Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з утримання та поточного ремонту туалетів в сквері «Дружба»
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2021-12-20-008544-b ● ed7b117ed5464302821e96ab8181fce4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700597 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2021 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 05 січня 2022 14:57 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50760000-0: Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень
Оголошення
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: послуги з утримання та поточного ремонту туалетів в сквері «Дружба».
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015 50760000-0 Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 400 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк надання послуг: до 31.12.2022 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 05.01.2022 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 4 000,00 грн. (1%).
Розгорнути
Згорнути
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: послуги з утримання та поточного ремонту туалетів в сквері «Дружба».
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015 50760000-0 Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 400 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк надання послуг: до 31.12.2022 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 05.01.2022 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 4 000,00 грн. (1%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з утримання та поточного ремонту туалетів в сквері «Дружба»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50760000-0 — Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень
1 послуга
Послуги з утримання туалетів в сквері «Дружба»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50760000-0 — Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень
1 послуга
Послуги з поточного ремонту туалетів в сквері «Дружба»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50760000-0 — Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2021 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2021 16:41 |
Тендерна документація -1.docx | |
20 грудня 2021 16:25 |
Додаток 5.docx | |
20 грудня 2021 16:25 |
Оголошення.docx | |
20 грудня 2021 16:25 |
Додаток 6.docx | |
20 грудня 2021 16:25 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
20 грудня 2021 16:25 |
Додаток 3.doc | |
20 грудня 2021 16:24 |
Додаток 2 .docx | |
20 грудня 2021 16:24 |
Додаток 1.doc |
20 грудня 2021 16:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 грудня 2021 16:41 |
Тендерна документація -1.docx
|
|||
20 грудня 2021 16:25 |
Додаток 5.docx
|
|||
20 грудня 2021 16:25 |
Оголошення.docx
|
|||
20 грудня 2021 16:25 |
Додаток 6.docx
|
|||
20 грудня 2021 16:25 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx
|
|||
20 грудня 2021 16:25 |
Додаток 3.doc
|
|||
20 грудня 2021 16:24 |
Додаток 2 .docx
|
|||
20 грудня 2021 16:24 |
Додаток 1.doc
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2022 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Статус-Е |
320 000,00
UAH з ПДВ
|
320 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОГРЕСБУДСЕРВІС" |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Статус-Е #41099397 |
Переможець |
320 000,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2022 15:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 січня 2022 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 14:52
|
Додаткова угода №5_0001.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2022 15:56
|
Додаткова угода №4_0001.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2022 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 08:46
|
Договір №20-б_0001.pdf | укладений |
25 січня 2022 08:45
|
Додаток №2_0001.pdf | укладений |
25 січня 2022 08:45
|
Додаток №1_0001.pdf | укладений |
25 січня 2022 08:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв"язку із збройною агресією російської педерації у період дії воєнного стану в Україні громадський туалет у сквері "Дружба" закритий, а тому фінансування послуг за Договором від 24.01.2022 р. №20-б зменшено на 198 124,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 20-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі у зв"язку із військовою агресією рф на 80 502,11 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 20-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |