Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обладнання для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
600 344,32 UAH
UA-2020-02-28-004031-a ● f601541f10b640e6882761b741cf6ae6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Національна академія Служби безпеки України" |
Код ЄДРПОУ: | 20001823 |
Вебсайт: | http://www.academy.ssu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. М. Максимовича, 22 |
Контактна особа: |
Віталій Мінчук +380445277638 tender.nasbu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2020 18:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 600 344,32 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Тендерна документація
04 березня 2020 17:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2020 16:59 |
Протокол зміни до тендерної документації .doc | |
04 березня 2020 16:59 |
Тендерна документація обладнання зі змінами.docx | |
28 лютого 2020 18:21 |
Оголошення.docx |
04 березня 2020 17:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 березня 2020 16:59 |
Протокол зміни до тендерної документації .doc
|
|||
04 березня 2020 16:59 |
Тендерна документація обладнання зі змінами.docx
|
|||
28 лютого 2020 18:21 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строки постачання
Дата подання: 02 березня 2020 10:34
Дата відповіді: 03 березня 2020 15:02
Доброго дня! Шановний замовнику, просимо дати роз'яснення щодо строків постачання товару. В тендерній документації написано, що строк постачання товарів протягом 2020 року, натомість у проекті договору, який надано у Додатку 5 до тендерної документації зазначено, що: "Термін передачі товару: протягом 3-х робочих днів, з дня замовлення (письмового, яке надсилається "Покупцем" за допомогою пошти/факсу/ або усного за телефоном). Чи вірно розуміти, що таке замовлення може поступити образу після пілписання договору на постачання? Зазвичай такий товар потредує постачання від 30 до 45 днів. Будемо вдячні за уточнення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесено відповідні зміни, а саме: п. 5.1. проекту договору (додаток №5 до тендерної документації) буде викладено в наступному порядку: Термін передачі Товару не пізніше 45 робочих днів, з дня замовлення (письмового, яке надсилається "Покупцем" за допомогою пошти/факсу/або усного за телефоном).
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 02 березня 2020 10:43
Дата відповіді: 03 березня 2020 15:03
Доброго дня! Шановний замовнику, просимо Вас дати роз'яснення щодо вимоги надання документаліно підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Який договір буде вважатися аналогічним в такому випадку, який віддповідає коду закупівлі за ДК (ДК 021:2015 код 39310000-8 "Обладнання для закладів громадського харчування") чи можна надати договір в якому постачалось аналогічне обладнання, а саме: за лотом1: картоплечистка; за лотом2: котел або електрична плита, або електросковорода; за лотом3: м'ясорубка або товарні ваги, або міксер погружний; за лотом4: посудомийна машина. Будемо вдячні за роз'яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналогічний договір який відповідає коду закупівлі: ДК 021:2015 код 39310000-8 "Обладнання для закладів громадського харчування".
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | картоплечистка Filmar PPF/18(380В) (або еквівалент відповідно до специфікації) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 36 024,52 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 180,12 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 шт
картоплечистка Filmar PPF/18(380В) (або еквівалент відповідно до специфікації)
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03066, Україна, м. Київ, Київ, вул. М. Максимовича, 22
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МАРЕСТО УКРАЇНА #41189553 |
Переможець |
33 504,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 18:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 18:57
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2020 13:37
|
Договір №501 від 08.04.2020.pdf | укладений |
10 квітня 2020 13:36
|