfc
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25825434
Місцезнаходження: 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 14:43

Документи

22 вересня 2020 09:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 вересня 2020 18:43
Електронний підпис
21 вересня 2020 18:43
Електронний підпис
21 вересня 2020 14:45
7. Інші документи.pdf
21 вересня 2020 14:45
5. Банківська гарантія.rar
21 вересня 2020 14:45
1.3.6. № 77П-18.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.3.5. № 78П-18.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.3.4. № 81П-18.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.3.3. № 82П-18.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.3.2. № 83П-18.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.3.1. № 405-19.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.2.11.5. Дорожні робітники.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.2.11.4. Дорожні робітники.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.2.11.3. Дорожні робітники.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.2.11.2. Дорожні робітники.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.2.11.1. Дорожні робітники.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.2.9. Машиністи котка.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.2.7. Машиністи фрези.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.2.4. Водії.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.2.1. ІТР.pdf

Документи

22 вересня 2020 09:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 жовтня 2020 12:23
Електронний підпис
15 жовтня 2020 12:17
Копія ліцензії
15 жовтня 2020 12:17
Довідка ДПС
15 жовтня 2020 12:17
Довідка МВС
21 вересня 2020 17:30
Електронний підпис
21 вересня 2020 17:30
Електронний підпис
21 вересня 2020 17:16
Договір _39 від 31.08.2015р..pdf
21 вересня 2020 17:16
МЕХАНІЗАТОРИ5.pdf
21 вересня 2020 17:15
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
21 вересня 2020 17:15
Паспорт Пастернака О.С..pdf
21 вересня 2020 17:15
Довідка про учасника.pdf
21 вересня 2020 17:15
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
21 вересня 2020 17:15
копия лицензии.zip
21 вересня 2020 17:15
Довідка з банку.pdf
21 вересня 2020 17:15
Виписка з банку.pdf
21 вересня 2020 17:15
016-001-32080-2020.zip
21 вересня 2020 17:15
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
21 вересня 2020 17:15
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
21 вересня 2020 17:15
Технічне завдання.pdf
21 вересня 2020 17:15
ІТП 3.pdf
21 вересня 2020 17:15
Витяг ЄДР (копія).pdf
21 вересня 2020 17:15
ІТП 2.pdf
21 вересня 2020 17:15
ІТП 1.pdf
21 вересня 2020 17:15
Довідка з банку 2.pdf
21 вересня 2020 17:15
дор.роб11.pdf
21 вересня 2020 17:14
Ліцензія ПБС.PDF
21 вересня 2020 17:14
Зміни до гарантії.7z
21 вересня 2020 17:14
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
21 вересня 2020 17:14
дор.роб10.pdf
21 вересня 2020 17:14
дор.роб9.pdf
21 вересня 2020 17:14
Дозвіл Держпраця новий.pdf
21 вересня 2020 17:14
дор.роб8.pdf
21 вересня 2020 17:14
дор.роб7.pdf
21 вересня 2020 17:14
Проект договору.pdf
21 вересня 2020 17:14
дор.роб6.pdf
21 вересня 2020 17:14
дор.роб5.pdf
21 вересня 2020 17:14
дор.роб4.pdf
21 вересня 2020 17:14
Сертифікат ISO 9001.pdf
21 вересня 2020 17:14
дор.роб3.pdf
21 вересня 2020 17:14
Довідка про санкції.pdf
21 вересня 2020 17:14
дор.роб2.pdf
21 вересня 2020 17:14
дор.роб1.pdf
21 вересня 2020 17:14
ВОДІЇ1.pdf
21 вересня 2020 17:14
ДИПЛОМИ.pdf
21 вересня 2020 17:14
НАКАЗИ.pdf
21 вересня 2020 17:14
Довідка про працівників.pdf
21 вересня 2020 17:14
Довідка про лабораторію.pdf
21 вересня 2020 17:14
Транспортна схема.pdf
21 вересня 2020 17:14
Договір оренди АБЗ.pdf
21 вересня 2020 17:14
Атестат виробництва.pdf
21 вересня 2020 17:13
Договір ТОВ ДП ПБС.pdf
21 вересня 2020 17:13
Довідка про техніку.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до статті 16 Закону у тендерній документації замовник встановив до учасників серед інших такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Ключовий персонал (інженерно-технічні працівники):1. Виконроб не менше 2 люд. 2Майстер не менше 3 люд. 3. Інженер з охорони праці не менше 2 люд. 4Лаборант не менше 2 люд. Робітничі спеціальності: 1 Робітники-будівельники не менше 48 люд; На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці (Додаток № 7 до цієї тендерної документації) про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (надання послуг), йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати:- трудові книжки (Учасник має право надати тільки сторінки трудових книжок з внесеними відмітками);- накази про призначення на посаду, накази про сумісництво (за наявності) або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри та ін.), перерахованих в довідці, учасник повинен надати дипломи про закінчення такими працівниками учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників (крім лаборанта та інженера з охорони праці) обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. Загальний стаж роботи таких працівників у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. Учасником не надано усі сторінки трудових книжок працівників в яких внесені відмітки, зокрема працівників Шевченка Ю.О. та Таран М.І. Також замовник встановив до учасників такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Довідка про виконання аналогічного договору має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно форми, наведеній в Додатку № 2 до цієї тендерної документації. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці згідно форми, наведеній в Додатку № 2 до цієї тендерної документації, Учасник надає наступні документи: - аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-рів) надавати не обов’язково. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації. При закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-21 Долина-Хуст на ділянках км 0+060 – км 32+400, км 33+636 – км 44+983 у Івано-Франківській області аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі на основні види робіт. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, які становлять: Перелік основних видів робіт та об’ємів: 1)5200 м2 - холодне фрезерування асфальтобетонного покриття; 2) 7166 м2 - влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття; 3) 374928 м2 - влаштування вирівнюючого шару асфальтобетонного покриття; 4) 356209 м2 - регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу; 5) 385506м2 - верхній шар з асфальтобетонної суміші або із ЩМАС. Учасником у складі тендерної пропозиції подано Довідку про виконання аналогічного договору. У графах 5 «Найменування робіт/одиниця виміру» та 6 «Обсяг робіт» довідки внесено загальну інформацію про виконання обсягів робіт (метрів квадратних) з «влаштування нижнього/вирівнюючого шару асфальтобетонного покриття». Учасник не надав інформацію окремо щодо влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття та окремо щодо влаштування вирівнюючого шару асфальтобетонного покриття. Виправити наступні невідповідності: Надати трудові книжки працівників, які включатимуть усі сторінки у яких внесені відмітки. Надати довідку про виконання аналогічного договору згідно Додатку №2 до тендерної документації із зазначенням в ній інформації, що вимагається, в тому числі інформацію окремо щодо влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття та окремо щодо влаштування вирівнюючого шару асфальтобетонного покриття. Надати документальне підтвердження виконання цих видів робіт та об’ємів.

Документи

22 вересня 2020 09:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 жовтня 2020 18:56
Електронний підпис
02 жовтня 2020 18:54
Документи оновлені.zip
22 вересня 2020 02:27
Електронний підпис
22 вересня 2020 02:25
59. Технічне завдання.PDF
22 вересня 2020 02:25
56. Проект договору .PDF
22 вересня 2020 02:25
55. Карта-схема.PDF
22 вересня 2020 02:25
54. Транспортна схема.PDF
22 вересня 2020 02:25
52 Атестат виробництва.pdf
22 вересня 2020 02:25
51 інвентарна картка.pdf
22 вересня 2020 02:25
50 Гарантійний лист.pdf
22 вересня 2020 02:25
49 Договір.pdf
22 вересня 2020 02:25
47 відгук н-09 73-98.pdf
22 вересня 2020 02:25
47 відгук н-09 22-32.pdf
22 вересня 2020 02:25
47 відгук 2-21.pdf
22 вересня 2020 02:25
46 КБ3_ КБ2в ч2 (дог 1).PDF
22 вересня 2020 02:25
46 КБ3_ КБ2в ч1 (дог 1).PDF
22 вересня 2020 02:25
46 КБ2В_ КБ3 ч2 (дог 26).pdf
22 вересня 2020 02:25
46 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
22 вересня 2020 02:24
46 дог. 9_ акти червень.pdf
22 вересня 2020 02:24
45 Копія дог._26 з ДУ.pdf
22 вересня 2020 02:24
43 Переклад ч3.zip
22 вересня 2020 02:24
43 Переклад ч2.zip
22 вересня 2020 02:24
43 Переклад ч1.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч25.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч16.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч24.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч15.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч23.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч14.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч22.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч21.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч13.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч12.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч20.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч11.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч19.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч10.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч18.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч17.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч9.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч8.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч7.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч1.zip
22 вересня 2020 02:24
41 Листи пояснення.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч6.zip
22 вересня 2020 02:24
42 Трудові книги ч5.zip
22 вересня 2020 02:23
40 Дипломи.zip
22 вересня 2020 02:23
39 накази та ЦПУ.zip
22 вересня 2020 02:23
42 Трудові книги ч4.zip
22 вересня 2020 02:23
42 Трудові книги ч3.zip
22 вересня 2020 02:23
42 Трудові книги ч2.zip
22 вересня 2020 02:23
36. Гарантійний лист .PDF
22 вересня 2020 02:23
33 Листи підтвердження.zip
22 вересня 2020 02:23
31.PDF
22 вересня 2020 02:23
30.PDF
22 вересня 2020 02:23
27 Свідоцтва та ІК.zip
22 вересня 2020 02:23
25.PDF
22 вересня 2020 02:23
18 Ліцензії .pdf
22 вересня 2020 02:23
24 Договір оренди офіса.pdf
22 вересня 2020 02:23
17.pdf
22 вересня 2020 02:23
17 Дозвіл.pdf
22 вересня 2020 02:23
17 Декларація .pdf
22 вересня 2020 02:23
13 ISO 9001 .PDF
22 вересня 2020 02:23
12 Витяг з реєстру ПДВ .pdf
22 вересня 2020 02:23
10. Довідка про Учасника.PDF
22 вересня 2020 02:22
7. Доручення.PDF
22 вересня 2020 02:22
6 Статут .pdf
22 вересня 2020 02:22
5. Виписки з протоколу .PDF
22 вересня 2020 02:22
_Гарантія 3 932 706_9 (003882-c).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ ПБС

ТОВ "ШБУ-77"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 755 080 000,00
UAH з ПДВ
746 499 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 770 800 000,00
UAH з ПДВ
746 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 12:23
Електронний підпис
15 жовтня 2020 12:17
Копія ліцензії
15 жовтня 2020 12:17
Довідка ДПС
15 жовтня 2020 12:17
Довідка МВС
21 вересня 2020 17:30
Електронний підпис
21 вересня 2020 17:30
Електронний підпис
21 вересня 2020 17:16
Договір _39 від 31.08.2015р..pdf
21 вересня 2020 17:16
МЕХАНІЗАТОРИ5.pdf
21 вересня 2020 17:15
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
21 вересня 2020 17:15
Паспорт Пастернака О.С..pdf
21 вересня 2020 17:15
Довідка про учасника.pdf
21 вересня 2020 17:15
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
21 вересня 2020 17:15
копия лицензии.zip
21 вересня 2020 17:15
Довідка з банку.pdf
21 вересня 2020 17:15
Виписка з банку.pdf
21 вересня 2020 17:15
016-001-32080-2020.zip
21 вересня 2020 17:15
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
21 вересня 2020 17:15
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
21 вересня 2020 17:15
Технічне завдання.pdf
21 вересня 2020 17:15
ІТП 3.pdf
21 вересня 2020 17:15
Витяг ЄДР (копія).pdf
21 вересня 2020 17:15
ІТП 2.pdf
21 вересня 2020 17:15
ІТП 1.pdf
21 вересня 2020 17:15
Довідка з банку 2.pdf
21 вересня 2020 17:15
дор.роб11.pdf
21 вересня 2020 17:14
Ліцензія ПБС.PDF
21 вересня 2020 17:14
Зміни до гарантії.7z
21 вересня 2020 17:14
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
21 вересня 2020 17:14
дор.роб10.pdf
21 вересня 2020 17:14
дор.роб9.pdf
21 вересня 2020 17:14
Дозвіл Держпраця новий.pdf
21 вересня 2020 17:14
дор.роб8.pdf
21 вересня 2020 17:14
дор.роб7.pdf
21 вересня 2020 17:14
Проект договору.pdf
21 вересня 2020 17:14
дор.роб6.pdf
21 вересня 2020 17:14
дор.роб5.pdf
21 вересня 2020 17:14
дор.роб4.pdf
21 вересня 2020 17:14
Сертифікат ISO 9001.pdf
21 вересня 2020 17:14
дор.роб3.pdf
21 вересня 2020 17:14
Довідка про санкції.pdf
21 вересня 2020 17:14
дор.роб2.pdf
21 вересня 2020 17:14
дор.роб1.pdf
21 вересня 2020 17:14
ВОДІЇ1.pdf
21 вересня 2020 17:14
ДИПЛОМИ.pdf
21 вересня 2020 17:14
НАКАЗИ.pdf
21 вересня 2020 17:14
Довідка про працівників.pdf
21 вересня 2020 17:14
Довідка про лабораторію.pdf
21 вересня 2020 17:14
Транспортна схема.pdf
21 вересня 2020 17:14
Договір оренди АБЗ.pdf
21 вересня 2020 17:14
Атестат виробництва.pdf
21 вересня 2020 17:13
Договір ТОВ ДП ПБС.pdf
21 вересня 2020 17:13
Довідка про техніку.pdf

Публічні документи

21 вересня 2020 18:43
Електронний підпис
21 вересня 2020 18:43
Електронний підпис
21 вересня 2020 14:45
7. Інші документи.pdf
21 вересня 2020 14:45
5. Банківська гарантія.rar
21 вересня 2020 14:45
1.3.6. № 77П-18.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.3.5. № 78П-18.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.3.4. № 81П-18.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.3.3. № 82П-18.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.3.2. № 83П-18.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.3.1. № 405-19.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.2.11.5. Дорожні робітники.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.2.11.4. Дорожні робітники.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.2.11.3. Дорожні робітники.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.2.11.2. Дорожні робітники.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.2.11.1. Дорожні робітники.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.2.9. Машиністи котка.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.2.7. Машиністи фрези.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.2.4. Водії.pdf
21 вересня 2020 14:45
1.2.1. ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПБС
#32872788
746 499 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2024 16:06
ДУ №23 до Договору №78 від 30.10.2020.PDF зміни до договору
18 квітня 2024 16:06
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2024 08:54
Додаткова угода №22 до Договору №78 від 30.10.2020р.pdf зміни до договору
05 квітня 2024 08:53
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2024 09:54
ДУ №21 до Договору №78 від 30.10.2020р..PDF зміни до договору
01 квітня 2024 09:52
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 11:01
Додаткова угода №20 до Договору №78 від 30.10.2020.pdf зміни до договору
03 січня 2024 11:00
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 14:41
Додаткова угода №19 до Договору №78 від 30.10.2020.pdf зміни до договору
02 січня 2023 14:39
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 15:27
Додаткова угода №18 до Договору №78 від 30.10.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 15:27
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 16:40
Додаткова угода №17 до Договору №78 від 30.10.2020.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 16:39
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 12:33
Додаткова угода №16 до Договору №78 від 30.10.2020.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 12:32
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2021 10:25
Додаткова угода №15 до Договору №78 від 30.10.2020.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 10:23
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2021 09:37
Додаткова угода №14 до Договору №78 від 30.10.2020.pdf зміни до договору
06 жовтня 2021 09:36
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2021 09:34
Додаткова угода №13 до Договору №78 від 30.10.2020.pdf зміни до договору
06 жовтня 2021 09:33
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 15:01
Додаткова угода №12 до Договору №78 від 30.10.2020.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2021 12:57
Додаткова угода №11 до Договору №78 від 30.10.2020.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 12:55
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2021 15:13
Додаткова угода №10 до Договору №78 від 30.10.2020.pdf зміни до договору
09 вересня 2021 15:12
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2021 11:14
Додаткова угода №9 до Договору №78 від 30.10.2020.pdf зміни до договору
06 вересня 2021 11:13
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2021 10:50
Додаткова угода №8 до Договору №78 від 30.10.2020.pdf зміни до договору
28 серпня 2021 10:46
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2021 10:27
Додаткова угода №7до Договору №78 від 30.10.2020.pdf зміни до договору
28 серпня 2021 10:26
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 15:14
Додаткова угода №6 до Договору №78 від 30.10.2020.pdf зміни до договору
17 березня 2021 15:11
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 14:37
Додаткова угода №5 до Договору №78 від 30.10.2020.pdf зміни до договору
16 березня 2021 14:37
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:57
Додаткова угода №4 до Договору №78 від 30.10.2020.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:55
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 12:39
Додаткова угода №3 до Договору №78 від 30.10.2020.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 12:39
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 10:53
Додаткова угода №2 до Договору №78 від 30.10.2020р.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 10:49
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 17:42
ДУ 1 до Договору 78 від 30.10.2020р..pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 17:41
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 17:28
Договір 78 від 30.10.2020р..pdf укладений
30 жовтня 2020 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення бюджетних зобов'язань на 2020 рік (п. 4.8. Договору)
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021р. №122 "Деякі питання дорожнього господарства" та на підставі п.4.8. Договору №78 від 30.10.2020р. бюджетні зобов'язання на 2021 рік складають 97 950 000 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника на надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-21 Долина-Хуст на ділянках км 0+060 - км 32+400, км 33+636-км 44+983 у Івано-Франківській області та відповідно до затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021р. №122 "Деякі питання дорожнього господарства" обсягу фінансування по вказаному об'єкту на 2021 рік Сторони домовились: -продовжити термін надання послуг на об'єкті та строк дії Договору №78 від 30.10.20р до 31.12.2022р; -викласти Додаток №1 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 49 000 000 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 127 409 609 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 5 112 грн і вони складають 274 364 721 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 47 532 519 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 49 006 585 грн і вони складають 370 903 825 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 49 000 964 грн і вони складають 419 904 789 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 40 670 380 грн і вони складають 460 575 169 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 453 714 грн і вони складають 461 028 883 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 50 000 000 грн і вони складають 511 028 883 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 40 000 000 грн і вони складають 551 028 883 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 60 000 000 грн і вони складають 611 028 883 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 8 029 004 грн і вони складають 619 057 887 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії та строк надання послуг на об'єкті до 31 грудня 2023 року.
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -Перейменування Служби автомобільних доріг в Івано-Франківській області на Службу відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області. -Продовження строку дії договору та строк надання послуг до 31.03.2024р
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строк надання послуг до 31.03.2025р
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2024 рік
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Договору у зв'язку зі зміною місцезнаходження Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML